Lady Marion <3 skriver:
Hvor meget skal man lægge barn til ??????? Min dreng på 3 kommer hjem min. 3 gange pr uge med bide eller kradsemærker
i dag var pædagogerne bange for om der var gået hul , så voldsomt blev han bidt .. Det er ikke kun mit barn men mange af børnene deroppe der bliver terroriseret af dette ene barn .. En af mødrene havde spurgt pædagogerne deroppe i sidste uge om man ikke kunne gøre noget da hendes barn er decideret bange for at komme i Bh når terroristen er der .. Pædagogerne havde svaret hende at det var fuldstændigt overdrevet og at Terroristen bliver brugt som syndebuk deroppe !!!!!!!!! Passer ikke , hver gang vi kommer derop har han fat i et af de andre børn , ofte mit barn . Hvad gør vi ? Det er ikke fair.
Hejsa
Jeg har, som udgangspunkt, opgivet at læse alle siderne igennem
, men her er mit råd, som mor til et barn, som bed og var voldsomt udadreagerende i børnehaven:
RING TIL FORÆLDRENE OG FÅ EN SNAK MED DEM
Dette er sagt ud fra det synspunkt, at hvis de ikke ved der foregår noget, har de heller ikke mulighed for at ændre situationen.
Jeg er udmærket klar over, at der er mange forældre, som lukker øjnene for, at deres små poder måske ikke altid opfører sig strømlinet, men der findes heldigvis også mange forældre, som er lydhøre, og er villige til at gøre en indsats over for sådan nogle problemer.
Derudover er der jo ingen af jer andre forældre der ved, om der måske allerede er en udredning igang på denne dreng, da det jo er fortrolige oplysninger, som pædagogerne ikke må give jer. Men det kunne jo være forældrene kunne/ville fortælle dig noget, som giver dig en større forståelse for tingene.
Rigtig glædelig jul - og jeg håber virkelig I får løst problemet, for det er virkelig synd for din dreng og de andre i børnehaven.
Anmeld