Alder ved første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Ka+Ma=Be

AnnL skriver:

Ja lige præcis, så ærgeligt, og ved hvor meget jeg ville fortryde det, men er også nødt til at føle mig lidt mere klar, selvom bliver man nogensinde klar..  Vi skal også lige være enige om det 

dejligt at høre

Det skal man bestemt! Det er ikke noget man skal gå halvhjertet ind i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

betina23

AnnL skriver:

Er jeg ked af at høre, men hvor dejligt det lykkes! 

Stort  til dig

Tak det er jeg os rigtig meget

Anmeld

12. december 2012

MortilElias2010

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Vi harske haft travlt hver for sig med at gøre andet end at drømme om familielivet, vi mødte hinanden i 2007 i slutningen, blev kærester i 2008, gravide i 2009 og flyttede så sammen og forlovet, blev forældre i 2010, gift i 2011 og flyttede i DRØMMEhuset i 2012 

Jeg var 30-31 og min mand var 38 da vi blev gravide. 2 år tidligere end planlagt, så skulle faktisk først til at være gravid med nr. 1 nu Regner med at pb2 bliver sat igang når jeg er sikret på arbejdsmarkedet med fast indtægt. Så må vi se Om Elias får flere søskende, men er fortrøstningsfuld da min mor fik sit sidste barn som 42årig. Der er lidt tid endnu. 

Anmeld

12. december 2012

Mor til Mike

Jeg var 21 og min mand var 30 da vi fik Mike 

Anmeld

13. december 2012

B&J

AnnL skriver:

Hvor dejligt og vildt det ændrede sig da du mødte din kæreste, skønt

jaaaa det må ski ha sagt klik selv om det gjorde det også ved de andre men åbenbart ikke på samme måde men vi har også været meget igennem sammen så der kunne nok ikke ske mere jo en perfekt søn

Anmeld

13. december 2012

Babydrøm

B&J skriver:

jaaaa det må ski ha sagt klik selv om det gjorde det også ved de andre men åbenbart ikke på samme måde men vi har også været meget igennem sammen så der kunne nok ikke ske mere jo en perfekt søn

Okay, det lyder rigtig skønt  Modgang giver styrke 

Anmeld

13. december 2012

Babydrøm

MortilElias2010 skriver:

Vi harske haft travlt hver for sig med at gøre andet end at drømme om familielivet, vi mødte hinanden i 2007 i slutningen, blev kærester i 2008, gravide i 2009 og flyttede så sammen og forlovet, blev forældre i 2010, gift i 2011 og flyttede i DRØMMEhuset i 2012 

Jeg var 30-31 og min mand var 38 da vi blev gravide. 2 år tidligere end planlagt, så skulle faktisk først til at være gravid med nr. 1 nu Regner med at pb2 bliver sat igang når jeg er sikret på arbejdsmarkedet med fast indtægt. Så må vi se Om Elias får flere søskende, men er fortrøstningsfuld da min mor fik sit sidste barn som 42årig. Der er lidt tid endnu. 

Ja I har da nået en masse, skønt 

Oki lyder som en god planlægning  Ja der er da tid endnu 

Anmeld

13. december 2012

Babydrøm

Ka+Ma=Be skriver:

Det skal man bestemt! Det er ikke noget man skal gå halvhjertet ind i 

Nej lige præcis

Anmeld

13. december 2012

B&J

AnnL skriver:

Okay, det lyder rigtig skønt  Modgang giver styrke 

det gør det helt sikkert

Anmeld

13. december 2012

mortilnoahogmelina

Her var Vi 21 og 22 første gang ..

23 og 24 her anden gang . Jeg er yngste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.