Anonym skriver:
Har lige hentet knægten i børnehave. Bliver mødt af pædagoen i garderoben, som fortæller knægten er blevet bidt idag og har et mærke på kinden. Hun fortæller hvad der er sket, en dreng han leger med har bidt ham. De leger godt sammen men har åbenbart nogle ture i løbet af dagen. Min dreng havde senere kastet en bil efter ham
Nå men hun fortæller at de lige nu er på hver sin stue, jeg finder knægten på den ene stue. Vi snakker lige sammen om hvad der er sket, og han trækker mig ind på den anden stue, hvor legekammeraten sidder. Knægten pejer og siger det var ham der ( ikke super god til at snakke ) jeg sætter mig på hug ved siden af stolen hvor drengen sidder, og vi snakker lige om at det ikke er ok. At man skal være ordenlig ved hinanden. Min dreng siger så , han bed mig og jeg blev ked af det...
Så siger pædagogen : og kan du huske hvor meget jeg skældte ud, og hvor højt jeg råbte. Så han blev helt ked af det og kaldte på sin moar 

Blev ski mundlam 
og sagde så til knægten det skulle vi ikke snakke mere om, for det havde de jo snakket om. Og vi forlod stuen. Men pu ha blev godt nok rystet over de ord. Ja man må ikke bide, men skælde ud & råbe så drengen kalder på sin mor, det er ski ikke ok.
Mener du helt seriøst, at du satte dig ned og talte med drengen der bed din søn? I børnehaven? Du satte dig simpelthen ned og irettesatte et andet barn, og fortalte ham hvordan man behandler hinanden?
Jeg var blevet rasende hvis det havde været min søn.
Anmeld