Jeg så ikke hele programmet, da jeg ikke rigtig kunne klare det. Men så de sidste par minutter, hvor hun netop siger hun godt kan forstå hun ikke skal bo der mere.... og så hørte jeg at hun måtte bo på børnehjem og at de skiftedes til at besøge hende et par timer hver tredje uge... Hver tredje uge??!! WTF, sker der lige?
Kan godt være konflikterne med pigen har været store... men ærlig talt hvad havde de regnet med, når pigen var 4 år, da de adopterede hende? Enhver ved sgu da at det kræver lidt ekstra med adoptivbørn.... Og nok endnu mere, når de er så gamle. Forstår slet ikke man bare kan give op på den måde. Hvis vi andre får problemer med vores børn og det kan også være enorme konflikter, så stritter vi sgu da ikke bare børnene på børnehjem. Man har sgu selv valgt at få dem, så man også tage ansvaret- øv, jeg bliver sgu så harm og ked af det på hende pigens vegne.
Har virkelig lyst til at give hende et hjem her hos os... Jeg skulle nok gøre alt i min magt, og mere til, for at hun ville få det godt. I hvert fald få oplevelsen, af at bo hos en familie og ikke på institution.... Den pige, har da bare brug for at høre, at hun er elsket og at hun aldrig vil blive forladt. At man er der for hende uanset hvad.
Stakkels pige
Anmeld