Gardenia skriver:
Jeg var 30 og kæresten var 31, vi havde været sammen i knapt 10 år og levede et ganske udemærket liv uden det store ansvar. Planlagde ikke baby, pludseligt var jeg 14 uger henne.
Jeg kan ikke komme på andet end fordele, jeg har prøvet livet, rejst, karriere, ansvarsløse år og alt det imellem. Så nu sidder jeg ikke her og ønsker der skete noget mere. Jeg er en del mere moden nu og jeg kan sætte mig selv over de forventninger jeg havde til livet og jeg kan se livet fra vores drengs øjne. Jeg kan se tydeligt forskelle på min måde at opdrage på og så de af mine mindre søskendes veninder der har fået børn i start 20-erne - jeg er mere konsekvent, drengen er forud for sin udvikling, han har faste rammer, en far der holder ved osv.
Næste baby (hvis der skal komme en) kommer også først når vores dreng er 5. Vi har ikke travlt, overhovedet 
Dejligt også at høre det perspektiv
Sådan tænker jeg også, at vi gerne vil nå nogle flere ting, før vi ønsker børn, men frygter også at det så bliver sværere, men det ved man jo ik før vi kommer igang.. Men ja vi vil gerne nå nogle flere ting før, frygter også at hvis det er for tidligt, at man så ærger sig over det nåede jeg ik mm..
Men er glad for at høre dit perspektiv, det skete også naturligt kan jeg læse
Lyder som en rigtig god planlægning, fremtiden 
Anmeld