FY FOR ***** (om dokumentaren adoption)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.474 visninger
129 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Sildefisk

ej for helvede mit hjerte der bløder bare for de stakkels stakkels børn

Sikke nogle følelsesmæssige traumer, pigen især må få

Har desværre oplevet det live med en dreng for år tilbage da jeg arbejde i en anden børnehave, han lukkede bare helt af for sine følelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Den lykkelige

Det så frygtelig!!!  

Anmeld

26. november 2012

Ellie79

Sildefisk skriver:

ej for helvede mit hjerte der bløder bare for de stakkels stakkels børn

Sikke nogle følelsesmæssige traumer, pigen især må få

Har desværre oplevet det live med en dreng for år tilbage da jeg arbejde i en anden børnehave, han lukkede bare helt af for sine følelser

Ja puha den var hård hvor tragisk at sådan en livsglad pige langsomt dør indvendig mens hendes biologiske forældre bare lever videre. Hun skulle aldrig havde været adopteret.. Utroligt man ikke gør mere for at undersøge barnets psyke når der er tale om sådan et stort barn..

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

AnjaB skriver:

Ja puha den var hård hvor tragisk at sådan en livsglad pige langsomt dør indvendig mens hendes biologiske forældre bare lever videre. Hun skulle aldrig havde været adopteret.. Utroligt man ikke gør mere for at undersøge barnets psyke når der er tale om sådan et stort barn..

ja det er dybt dybt tragisk.
Jeg forstår heller ikke hvordan denne adoptivfamilie kan være fundet egnet?! Synes de virker meget egoistiske og ufortående overfor denne stakkels lille piges nye liv, hun jo ikke selv har VALGT men er blevet TVUNGET ind i

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

Den lykkelige skriver:

Det så frygtelig!!!  

ja uha det er barsk, stakkels stakkels børn, de får ar for livet

Anmeld

26. november 2012

bøllen

Ganske forfærdeligt .... Har ingen ord. Usympatisk kvindemenneske. 

Anmeld

26. november 2012

tarkoflen

Sildefisk skriver:

ja det er dybt dybt tragisk.
Jeg forstår heller ikke hvordan denne adoptivfamilie kan være fundet egnet?! Synes de virker meget egoistiske og ufortående overfor denne stakkels lille piges nye liv, hun jo ikke selv har VALGT men er blevet TVUNGET ind i

Jeg sad og tænkte det samme...

Jeg ved godt, at vi ikke ser det hele... Men jeg synes godt nok den stakkels pige havde været igennem rigeligt!

Anmeld

26. november 2012

blomst84

Magen til egoistiske og afstumpet kvindemenneske skal man lede lœnge efter !! stakkels stakkels pige... mit hjerte bløder  tœnk at blive bortadopteret for så at ende på børnehjem..... 

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

tarkoflen skriver:

Jeg sad og tænkte det samme...

Jeg ved godt, at vi ikke ser det hele... Men jeg synes godt nok den stakkels pige havde været igennem rigeligt!

ja selvfølgelig er det kun en brøkdel vi får indblik i, men herregud hun er jo kun en stakkels lille pige, der savner sine forældre

Anmeld

26. november 2012

Sildefisk

blomst84 skriver:

Magen til egoistiske og afstumpet kvindemenneske skal man lede lœnge efter !! stakkels stakkels pige... mit hjerte bløder  tœnk at blive bortadopteret for så at ende på børnehjem..... 

Ja det er så så langt ude ! De var vist selv psykoterapeuter, de må da vide bare en smule om tilknytning, sorg, krise?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.