Alder ved første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

mommy1991

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Hej

Jeg er 21 år og lige blevet gravid, men er 22 når jeg føder. Min kæreste når at blive 28. 

Man er jo allermest fertil mellem de 18-22 år - og så "falmer" fertiliteten derefter. Så du har ret i, at man har en "udløbsdato" - men det kan jo lade sig gøre for langt de fleste at blive gravid op i 30erne også. Gennemsnittet for en førstegangsfødende i DK ligger på 29 lige pt. 

Held og lykke med det, når det bliver din tur!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

mommy1991

morethanperfect skriver:

Vi var begge 10 .. Og Oscar var planlagt

10???  Hehe!

Anmeld

12. december 2012

morethanperfect

emmagirl skriver:

10???  Hehe!

arrrh 19 

Anmeld

12. december 2012

nielsen80

morethanperfect skriver:

Vi var begge 10 .. Og Oscar var planlagt

10 år det var allligevel tidligt

Anmeld

12. december 2012

morethanperfect

nielsen80 skriver:

10 år det var allligevel tidligt

Jaaarh i know 

Anmeld

12. december 2012

Sarlie

Det var i slut august - start september at vi besluttede at smide pillerne. Så 24 og 25 år. - og medio august næste år har vi (7-9-13) en dejlig baby i armene.

Anmeld

12. december 2012

Dorthe1986

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Jamen vi begyndte på pb, da manden var 25 og jeg selv 22 år Blev gravid da jeg var 23 og fødte da jeg var 24 år Og manden var så 27.

Nu er jeg 26 og er meeegaaa skruk igen

Anmeld

12. december 2012

Lunae

Jeg var 22 og manden var 21 da vi startede. Jeg mistede den første, men blev gravid lige efter igen! Så fødte da jeg var 23 og manden 22 vi venter vores nr to og jeg er 26 og manden bliver 25 inden den kommer

Vi har været sammen i knap 9 år og det var et naturligt skridt for os! Jeg har altid ønsket at være "ung" mor og det blev jeg

Men slap af - der er intet der haster

Anmeld

12. december 2012

JS<3

Jeg fik hende i okt og er 20 år, min kæreste er en del ældre 29 og har to udover vores prinsesse (:

Anmeld

12. december 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

jeg var 23 år manden var 25 Smed p-pillerne året inden jeg blev gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.