For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

Ja det har jeg faktisk. Har set det rigtig mange gange . Og hvis det ikke er at udstille drengen, så ved jeg satme ikke hvad det er hun er ikke engang anonym! Det var sq da det mindste hun kunne gøre! 

Dårlig dårlig dårlig stil! 

ja for vi jo alle sammen hvor hendes dreng går i børnehave. for der findes ikke mange børnehaver..o_O
fordi at hvis man er anonym, må man gerne fortælle alt om andre, men ikke hvis man står frem.. næsten alle brokker sig hvis man er anonym om det handler om et andet menneske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

isabellasmor

Muhmi skriver:

Drengen bliver jo ikke udstillet på nogen som helst måde??

Og ved du hvad, hvis moren og faren læser den her tråd og de kan nikke genkendende til det der er skrevet, så håber jeg dælme at DE sidder med en dårlig smag i munden over at de lader deres dreng være så udreagerende som han er... Det skal stoppes og størstedelen, hvis ikke ALT, ansvaret og opdragelsen ligger hos forældrene! Det er deres opgave at sige til og fra... Det kan aldrig være andre forældre der skal gå ind og sige "Ved du hvad søde ven, du må altså ikke bide min søn, for min søn bliver noget så ked af det fordi det gør ondt" Det er forældrenes opgave og der har de tydeligvis fejlet..

og jeg ville ønske du skammede dig over din måde at skrive om andre mennesker på! 

Hvis barnet har dårligt sprog, så kan jeg love dig for at han er frustreret og ked. Og det kan hans forældre ikke gøre så meget ved skal jeg sige dig! 

Hvordan ville du have det hvis du ikke kunne kommunikere med andre På samme måde som alle omkring dig??? 

Anmeld

16. december 2012

KTP86

Tro mig,det er ikke sjovt for forældrene til barnet der reagere sådan. Jeg er mor til det type barn du beskriver. Man skal  finde ud af hvordan det skal gribes an,for gu er det synd for de børn der bliver bange for at komme i vuggestue! Det er et stort problem,og det skal fikses. Jeg syntes dit indlæg er utroligt mildt taget i betragtning af hvad du har oplevet ske med dit barn. Jeg kan sagtens sætte mig ind i det,og håber at det hele ordner sig ^^ 

Anmeld

16. december 2012

isabellasmor

Yurie skriver:

ja for vi jo alle sammen hvor hendes dreng går i børnehave. for der findes ikke mange børnehaver..o_O
fordi at hvis man er anonym, må man gerne fortælle alt om andre, men ikke hvis man står frem.. næsten alle brokker sig hvis man er anonym om det handler om et andet menneske.

det har intet med børnehaven og gøre, men forældrene eller andre der kender til situationen.

hvis man har trang til og udstille andre mennesker kan man sq da i det mindste gøre det fuldstændig anonymt så man er sikker på man ikke støder nogen af de indblandede. 

tag ikke fejl af at jeg synes det er dybt usympatisk, umodent, og ingen steder hører hjemme. men det kan jeg desværre ikke gøre så meget ved ... 

Anmeld

16. december 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

det har intet med børnehaven og gøre, men forældrene eller andre der kender til situationen.

hvis man har trang til og udstille andre mennesker kan man sq da i det mindste gøre det fuldstændig anonymt så man er sikker på man ikke støder nogen af de indblandede. 

tag ikke fejl af at jeg synes det er dybt usympatisk, umodent, og ingen steder hører hjemme. men det kan jeg desværre ikke gøre så meget ved ... 

så læs hvordan en mor til sådan et barn læser der.

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

isabellasmor skriver:

og jeg ville ønske du skammede dig over din måde at skrive om andre mennesker på! 

Hvis barnet har dårligt sprog, så kan jeg love dig for at han er frustreret og ked. Og det kan hans forældre ikke gøre så meget ved skal jeg sige dig! 

Hvordan ville du have det hvis du ikke kunne kommunikere med andre På samme måde som alle omkring dig??? 

Og jeg ville virkelig ønske at du ikke følte at du har ret til at sidde og lege "løfte-pegefinger-politi" Gider du lige at komme ned fra din lille høje hest engang, du.....

Jeg skammer mig absolut ikke og det får din lille nedadvendt thumps up mig ikke til... Selvom det sikkert var det der var meningen...

Jeg står 100% ved det jeg siger og det siger jeg sjovt nok fordi jeg selv er mor til et barn der bliver trynet af andre... Tænker at grunden til folk har så travlt med at forsvare denne dreng er fordi de selv er mødre til tyranerne....?? Jeg ved det ikke, jeg kan kun gætte mig frem til det... Men folk skal da lige vide hvor HÅRDT det egentlig er at stå og glo på at ens barn bliver trynet, slået, bidt og andre ting, UDEN at man kan gøre noget som helst, for hvis man tager fat i det barn der gør det, så er man jo virkelig et forfærdeligt menneske der overhovedet ikke tager hensyn?? Ved du hvad, det pågældende barn tager ikke hensyn til mit barn og du som forældre står bare og glor på at  mit barn kommer til skade, psykisk eller fysisk og DET vil jeg ærlig talt bare ikke finde mig i!

Hvis VI skal vise hensyn til dette barn, så burde forældrene til det her barn også vise hensyn til alle de børn han tyraniserer!

Anmeld

16. december 2012

L&V

Muhmi skriver:

Og jeg ville virkelig ønske at du ikke følte at du har ret til at sidde og lege "løfte-pegefinger-politi" Gider du lige at komme ned fra din lille høje hest engang, du.....

Jeg skammer mig absolut ikke og det får din lille nedadvendt thumps up mig ikke til... Selvom det sikkert var det der var meningen...

Jeg står 100% ved det jeg siger og det siger jeg sjovt nok fordi jeg selv er mor til et barn der bliver trynet af andre... Tænker at grunden til folk har så travlt med at forsvare denne dreng er fordi de selv er mødre til tyranerne....?? Jeg ved det ikke, jeg kan kun gætte mig frem til det... Men folk skal da lige vide hvor HÅRDT det egentlig er at stå og glo på at ens barn bliver trynet, slået, bidt og andre ting, UDEN at man kan gøre noget som helst, for hvis man tager fat i det barn der gør det, så er man jo virkelig et forfærdeligt menneske der overhovedet ikke tager hensyn?? Ved du hvad, det pågældende barn tager ikke hensyn til mit barn og du som forældre står bare og glor på at  mit barn kommer til skade, psykisk eller fysisk og DET vil jeg ærlig talt bare ikke finde mig i!

Hvis VI skal vise hensyn til dette barn, så burde forældrene til det her barn også vise hensyn til alle de børn han tyraniserer!

Syntes ikke helt den er fair den der med at os der godt kan se det fra en anden side må være forældre til en tyran.. Det er et low blow..

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

Månsson skriver:

Syntes ikke helt den er fair den der med at os der godt kan se det fra en anden side må være forældre til en tyran.. Det er et low blow..

Som sagt er det rent gæt.....

Anmeld

16. december 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

Okay så hvis vi ikke vidste hvem hun var og hun sagde præcis det samme ville du ikke mene at drengen blev udstillet?? Den holder ikke.. om man er ano eller ej, betyder det man skriver vel det samme.

folk bliver udstillet med navn, alder, by.. men fordi det er voksne er det ok og trådstarter er ano.

Anmeld

16. december 2012

L&V

Muhmi skriver:

Som sagt er det rent gæt.....

Det læste jeg godt men så kan man jo os bare smide et tilnavn på dem som så "holder med ts" også syntes jeg bare det bliver noget lavt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.