Jeg må indrømme da jeg så programmet var der flere ting der gjorde jeg tænkte at de 2 mennesker aldrig skulle have haft børn.
Da man ser de sidder og spiser, får pigen ikke en chance. Og da Henriette så bliver filmet bagefter siger hun: Det kan godt være hun ikke gjorde det med sit ansigt synligt, men hun gør det indeni??? Hvad sker der for sådan en kommentar, hader hun virkelig den lille pige så meget, at hun opfinder, hun laver tics, hun slet ikke laver??? Endvidere siger hun jo, den lille pige er en nitte, jeg er helt i chock og det kan godt være det er svært at adoptere, men derfor skal man vel behandle de små stakkels børn med respekt. De er hevet væk fra deres biologiske forældre ovenikøbet uden at få lov at sige farvel, og så forventer de 2 danskere, at det bare bliver en dans på roser. De er jo svigtet af alle disse børn, de skulle have været blevet ved deres biologiske forældre, der tydeligvis elsker og savner dem utrolig meget.
Det kan godt være det er en dokomentar, men de kan jo ikke putte ordene i munden på folk. De taler engelsk, så pigen ved, det er hende der tales om, men hun må ikke vide, hvad de sige, hvis ikke det er psykisk vold, hvad er det så? Og en sidste ting, da Henriette siger du skal ikke have en ny mor, er jeg simpelthen ved og kaste op, det skal hun bare lige styre, syge menneske!!!!
Jeg håber den lille pige kan komme hjem til sine rødder, det fortjener hun...
Anmeld