Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krussedulle skriver: Jamen, hvis I føler jer klar parat.. Then go make a baby Her kom vores den første som lidt af en overraskelse han er født 4 mdr før jeg fyldte 19! Vi har kun været kærester i et par måneder, da jeg blev gravid.. Men vi er da stadig sammen, er gift og har 3 vidunderlige børn
Jamen, hvis I føler jer klar parat.. Then go make a baby Her kom vores den første som lidt af en overraskelse han er født 4 mdr før jeg fyldte 19! Vi har kun været kærester i et par måneder, da jeg blev gravid.. Men vi er da stadig sammen, er gift og har 3 vidunderlige børn
Det er jo lige det, vi føler os ik klar. Tænker at burde vi ik føle os klar, men man bliver vel aldrig helt klar.. vi vil også gerne nogle ting først
Det lyder rigtig godt, dejligt at høre
AnnL skriver: Det er jo lige det, vi føler os ik klar. Tænker at burde vi ik føle os klar, men man bliver vel aldrig helt klar.. vi vil også gerne nogle ting først Det lyder rigtig godt, dejligt at høre
AnnL skriver: Ej hvor dejligt! Fik du besked af lægen om at få børn i midten af 20'erne?! Det lyder også som et godt tidspunkt
Ej hvor dejligt!
Fik du besked af lægen om at få børn i midten af 20'erne?!
Det lyder også som et godt tidspunkt
Ja, jeg har døjet med en del menssmerter de sidste mange år inden jeg blev gravid - og deres svar (læge og gynækolog) var at jeg skulle blive mor, så ville jeg slippe for mange af smerterne
AnnL skriver: Det lyder også dejligt at være ung med sine børn Det har jeg også altid gerne ville, nyder også at min mor er ung Føler bare ik at vi er der..
Det lyder også dejligt at være ung med sine børn
Det har jeg også altid gerne ville, nyder også at min mor er ung Føler bare ik at vi er der..
så er det også beder at vente, for man skal føle man er klar inden man tager det alle største skridt af dem alle. et ansvar man aldrig kan løbe fra.
Syntes det er fornuftigt i giver det så mange tanker!!
AnnL skriver: Hejsa I skønne ladies Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. Men tænker vel for meget over det.. Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be Vi vil også gerne have børn sammen Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus Ja drømme har vi da Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med
Hejsa I skønne ladies
Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder?
Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere..
Men tænker vel for meget over det..
Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be Vi vil også gerne have børn sammen
Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus Ja drømme har vi da
Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med
Jeg var 23 og min kæreste var 27 da vores dreng kom til verden
20
Krussedulle skriver: Neej, det kan du ha ret i Vi sprang jo ligesom også bare ud i det!
Neej, det kan du ha ret i Vi sprang jo ligesom også bare ud i det!
Det synes jeg er skønt at I gjorde Og rigtig dejligt det hele er gået så godt
Babymor2010 skriver: Ja, jeg har døjet med en del menssmerter de sidste mange år inden jeg blev gravid - og deres svar (læge og gynækolog) var at jeg skulle blive mor, så ville jeg slippe for mange af smerterne
Okay, altså menstruation-smerter? Det har jeg også, men ingen har givet mig den besked Endnu Kan da ske at det kommer
Virkede det? lyder da skønt, hvis det virker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128