For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

TNBC

mor:) skriver:

Så er faren idiot udfra én situation. Det kan være faren synes det var lidt flovt og ikke ville irettesætte foran andre forældre. Hvordan kan man dømme udfra det.

Igen...Hvor ved du fra at der ikke bliver gjort noget. Der er der ingen der ved om der er en foranstaltning igang. Det tager sin tid!!

igen de kender familien privat.. har du overhovedet læst hele tråden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

igen de kender familien privat.. har du overhovedet læst hele tråden?

Jeg tror slet ikke hun læser noget som helst

Anmeld

15. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Jeg tror slet ikke hun læser noget som helst

måske ikke.
her er som jeg forstår det;
din søn har gået i vs og går nu i børnehave med en snart 4årig dreng, der er meget voldsom mod de andre børn inkl din søn. det har stået på siden vs(et års tid???)
du har snakket med pædagogernd om det, som siger at han bliver gjort til syndebuk..
I kender familien privat og har oplevet hans raseri udenfor børnehaven??
Du vil gerne gøre noget, men ved ikke hvad.
er det ikkd noget i den retning??
Du har ikke i sinde at gøre nogens arbejde, men som mor har du en pligt til aat beskytte dit barn og du føler dig ikke tryg ved dreng?? Tager jeg helt fejl??

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

måske ikke.
her er som jeg forstår det;
din søn har gået i vs og går nu i børnehave med en snart 4årig dreng, der er meget voldsom mod de andre børn inkl din søn. det har stået på siden vs(et års tid???)
du har snakket med pædagogernd om det, som siger at han bliver gjort til syndebuk..
I kender familien privat og har oplevet hans raseri udenfor børnehaven??
Du vil gerne gøre noget, men ved ikke hvad.
er det ikkd noget i den retning??
Du har ikke i sinde at gøre nogens arbejde, men som mor har du en pligt til aat beskytte dit barn og du føler dig ikke tryg ved dreng?? Tager jeg helt fejl??

Du har fanget det hele korrekt  de har gået 1 år sammen i vuggestuen og nu snart 1 år sammen i børnehaven .. Jo vi har set familien privat også . Måtte dog stoppe da det var for kaotisk og for irriterende vores søn skulle have prygl konstant .. Jeg har ikke snakket med pædagogerne endnu men det har en anden mor jeg snakker meget med (også privat) også fra den samme vuggestue og børnehave

Anmeld

15. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Du har fanget det hele korrekt  de har gået 1 år sammen i vuggestuen og nu snart 1 år sammen i børnehaven .. Jo vi har set familien privat også . Måtte dog stoppe da det var for kaotisk og for irriterende vores søn skulle have prygl konstant .. Jeg har ikke snakket med pædagogerne endnu men det har en anden mor jeg snakker meget med (også privat) også fra den samme vuggestue og børnehave

Jeg synes helt sikkert at du skal snakke med pædagogerne på mandag, og hvis der så ikke sker noget, så må du gå til ledelsen.
Drengen kommer til at have det slemt hvis han ikke lære at vold er forkert.
(ikke fordi at jeg er fordøms fuld) men mange af de mennesker der misbruger eller slår folk ihjel, har været udsat for slemme ting selv eller ikke lært ordet nej. eller folk der bare har så meget vrede inden i sig, at det går udover andre.
Drengen er tre år, og er voldlig uden at bliver sagt noget til ham, hvorfor skulle han så høre efter når han bliver ældre.
Stakkels lille dreng.. Håber at han får noget hjælp..

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

Jeg synes helt sikkert at du skal snakke med pædagogerne på mandag, og hvis der så ikke sker noget, så må du gå til ledelsen.
Drengen kommer til at have det slemt hvis han ikke lære at vold er forkert.
(ikke fordi at jeg er fordøms fuld) men mange af de mennesker der misbruger eller slår folk ihjel, har været udsat for slemme ting selv eller ikke lært ordet nej. eller folk der bare har så meget vrede inden i sig, at det går udover andre.
Drengen er tre år, og er voldlig uden at bliver sagt noget til ham, hvorfor skulle han så høre efter når han bliver ældre.
Stakkels lille dreng.. Håber at han får noget hjælp..

