For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Lady Marion <3

mor:) skriver:

Det er der ingen der siger. Og bestemt heller ikke det jeg tror. Du forstår ikke hvad det er jegopkrævet at sige

Hvordan kan det være du konstant hopper over det jeg skriver til dig , for så at fortsætte dit "himlen op "  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lady Marion <3 skriver:

Så vidt jeg ved i følge reglementet her på baby så er det forbudt at hænge nogen ud , tror du så ikke at tråden ville være blevet slettet hvis jeg havde hængt nogen ud ???????

Det ændrer ikke på at jeg synes det er respektløst. Nu spørger jeg dig igen...ville du synes det var rart at læse hvis det var dig? Og spar mig for at det så kan være forældrene gør noget. Man kan jo gå direkte til den pågældende forældre. Hvis det ikke er at hænge ud, så kan vi vel være enige om at det er at bagtale? 

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Det er der ingen der siger. Og bestemt heller ikke det jeg tror. Du forstår ikke hvad det er jegopkrævet at sige

hvis du siger det er rigtigt...:-)
men jeg kan stadigvæk ikke se problemet at hun har kaldt ham det i et oplæg?? Hun var jo nok pisse gal da hun skrev det.

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Det ændrer ikke på at jeg synes det er respektløst. Nu spørger jeg dig igen...ville du synes det var rart at læse hvis det var dig? Og spar mig for at det så kan være forældrene gør noget. Man kan jo gå direkte til den pågældende forældre. Hvis det ikke er at hænge ud, så kan vi vel være enige om at det er at bagtale? 

Seriøst , jo hvis jeg vidste jeg gjorde noget galt og følte mig forfulgt .. Men mig som person ???  Never ever , nej det ville jeg ikke

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3 skriver:

Hvordan kan det være du konstant hopper over det jeg skriver til dig , for så at fortsætte dit "himlen op "  ?

Du har givet ham et øgenavn her på baby.dk. For det er ikke et kælenavn. Men derfor tror jeg da ikke du siger det til drengen personligt. 

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Men egentlig er jeg bedøvende ligeglad med hvad du syntes om mig , folk der kender mig ved hvad jeg står for , det er det der betyder noget , ude i den virkelige verden blandt rigtige venner .

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3 skriver:

Seriøst , jo hvis jeg vidste jeg gjorde noget galt og følte mig forfulgt .. Men mig som person ???  Never ever , nej det ville jeg ikke

Så hvis du opretter dog som bruger og læser alt det du har skrevet så ville du synes det var helt okay?

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

Hvis jeg husker korrekt skrev du at du havde din helt egen teori om at dem der var uenige med TS var dem der havde tyranner som boern.

Mon ikke det er det hun hentyder til

Ikke dermed sagt at jeg har kaldt hendes barn for en terrorist???

Ja, jeg kom med en teori, ligesom så mange andre herinde også kommer med en masse teorier om alt muligt... Faktisk sidder i og kalder TS for en løgner, for ja mm, det er jo meget belejligt at hun lige skriver lidt ekstra info ind til dem som faktisk ikke forstår hvor slemt det her egentlig står til... Så er det lige pludselig hende der er syndebukken her...

Ej ved i hvad... Ja jeg skrev noget... Hop op og hop ned på det, det var en teori og ja jeg brugte et ord som "tyran" MEN hvorfor skal jeg sidde og bruge tid på at finde et ord som ALLE herinde kan affinde sig med? Ligemeget hvad så findes det ord ikke, for folk ligger i det ord hvad de vil og det kan ikke være mit problem!

Anmeld

16. december 2012

Lady Marion <3

Så hvis du opretter dog som bruger og læser alt det du har skrevet så ville du synes det var helt okay?

Du har tabt mig . Selvfølgelig syntes jeg det er ok det jeg skriver , det jo for pokker mig der har skrevet det

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

Du har givet ham et øgenavn her på baby.dk. For det er ikke et kælenavn. Men derfor tror jeg da ikke du siger det til drengen personligt. 

Men du kender ham jo ikke, så kan du i det hele taget ikke bare være fuldstændig ligeglad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.