Alder ved første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.653 visninger
127 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Babydrøm

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

LR85

Vi var 24 og 32, men vi har begge gerne villet have børn tidligt. 

De fleste er jo i slut 20'erne-start 30'erne, så i har jo ikke travlt. 

Nyd et par ekstra ferier og hinanden og alle de praktiske ting i vil. 

Anmeld

11. december 2012

TaAsJu

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Blev mor til en dejlig pige på to år da jeg mødte min mand da jeg var 21.. (Hun fulgte med ) Meget mod min vilje fik haN lokket mig med på date.. ( jeg havde ikke tid til en mand med barn, det fik jeg så) og 1 år og 9 md sener kom lille søster til verden

Mit liv er et bevis på man ikke kan planlægge alt.. Og slet ikke kærligheden

Anmeld

11. december 2012

Mutti2B

Gik igang da jeg var 33 og blev mor som 35-årig (ja der er kun mig og ingen far til min datter )

Anmeld

11. december 2012

Camilla..

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg var 16 manden 21 ( men malik er et ønskebarn, ikke planlagt )

Anmeld

11. december 2012

malliebooh

19 og 20  

Anmeld

11. december 2012

laubali

Jeg var 29 år manden 31 da vores første barn kom til verden, og 30 ved nr 2

Anmeld

11. december 2012

o1Mutte

Jeg var 18 da jeg smed pillerne.
Er så ikke blevet gravid endnu men vi kæmper for det <3

Anmeld

11. december 2012

MyBigWish

Vi var 19 og 23 år  

Anmeld

12. december 2012

JulieE

Jeg var 25 år da jeg fik den ældste og min mand var 21 år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.