Ja jeg har tænk mig at snakke med dem mandag , forklare hvor urolig jeg er på mit barns vejne og så forklare et par episoder omkring drengen som jeg har kendskab til   Håber det kan blive bedre snarest !!

Anmeld

15. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Ja jeg har tænk mig at snakke med dem mandag , forklare hvor urolig jeg er på mit barns vejne og så forklare et par episoder omkring drengen som jeg har kendskab til   Håber det kan blive bedre snarest !!

god ide. for det er alligevel godt tre år de skal gå der endnu.

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

god ide. for det er alligevel godt tre år de skal gå der endnu.

Præcis

Anmeld

15. december 2012

isabellasmor

Nu har jeg læst hele tråden. 

og hold op en trist følelse jeg sidder med i maven nu. 

en gang usympatiske voksne mennesker, det er hvad jeg tænker ! 

TÆNK med dårlig dom man kan komme op med omkring et lille uskyldigt barn . JA! LILLE USKYLDIGT BARN!!! Det ER da synd for din søn han er blevet bidt! Ingen tvivl dér. 

MEN.... SÅ kan jeg heller ikke følge med længere. Hvad fanden bilder du/i jer ind??! Hvis jeg så sådan en tråd her om mit barn... NØJ! DET er jo at udstille! Og nedgøre et andet menneske på det groveste. Og så et lille barn! FØJ du skulle skamme dig. 

Jeg vil ikke engang kommentere på alle dine "undskyldninger" og små historier som du er kommet med hen af vejen, "hans far er dum" "vi har set hinanden privat, men ikke mere, for min søn fik tæsk hver gang" .... Hmmmmmm

du ville blive overrasket (og her en lille opfordring: prøv og sæt dig ind i det ) hvor meget sprog , eller manglen på samme, kan gøre.... det kan sagtens være "det eneste" "der er galt" med drengen. SAGTENS! 

Men hold da op vi må håbe din dreng holder sig i skindet... men hav ikke ondt i numsen hvis du en dag ser en debat om din dreng på nettet 

Kunne ikke sove hvis jeg ikke kom ud med det! Godnat. 

Anmeld

15. december 2012

Nuser

isabellasmor skriver:

Nu har jeg læst hele tråden. 

og hold op en trist følelse jeg sidder med i maven nu. 

en gang usympatiske voksne mennesker, det er hvad jeg tænker ! 

TÆNK med dårlig dom man kan komme op med omkring et lille uskyldigt barn . JA! LILLE USKYLDIGT BARN!!! Det ER da synd for din søn han er blevet bidt! Ingen tvivl dér. 

MEN.... SÅ kan jeg heller ikke følge med længere. Hvad fanden bilder du/i jer ind??! Hvis jeg så sådan en tråd her om mit barn... NØJ! DET er jo at udstille! Og nedgøre et andet menneske på det groveste. Og så et lille barn! FØJ du skulle skamme dig. 

Jeg vil ikke engang kommentere på alle dine "undskyldninger" og små historier som du er kommet med hen af vejen, "hans far er dum" "vi har set hinanden privat, men ikke mere, for min søn fik tæsk hver gang" .... Hmmmmmm

du ville blive overrasket (og her en lille opfordring: prøv og sæt dig ind i det ) hvor meget sprog , eller manglen på samme, kan gøre.... det kan sagtens være "det eneste" "der er galt" med drengen. SAGTENS! 

Men hold da op vi må håbe din dreng holder sig i skindet... men hav ikke ondt i numsen hvis du en dag ser en debat om din dreng på nettet 

Kunne ikke sove hvis jeg ikke kom ud med det! Godnat. 

Er meget enig med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.