Alder ved første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Leneur

Da jeg var barn og ung troede jeg helt sikkert at jeg havde fået den første inden jeg blev 25 men de mænd der var ikke lige sådan at finde. Troede endelig jeg havde fundet manden i mit liv.... NOT men jeg blev gravid som 35 årig og fødte da jeg var 36 år.
Er alenemor nu og har altid været da han viste sig ikke at være værd at samle på mens jeg var gravid.
Et eller andet sted har i jo den perfekte alder til pb men i kan sagtens vente et par år endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Tanja Hedelund Jensen

Jeg nåede lige at blive 30, 2 dage inden han kom. Og min man 31.

Denne gang er jeg 32.

Jeg var klar til at få børn meget før, men det var manden ikke, så derfor blev jeg "gammel" før jeg fik børn.

Vigtigt at begge parter er klar, så betyder alder ikke så meget!!!

Anmeld

12. december 2012

LRJ

19 da jeg blev mor første gang, ikke planlagt

Anmeld

12. december 2012

LBK

Vi var 22 og 24 da vi fik første barn ;0) nu venter vi nummer to og er 24 og 26 ;0)

Anmeld

12. december 2012

dorthemus

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Jeg begyndte pb som 38 årig og fødte min datter lige inden jeg blev 39 år. Jeg er donorinsemineret og blev gravid første gang

Anmeld

12. december 2012

LinLin

20 år var vi... Jeg blev 22 seks dage efterr David blev født
- hans far var kun 21 ( og ikke helt klar alligevel, viste det sig )

Anmeld

12. december 2012

Stumpen

Jeg var 23 da vi gik igang og  lige blevet 24 da hun kom til verden..

Han var 26 da vi gik i gang og blevet 27 ugen nden hun kom til verden..

Anmeld

12. december 2012

Victoria2013

Jeg var 30 og kæresten 32 da jeg smed p-pillerne... jeg når så at blive 31 og han 33 før baby kommer til verden til næste år

min søster var 38 og min bror var 33 da de blev forældre første gang... så jeg er alligevel tidligt på den i forhold til dem

Anmeld

12. december 2012

Neki

Vi gik i gang da jeg var 24 og kæresten 26 - nu når manden så at blive 30 og jeg næsten 28 inden vores lille lille pige ser dagens lys til næste år :-)

Anmeld

12. december 2012

Mette.

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

Vi begyndte da jeg var 20 år - fødte vores datter da jeg var 21, så blev gravid med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.