Alder ved første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

norenberg

begyndte pb som 20 årig....første barn kom da jeg var 25 år og venter nu nr 4 som 32 årig....personligt har jeg det sådan at børn skulle være et afsluttet kapittel for mig som 30 årig hvilket jeg egentlig også nåede men så kom der en meget stor upser....som bestemt bliver den sidste....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Rannvaen

Var 20 da min søn kom til verden. Det var dog ikke planlagt.

Anmeld

12. december 2012

mariesmavse92

Jeg var 19 da vi begyndte, min mand 21

Anmeld

12. december 2012

L&V

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Jeg var 23 da vi fik vores datter, syntes det var en rigtig fin alder. Selv om jeg er ung føler jeg stadig at jeg kan lave de samme ting som før bare i mindre og mere planlagt grad

Anmeld

12. december 2012

twinny

Jeg var 22 og manden min var 25.  der fik vi to bebser...

Anmeld

12. december 2012

Babydrøm

Leneur skriver:

Da jeg var barn og ung troede jeg helt sikkert at jeg havde fået den første inden jeg blev 25 men de mænd der var ikke lige sådan at finde. Troede endelig jeg havde fundet manden i mit liv.... NOT men jeg blev gravid som 35 årig og fødte da jeg var 36 år.
Er alenemor nu og har altid været da han viste sig ikke at være værd at samle på mens jeg var gravid.
Et eller andet sted har i jo den perfekte alder til pb men i kan sagtens vente et par år endnu.

Okay ja det går jo ik altid som man har planlagt, men dejligt du er blevet mor 

Ja det har vi jo, men lige nu nyder vi også bare hinanden 

Anmeld

12. december 2012

Babydrøm

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Jeg nåede lige at blive 30, 2 dage inden han kom. Og min man 31.

Denne gang er jeg 32.

Jeg var klar til at få børn meget før, men det var manden ikke, så derfor blev jeg "gammel" før jeg fik børn.

Vigtigt at begge parter er klar, så betyder alder ikke så meget!!!

Det lyder da som en god alder, men kan da godt forstå du kalder det "gammelt" når du var klar før. Ja vi skal jo begge være klar 

Anmeld

12. december 2012

Babydrøm

Fenja09 skriver:

Jeg var 29 og manden 32 da jeg fødte vores datter. Jeg smed p-pillerne 3 år tidligere, så nogle gange går der noget tid før der er gevinst.

/Fenja

Ja det kan da tage noget tid, men dejligt I fik gevinst  

Anmeld

12. december 2012

Babydrøm

Moma skriver:

Det er jo helt op til én selv, hvornår man synes man er klar.

Men hvornår er man klar? Bliver man nogen sinde klar? Man kan godt have fundet den perfekte mand, det perfekte sted at bo, det perfekte job - men så løber tiden fra én måske. Hvad nu hvis man skal have hjælp til at blive gravid?

Nogle gange er det måske godt at tage nogle "chancer" her i livet. Men selvfølgelig er man nødt til at have en vis form for stabilitet i ens liv, inden man bliver forældre

Hilsen Sandra (der var 29 år, da jeg blev mor - fordi jeg skulle have mand, job og hus klar først )

Ja det er jo også alle de tanker jeg har.. Ja nogle chancer er jo gode at tage her i livet 

Man bliver vel aldrig helt klar.. 

Dejligt du har hele pakken  

Anmeld

12. december 2012

Babydrøm

betina23 skriver:

Jeg var 22 da jeg fik min skønne pige i armene men ville ha da jeg var 20 har mistet 2 :/ men det lykkes mig trods lægerne så jeg ik kunne få nogle

Er jeg ked af at høre, men hvor dejligt det lykkes! 

Stort  til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.