Skal lige have lidt luft ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Father skriver:

Mener du helt seriøst, at du satte dig ned og talte med drengen der bed din søn? I børnehaven? Du satte dig simpelthen ned og irettesatte et andet barn, og fortalte ham hvordan man behandler hinanden?

Jeg var blevet rasende hvis det havde været min søn.

Ville du? Jeg synes, det blev tacklet meget kærligt og tolerant af TS, som tilsyneladende kender legekammeraten - det er da pædagogens facon, der skriger til himlen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Anonym trådstarter

Father skriver:

Uanset om du "kun" talte med ham, irettesatte ham eller noget helt 3., så er det ikke på sin plads, at gøre det.

Men altså talte du med den anden dreng eller ej?

Ved ikke hvilken del du IKKE forstår jeg satte mig på hug og snakkede med MIN dreng ved siden af stolen hvor drengen sad på. Pædagoen sad og fortalte om hvad der var sket ( på en stol ved siden af drengen ) og derfor snakkede jeg MED MIN DRENG. Så i DIN verden måtte jeg ikke snakke om det fordi drengen sad der ???????

Læs hvad der står istedet for at læse hvad der IKKE står. Tråden handler om at jeg er overrasket over hvad pædagoen havde sagt til drengen i givet situation.

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Ville du? Jeg synes, det blev tacklet meget kærligt og tolerant af TS, som tilsyneladende kender legekammeraten - det er da pædagogens facon, der skriger til himlen. 

Tak for det . Nej jeg kender IKKE drengen, min dreng startede for en månede siden. Men ved fra pædagoerne at de 2 leger sammen.

Det var nemlig pædagogens måde at håndtere det på jeg var overrasket over.

Anmeld

30. november 2012

2721

Anonym skriver:

Ved ikke hvilken del du IKKE forstår jeg satte mig på hug og snakkede med MIN dreng ved siden af stolen hvor drengen sad på. Pædagoen sad og fortalte om hvad der var sket ( på en stol ved siden af drengen ) og derfor snakkede jeg MED MIN DRENG. Så i DIN verden måtte jeg ikke snakke om det fordi drengen sad der ???????

Læs hvad der står istedet for at læse hvad der IKKE står. Tråden handler om at jeg er overrasket over hvad pædagoen havde sagt til drengen i givet situation.

Anmeld

30. november 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

tråden handlede om at jeg var overrasket over hvordan pædagoen havde håndteret situationen, men måske det ikke fremgår så tydeligt  eftersom det bliver vendt til jeg irettesætter barnet

Det har jeg også forstået

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Tak søde fatter hat  

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Det har jeg også forstået

dejligt

Anmeld

30. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tak for det . Nej jeg kender IKKE drengen, min dreng startede for en månede siden. Men ved fra pædagoerne at de 2 leger sammen.

Det var nemlig pædagogens måde at håndtere det på jeg var overrasket over.

Og nu ved kammeraten, at X's mor - dig - ikke er sur over det skete. Det kan jeg på ingen måde se katastrofen i, tværtimod. 

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Og nu ved kammeraten, at X's mor - dig - ikke er sur over det skete. Det kan jeg på ingen måde se katastrofen i, tværtimod. 

Er på ingen måde sur og det der er sket. Forstår heller ikke liga hvad der er galt  udover jeg er overrasket over pædagogens måde at håndtere det på.

Anmeld

30. november 2012

Nadia&Daniel

Mor og meget mere skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.