Anonym skriver:
Tak for svar - måde det ene og andet.
Jeg lavede tråden fordi jeg havde brug for luft hvilket jeg har fået. At tråden har udviklet sig som den har gjordt kommer ikke bag på mig. Det er jo efterhånden sådan herinde.
Jer der vil debatere videre hvor vidt jeg har handlet korrekt er velkommen til det. Jeg detager ikke - vil ikke bruge min tid på at forsvare en handling.
Jeg gjorde, hvad jeg fandt korrekt i given situation og det står jeg 100 % ved. Og ville gøre det samme igen. At så mange vælger at skyde efter mig , er helt ok. At I finder det ok, at pædagogen håndtere det ved, at skælde & råbe ad drengen så han bliver så ked af det og kalder på sin mor.
Og være efter mig, fordi jeg vælger stille og roligt at forklare min søn , som er tydelig mærket efter bidet. At det selvfølgelig ikke er ok at bide, men at man heller ikke må kaste biler efter hinanden. Men at man skal være ordenlig ved hinanden.
Jeg kunne have valgt, at himle op over min søn var blevet bidt. Kaldt den ene og anden til møde som der ofte bliver rådet til herinde. Det gjorde jeg IKKE. Jeg valgte at tage et roligt snak med min dreng på tidspunktet. Og det ville jeg gøre igen en anden gang.
Fortsat god aften & DEBAT
Man skal sgu nok, blive nakket, af den ene eller den anden grund..
Skulle nogle gange tro indgangskravet var: vær så led og provokerende du kan!!