Alder ved første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Moar2011

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg tænkte på hvornår besluttede I at begynde på pb? Hvilken alder? 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Men tænker vel for meget over det..

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Havde lige brug for at komme ud med det, tak fordi du læste med

vi var 22 og 24år da jeg var gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Fenja09

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg er 26, kæresten snart 27. Kan ik lade være med at tænke at vi vel snart brude gå i babytanker? Altså pga. jeg altid synes man får at vide at kvinder har en "udløbsdato" lidt hårdt sagt.. Eller jeg tænker nok bare meget over, at hvad nu hvis vi venter og vi så ik kan få børn på naturlig måde.. Så ville jeg jo fortryde vi var startet senere.. 

Vi har været samen i 6 år, og det er ment to be  Vi vil også gerne have børn sammen 

Men der er lige nogle ting vi gerne vil først, ex. jeg er ledig pt. vi skal blive enige om hvor vi vil bo, vi drømmer om rejse og et hus  Ja drømme har vi da  

Jeg var 29 og manden 32 da jeg fødte vores datter. Jeg smed p-pillerne 3 år tidligere, så nogle gange går der noget tid før der er gevinst.

/Fenja

Anmeld

12. december 2012

M (:

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Jeg var lige fyldt 23, da vi påbegyndte PB, og jeg når ikke at blive 24 før jeg er mor.. (:

Anmeld

12. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge 2 29 år. Vh stine

Anmeld

12. december 2012

henh01

Jeg var 18 år da jeg fik min datter - men det var bestemt ikke planlagt!

Planlagde barn med min kæreste da jeg var 24 og fødte kort før jeg blev 25

Anmeld

12. december 2012

Moma

AnnL skriver:

Hejsa I skønne ladies 

Det er jo helt op til én selv, hvornår man synes man er klar.

Men hvornår er man klar? Bliver man nogen sinde klar? Man kan godt have fundet den perfekte mand, det perfekte sted at bo, det perfekte job - men så løber tiden fra én måske. Hvad nu hvis man skal have hjælp til at blive gravid?

Nogle gange er det måske godt at tage nogle "chancer" her i livet. Men selvfølgelig er man nødt til at have en vis form for stabilitet i ens liv, inden man bliver forældre

Hilsen Sandra (der var 29 år, da jeg blev mor - fordi jeg skulle have mand, job og hus klar først )

Anmeld

12. december 2012

betina23

Jeg var 22 da jeg fik min skønne pige i armene men ville ha da jeg var 20 har mistet 2 :/ men det lykkes mig trods lægerne så jeg ik kunne få nogle

Anmeld

12. december 2012

Benjamins'mor

Vi planlagde ikke. Jeg blev gravid ved et uheld.
Jeg var for langt henne til en abort.
Men jeg var 16 da jeg fødte.

Anmeld

12. december 2012

HelleBelle

Fandt først kæresten da jeg var 30 og blev 35,6 før jeg blev mor, vi skulle ha hjælp.                                                                      Kender et par der som du skriver skulle ha alt i orden først, de er stadig ikke forældre. Men har et fint hus med 2 børneværelser. De har også fået hjælp uden held indtil videre. De er begge blevet midt i 30erne så der er håb endnu.

Personligt vil jeg ikke mene du skal vente så længe....vi ventede et par år hvilket jeg har fortrudt. Ville gerne ha haft flere børn, men det lykkedes ikke.

hvem ved måske får du i første forsøg 

Anmeld

12. december 2012

B&J

jeg har ALDRIG haft lyt til at få børn.. men da jeg fandt min kæreste, skete der et eller andet jeg var dog kun 22, men har altid følte jeg var ældre ind jeg var omkring min barndom osv, men jeg var bare klar og blev kun mere klare, og nu fortryder jeg ingen ting, men mit nr 2barn jamen der har jeg så ikke travlt, der må godt gå 2-4år inu det kommer når vi er klar der har jeg det nok modsat af mange andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.