isabellasmor skriver:
og jeg ville ønske du skammede dig over din måde at skrive om andre mennesker på!
Hvis barnet har dårligt sprog, så kan jeg love dig for at han er frustreret og ked. Og det kan hans forældre ikke gøre så meget ved skal jeg sige dig!
Hvordan ville du have det hvis du ikke kunne kommunikere med andre På samme måde som alle omkring dig???

Og jeg ville virkelig ønske at du ikke følte at du har ret til at sidde og lege "løfte-pegefinger-politi" Gider du lige at komme ned fra din lille høje hest engang, du.....
Jeg skammer mig absolut ikke og det får din lille nedadvendt thumps up mig ikke til... Selvom det sikkert var det der var meningen...
Jeg står 100% ved det jeg siger og det siger jeg sjovt nok fordi jeg selv er mor til et barn der bliver trynet af andre... Tænker at grunden til folk har så travlt med at forsvare denne dreng er fordi de selv er mødre til tyranerne....?? Jeg ved det ikke, jeg kan kun gætte mig frem til det... Men folk skal da lige vide hvor HÅRDT det egentlig er at stå og glo på at ens barn bliver trynet, slået, bidt og andre ting, UDEN at man kan gøre noget som helst, for hvis man tager fat i det barn der gør det, så er man jo virkelig et forfærdeligt menneske der overhovedet ikke tager hensyn?? Ved du hvad, det pågældende barn tager ikke hensyn til mit barn og du som forældre står bare og glor på at mit barn kommer til skade, psykisk eller fysisk og DET vil jeg ærlig talt bare ikke finde mig i!
Hvis VI skal vise hensyn til dette barn, så burde forældrene til det her barn også vise hensyn til alle de børn han tyraniserer!
Anmeld