Alder ved første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

foto på lærred

Nu kan man jo aldrig vide hvornår det er rigtig for andre at blive gravide. Men jeg ville sige, at 27 år er et meget fint tidspunkt at prøve at blive gravide. Hvis jeg var dig og havde fundet manden jeg skulle have børn med, så ville jeg ikke vente så meget længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Lullaby*

Vi var begge 22 da vi besluttede os for at prøve at blive forældre.
Var 23 da vi en forårsdag blev forældre til den dejligste pige <3

Anmeld

13. december 2012

HeidiØ

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Jeg var 24 da jeg fødte, og min mand var 30 Blev hurtigt gravid, såå..

Anmeld

13. december 2012

CarinaSB

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Da vi begyndte at lave baby var jeg 21 og manden 26 .. Vi blev forældre 16 dage efter jeg blev 22 og manden 27 .. 

Vi blev forældre til en mere for 10 mdr siden .. og det var 5 mdr før jeg blev 25 og 10 mdr før manden blev 30 .. :)

Anmeld

13. december 2012

Babydrøm

foto på lærred skriver:

Nu kan man jo aldrig vide hvornår det er rigtig for andre at blive gravide. Men jeg ville sige, at 27 år er et meget fint tidspunkt at prøve at blive gravide. Hvis jeg var dig og havde fundet manden jeg skulle have børn med, så ville jeg ikke vente så meget længere.

Nej kan man jo ik. Synes også vi har en god alder, synes bare ik vi er der hvor vi er klar eller har lyst til at blive forældre nu.. Men kan da ik lade være med at tænke at hvad nu hvis det bliver rigtig svært.. Mm.. Havde også troet jeg ville være klar og have lysten til det nu, men ik rigtig.. 

Anmeld

13. december 2012

Clisolka

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg var 30 da min kæreste begyndte at snakke om børn  Vi havde været sammen i 6 mrd., men kendt hinanden i 12. Jeg havde altid sagt at jeg aldrig ville have børn, men han fik mig overtalt - og jeg har ikke fortrudt et sekund!! 

Jeg var lige fyldt 32 år da jeg fødte Isabella for 2 år siden - jeg blev kaldt en gammel k*lling af min jordemoder  Men for mig var det det perfekte tidspunkt at få barn på  Jeg havde i midten af 20'erne fået besked fra gynækolog og egen læge at blive mor - men det kræver jo at man finder den rigtige mand først 

Nu er vi så småt begyndt at snakke om en lillebror/søster 

Anmeld

13. december 2012

4xGreve

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Da vi blev gravid med første barn var jeg 18 ( nåede at fylde 19 inden jeg fødte) og manden var ( 26 og nåede at fylde 27 år inden vi fødte) hun er idag 4 1/2 pr og vi fik for 10 måneder siden nr. 2 og har nu fået alle de børn vi kunne tænke os.

jeg nyder at ha fået børn tideligt, elsker at være ung med dem og når ungerne er store er jeg stadig ung og kan nyde min 2 ungdom 

Anmeld

14. december 2012

Babydrøm

Babymor2010 skriver:

Jeg var 30 da min kæreste begyndte at snakke om børn  Vi havde været sammen i 6 mrd., men kendt hinanden i 12. Jeg havde altid sagt at jeg aldrig ville have børn, men han fik mig overtalt - og jeg har ikke fortrudt et sekund!! 

Jeg var lige fyldt 32 år da jeg fødte Isabella for 2 år siden - jeg blev kaldt en gammel k*lling af min jordemoder  Men for mig var det det perfekte tidspunkt at få barn på  Jeg havde i midten af 20'erne fået besked fra gynækolog og egen læge at blive mor - men det kræver jo at man finder den rigtige mand først 

Nu er vi så småt begyndt at snakke om en lillebror/søster 

Ej hvor dejligt! 

Fik du besked af lægen om at få børn i midten af 20'erne?! 

Det lyder også som et godt tidspunkt 

Anmeld

14. december 2012

Babydrøm

4xGreve skriver:

Da vi blev gravid med første barn var jeg 18 ( nåede at fylde 19 inden jeg fødte) og manden var ( 26 og nåede at fylde 27 år inden vi fødte) hun er idag 4 1/2 pr og vi fik for 10 måneder siden nr. 2 og har nu fået alle de børn vi kunne tænke os.

jeg nyder at ha fået børn tideligt, elsker at være ung med dem og når ungerne er store er jeg stadig ung og kan nyde min 2 ungdom 

Det lyder også dejligt at være ung med sine børn 

Det har jeg også altid gerne ville, nyder også at min mor er ung Føler bare ik at vi er der.. 

Anmeld

14. december 2012

Krussedulle

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jamen, hvis I føler jer klar parat.. Then go make a baby

Her kom vores den første som lidt af en overraskelse han er født 4 mdr før jeg fyldte 19!
Vi har kun været kærester i et par måneder, da jeg blev gravid.. Men vi er da stadig sammen, er gift og har 3 vidunderlige børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.