Stakkels dreng som har bidt din søn.
Først får han så meget skæld ud efter situationen at pædagogen får ham til at græde og kalde på sin mor. Når du så kommer står han til offentlig skue for dem der nu er omkring ham han da han åbenlyst bliver peget ud af både dit barn og pædagogen.
Så tager du simpelthen din dreng og går hen ved siden af knægten og snakker med din søn om det ikke er ok mens pædagogen snakker med - henover hovedet på den dreng som har bidt.
Føj siger jeg bare - hvis det ikke er at sparke til en som ligger ned i forvejen ja så ved sgu ikke hvad det kaldes.
Hvorfor er det liiige at du skal pointeret overfor din søn at det ikke er iorden at bide mens den anden dreng lytter? Hvad får du ud af det - han har jo tydeligvis fået det at vide en gang og så han kunne føle det.
Og ja jeg har læst dit indlæg og nej jeg synes ikke det er iorden den måde pædagogen håndtere denne situation - og var jeg drengens mor og det kom mig for øre så havde jeg indkaldt til samtale med ledelsen over sådan en behandling af min søn - men keg synes så absolut din handling er lige så forkert.
Anmeld