Skal lige have lidt luft ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Er på ingen måde sur og det der er sket. Forstår heller ikke liga hvad der er galt  udover jeg er overrasket over pædagogens måde at håndtere det på.

Jeg kunne forestille mig, at hun lige ville vise dig, at de skam tager den slags alvorligt. Bare så dumt, at drengen får dobbelt skældud af den grund. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg kunne forestille mig, at hun lige ville vise dig, at de skam tager den slags alvorligt. Bare så dumt, at drengen får dobbelt skældud af den grund. 

Hun sagde det stille og roligt Til min dreng, fordi han fortalte mig at det var ham ( og pegede ) på drengen. Så ved ikke om han tænkte det som skæld ud igen. 

Men blev bare så overrasket over hvordan hun havde grebet det an i situationen. For selvfølgelig er det ikke ok at bide, men skælde ud og råbe højt er ikke ok. Syntes måske man skulle have sat sig ned og snakket med dem om det istedet for.

Anmeld

30. november 2012

2721

Anonym skriver:

Tak søde fatter hat  

Jeg forstår heller ikke de forskelliges reaktioner, som jeg finðer helt hen i vejret

Anmeld

1. december 2012

Father

Anonym skriver:

Har lige hentet knægten i børnehave. Bliver mødt af pædagoen i garderoben, som fortæller knægten er blevet bidt idag og har et mærke på kinden. Hun fortæller hvad der er sket, en dreng han leger med har bidt ham. De leger godt sammen men har åbenbart nogle ture i løbet af dagen. Min dreng havde senere kastet en bil efter ham

Nå men hun fortæller at de lige nu er på hver sin stue, jeg finder knægten på den ene stue. Vi snakker lige sammen om hvad der er sket, og han trækker mig ind på den anden stue, hvor legekammeraten sidder. Knægten pejer og siger det var ham der ( ikke super god til at snakke ) jeg sætter mig på hug ved siden af stolen hvor drengen sidder, og vi snakker lige om at det ikke er ok. At man skal være ordenlig ved hinanden. Min dreng siger så , han bed mig og jeg blev ked af det...

Så siger pædagogen : og kan du huske hvor meget jeg skældte ud, og hvor højt jeg råbte. Så han blev helt ked af det og kaldte på sin moar

Blev ski mundlam  og sagde så til knægten det skulle vi ikke snakke mere om, for det havde de jo snakket om. Og vi forlod stuen. Men pu ha blev godt nok rystet over de ord. Ja man må ikke bide, men  skælde ud & råbe så drengen kalder på sin mor, det er ski ikke ok.

" Knægten pejer og siger det var ham der ( ikke super god til at snakke ) jeg sætter mig på hug ved siden af stolen hvor drengen sidder, og vi snakker lige om at det ikke er ok. At man skal være ordenlig ved hinanden."

I dit første indlæg skriver du overnstående. Her skriver du, sort på hvidt, at du sætter dig og taler med drengen, altså den  anden dreng. Hvis det ikke er det der skete, skulle du måske lade være med, at skrive det, eller formulere dig tydeligere, så disse misforståelser undgås.

Jeg har tydeligvis misforstået handlingsforløbet, sorry bout that.

Anmeld

1. december 2012

Laulund87

Father skriver:

" Knægten pejer og siger det var ham der ( ikke super god til at snakke ) jeg sætter mig på hug ved siden af stolen hvor drengen sidder, og vi snakker lige om at det ikke er ok. At man skal være ordenlig ved hinanden."

I dit første indlæg skriver du overnstående. Her skriver du, sort på hvidt, at du sætter dig og taler med drengen, altså den  anden dreng. Hvis det ikke er det der skete, skulle du måske lade være med, at skrive det, eller formulere dig tydeligere, så disse misforståelser undgås.

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Father skriver:

Nu står der intet om i den tekst du lige har fremhævet om at jeg snakker med drengen. 

"  Knægten pejer og siger det var ham der ( ikke super god til at snakke ) jeg sætter mig på hug ved siden af stolen hvor drengen sidder, og vi snakker lige om at det ikke er ok. At man skal være ordenlig ved hinanden."

der står INTET om hvem jeg snakker med, så at dømme udfra det at jeg irettesætter drengen er helt hul i hovedet. Der står INTET OM at det er drengen eller min dreng jeg snakker med.

og at du tydeligtvis IKKE fanger at denne tråd handler om at jeg er overrasket over hvordan pædagogen håndtere situationen. 

denne tråd viser SÅ tydeligt at man læser hvad man vil læse og giver HUK udfra det.

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Er glad for der KUN er 2 som ikke fanger hvad tråden tydeligvis ( eller ej ) handler om

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Jeg forstår heller ikke de forskelliges reaktioner, som jeg finðer helt hen i vejret

Sådan er det jo ofte herinde man læser hvad man vil , og tolker ydelerydeler

Anmeld

1. december 2012

De3Guldklumper

Stakkels dreng som har bidt din søn.

Først får han så meget skæld ud efter situationen at pædagogen får ham til at græde og kalde på sin mor. Når du så kommer står han til offentlig skue for dem der nu er omkring ham han da han åbenlyst bliver peget ud af både dit barn og pædagogen.

Så tager du simpelthen din dreng og går hen ved siden af knægten og snakker med din søn om det ikke er ok mens pædagogen snakker med - henover hovedet på den dreng som har bidt.

Føj siger jeg bare - hvis det ikke er at sparke til en som ligger ned i forvejen ja så ved sgu ikke hvad det kaldes.

Hvorfor er det liiige at du skal pointeret overfor din søn at det ikke er iorden at bide mens den anden dreng lytter? Hvad får du ud af det - han har jo tydeligvis fået det at vide en gang og så han kunne føle det.

Og ja jeg har læst dit indlæg og nej jeg synes ikke det er iorden den måde pædagogen håndtere denne situation - og var jeg drengens mor og det kom mig for øre så havde jeg indkaldt til samtale med ledelsen over sådan en behandling af min søn - men keg synes så absolut din handling er lige så forkert.

Anmeld

1. december 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Er glad for der KUN er 2 som ikke fanger hvad tråden tydeligvis ( eller ej ) handler om

Tja det kan godt være det ikke er hvad du synes tråden skal handle om, men det gør ikke det du har gjort bedre i mine øjne!

Synes Pylle3 kommer med et rigtig godt svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.