Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnL skriver: Hejsa I skønne ladies Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. Men tænker vel for meget over det.. Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be Vi vil også gerne have børn sammen Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus Ja drømme har vi da Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med
Hejsa I skønne ladies
Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder?
Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere..
Men tænker vel for meget over det..
Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be Vi vil også gerne have børn sammen
Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus Ja drømme har vi da
Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med
Jeg var 23 da jeg smed pillerne (okt) og 24 da jeg testede positiv (dec)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var 27 og min kæreste var 32.
Vi syntes at vi havde været klar i et år, men ikke rigtig sprunget ud i det. Så blev vi uplanlagt gravide og det blev vi jo super glade for.
Vi besluttede at starte PB i efteråret 2009 og jeg stod med en positiv test i december 2009 jeg var 26 år...!
Jeg er 31 år, fylder 32 to måneder efter min søn kommer til verden. Min kæreste er 26.
Jeg var 20 min datters far var 19
MyBigWish skriver: Vi var 19 og 23 år
Vi var 19 og 23 år
Samme her
Jeg er 23 og min kæreste bliver 24 lige omkring min termin
Graviditeten var planlagt, dog havde vi ikke forudset, at vi skulle have 2 på én gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128