Alder ved første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

LouiseRH

Jeg var 18 og kæresten 23, da jeg blev gravid og 19 og 24, da Isabella blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Babydrøm

Krussedulle skriver:

Jamen, hvis I føler jer klar parat.. Then go make a baby

Her kom vores den første som lidt af en overraskelse han er født 4 mdr før jeg fyldte 19!
Vi har kun været kærester i et par måneder, da jeg blev gravid.. Men vi er da stadig sammen, er gift og har 3 vidunderlige børn

Det er jo lige det, vi føler os ik klar. Tænker at burde vi ik føle os klar, men man bliver vel aldrig helt klar.. vi vil også gerne nogle ting først 

Det lyder rigtig godt, dejligt at høre 

Anmeld

14. december 2012

Krussedulle

AnnL skriver:

Det er jo lige det, vi føler os ik klar. Tænker at burde vi ik føle os klar, men man bliver vel aldrig helt klar.. vi vil også gerne nogle ting først 

Det lyder rigtig godt, dejligt at høre 

Neej, det kan du ha ret i

Vi sprang jo ligesom også bare ud i det!

Anmeld

15. december 2012

Clisolka

AnnL skriver:

Ej hvor dejligt! 

Fik du besked af lægen om at få børn i midten af 20'erne?! 

Det lyder også som et godt tidspunkt 

Ja, jeg har døjet med en del menssmerter de sidste mange år inden jeg blev gravid - og deres svar (læge og gynækolog) var at jeg skulle blive mor, så ville jeg slippe for mange af smerterne  

Anmeld

15. december 2012

4xGreve

AnnL skriver:

Det lyder også dejligt at være ung med sine børn 

Det har jeg også altid gerne ville, nyder også at min mor er ung Føler bare ik at vi er der.. 

så er det også beder at vente, for man skal føle man er klar inden man tager det alle største skridt af dem alle. et ansvar man aldrig kan løbe fra.

Syntes det er fornuftigt i giver det så mange tanker!!

Anmeld

15. december 2012

Levi&LilysMor

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Jeg var 23 og min kæreste var 27 da vores dreng kom til verden 

Anmeld

15. december 2012

sabrinaxb

var 17 da jeg fik den føste , og 18 da nr 2 kom til verden

Anmeld

15. december 2012

Lady Marion <3

15. december 2012

Babydrøm

Krussedulle skriver:

Neej, det kan du ha ret i

Vi sprang jo ligesom også bare ud i det!

Det synes jeg er skønt at I gjorde  Og rigtig dejligt det hele er gået så godt  

Anmeld

15. december 2012

Babydrøm

Babymor2010 skriver:

Ja, jeg har døjet med en del menssmerter de sidste mange år inden jeg blev gravid - og deres svar (læge og gynækolog) var at jeg skulle blive mor, så ville jeg slippe for mange af smerterne  

Okay, altså menstruation-smerter? Det har jeg også, men ingen har givet mig den besked  Endnu  Kan da ske at det kommer  

Virkede det? lyder da skønt, hvis det virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.