For satan jeg er træt af det !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Lady Marion <3

mor:) skriver:

Du har temmelig mange forforståelser omkring den dreng. Du ser én situation og straks er HELE hans opdragelse ikke godt nok.

Hvad med om du læste hele indlægget igennem før du kom med bebrejdelser ??   Har kendt familien i 2 år og set dem privat .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Lady Marion <3

Det ændrer ikke at jeg synes det er usympatisk. Og hvis man taler med andre forældre om at han også var sådan i vuggestue, giver det forældrene en forforståelse af den dreng.

For pokker hvor er du påståelig uden at vide en dyt !!!!!!!! vi kender alle sammen hinanden og børnene , de er alle fulgtes ad fra vuggestuen !!!!!

Anmeld

15. december 2012

TNBC

Det ændrer ikke at jeg synes det er usympatisk. Og hvis man taler med andre forældre om at han også var sådan i vuggestue, giver det forældrene en forforståelse af den dreng.

det ville det være hvis de ikke kendte drengen, men det gør de.
du har aldrig snakket om noget der er forgået i dit/dine børns børnehave med en anden mor derfra?
Ja hvis der sker noget slemt siger man det til pædagogerne, men man snakker da om sine børn og deres hverdag(hvilket inkludere de andre børn)

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

du har aldrig snakket om noget der er forgået i dit/dine børns børnehave med en anden mor derfra?
Ja hvis der sker noget slemt siger man det til pædagogerne, men man snakker da om sine børn og deres hverdag(hvilket inkludere de andre børn)

Præcis , alt andet er sgu da mærkeligt , man spørger da dem omkring sig om de har et problem i børnehaven eller om det kun er os selv  Men folk er jo forskellige.

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

lotchen skriver:

Må sige, at jeg er temmelig rystet over din oplevelse udenfor bhv (hvor faren ser drengen slå din og ovenikøbet håner din). Stakkels din dreng og de andre børn at skulle stå model til det hver dag. Og stakkels dreng, han får da ikke nemt ved at få rigtige venner

Håber bhv taler med de forældre om hensigtsmæssig opførsel

Nej det er slet ikke sjovt  håber der kan gøres noget for alle parter .

Anmeld

15. december 2012

TNBC

Lady Marion <3 skriver:

Præcis , alt andet er sgu da mærkeligt , man spørger da dem omkring sig om de har et problem i børnehaven eller om det kun er os selv  Men folk er jo forskellige.

Ja men man sidder jo ikke og bagtaler og snak ondt om dem.
Man snakker med sine venner/veninder om børnene, og hvis du siger at dit barn er bleveg slået eller bidt, og de siger det er mit også, så spørg man vel ind til det, hvis de går samme sted.
Men nedhakker jo ikke drengen eller går bag nogens ryg.
Jeg synes det er SUPER synd for den dreng, at der ikke er nogen der har gjort noget. hans far er jo en kræft idiot, hvis han lære sin søn at det er normalt. jeg var ikke blevet hos en mand der lærte min søn at det er normalt at være ond mod andre. forstil dig når han bliver større..

Anmeld

15. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Nej og jeg kunne ikke drømme om det.

Positive ting..ja det kunne jeg godt finde på.

Anmeld

15. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Man snakker med sine venner/veninder om børnene, og hvis du siger at dit barn er bleveg slået eller bidt, og de siger det er mit også, så spørg man vel ind til det, hvis de går samme sted.
Jeg synes det er SUPER synd for den dreng, at der ikke er nogen der har gjort noget. hans far er jo en kræft idiot, hvis han lære sin søn at det er normalt. jeg var ikke blevet hos en mand der lærte min søn at det er normalt at være ond mod andre. forstil dig når han bliver større..

Så er faren idiot udfra én situation. Det kan være faren synes det var lidt flovt og ikke ville irettesætte foran andre forældre. Hvordan kan man dømme udfra det.

Igen...Hvor ved du fra at der ikke bliver gjort noget. Der er der ingen der ved om der er en foranstaltning igang. Det tager sin tid!!

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

Så er faren idiot udfra én situation. Det kan være faren synes det var lidt flovt og ikke ville irettesætte foran andre forældre. Hvordan kan man dømme udfra det.

Igen...Hvor ved du fra at der ikke bliver gjort noget. Der er der ingen der ved om der er en foranstaltning igang. Det tager sin tid!!

Nu vil jeg bede dig om at holde dig uden for min tråd når ikke du gider læse hvad der er skrevet !!!!!!!!!!!!!

Jeg kender faderen udemærket,

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

Yurie skriver:

præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.