FY FOR ***** (om dokumentaren adoption)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

tarkoflen

KTP86 skriver:

Sagde hun seriøst det  Kæft en 

Ja det sagde hun desværre hun skulle jo se, hvor godt hun havde det hos dem! Og så havde aflastningsfamilien være så frække at give hende en køkkenhave, som hun kunne glæde sig til at komme tilbage til! Det var bare slet ikke i orden og slet ikke aftalen!

Hun blev også sur over at aflastningsfamilien havde vasket den stakkels piges tøj! Hvis du ikke kan lide lugten af vaksepulveret så vask det dog igen! Du skulle jo vaske alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Dorthe1986

Jeg så ikke hele programmet, da jeg ikke rigtig kunne klare det. Men så de sidste par minutter, hvor hun netop siger hun godt kan forstå hun ikke skal bo der mere.... og så hørte jeg at hun måtte bo på børnehjem og at de skiftedes til at besøge hende et par timer hver tredje uge... Hver tredje uge??!! WTF, sker der lige?

Kan godt være konflikterne med pigen har været store... men ærlig talt hvad havde de regnet med, når pigen var 4 år, da de adopterede hende? Enhver ved sgu da at det kræver lidt ekstra med adoptivbørn.... Og nok endnu mere, når de er så gamle. Forstår slet ikke man bare kan give op på den måde. Hvis vi andre får problemer med vores børn og det kan også være enorme konflikter, så stritter vi sgu da ikke bare børnene på børnehjem. Man har sgu selv valgt at få dem, så man også tage ansvaret- øv, jeg bliver sgu så harm og ked af det på hende pigens vegne.

Har virkelig lyst til at give hende et hjem her hos os... Jeg skulle nok gøre alt i min magt, og mere til, for at hun ville få det godt. I hvert fald få oplevelsen, af at bo hos en familie og ikke på institution.... Den pige, har da bare brug for at høre, at hun er elsket og at hun aldrig vil blive forladt. At man er der for hende uanset hvad.

Stakkels pige

Anmeld

27. november 2012

Dinna88

Er der nogle der ved om man kan se det på nettet?

Anmeld

27. november 2012

CamiRon

Dinna88 skriver:

Er der nogle der ved om man kan se det på nettet?

Det ligger på TV2 Play men kan det mon virkelig passe at man skal oprette et abonnement for 1 måned til 119 kr for at se den ene udsendelse? 

Anmeld

27. november 2012

MariaKyedDK

Dorthe1986 skriver:

Jeg så ikke hele programmet, da jeg ikke rigtig kunne klare det. Men så de sidste par minutter, hvor hun netop siger hun godt kan forstå hun ikke skal bo der mere.... og så hørte jeg at hun måtte bo på børnehjem og at de skiftedes til at besøge hende et par timer hver tredje uge... Hver tredje uge??!! WTF, sker der lige?

Kan godt være konflikterne med pigen har været store... men ærlig talt hvad havde de regnet med, når pigen var 4 år, da de adopterede hende? Enhver ved sgu da at det kræver lidt ekstra med adoptivbørn.... Og nok endnu mere, når de er så gamle. Forstår slet ikke man bare kan give op på den måde. Hvis vi andre får problemer med vores børn og det kan også være enorme konflikter, så stritter vi sgu da ikke bare børnene på børnehjem. Man har sgu selv valgt at få dem, så man også tage ansvaret- øv, jeg bliver sgu så harm og ked af det på hende pigens vegne.

Har virkelig lyst til at give hende et hjem her hos os... Jeg skulle nok gøre alt i min magt, og mere til, for at hun ville få det godt. I hvert fald få oplevelsen, af at bo hos en familie og ikke på institution.... Den pige, har da bare brug for at høre, at hun er elsket og at hun aldrig vil blive forladt. At man er der for hende uanset hvad.

Stakkels pige

Jeg sidder med samme føelse som dig, men det er også derfor at jeg senere i mit liv meget gerne vil være plejefamilie ... så jeg kunne tage mig af sådanne nogle udsatte stakkels børn, jeg har selv været i sådanne udsatte situationer i min barndom, så jeg vil så gerne tage mig af sådanne børn...

jeg så ikke udsendelsen, for glemte det, men jeg bliver så berørt af det så måske meget godt ik at se det...

Anmeld

27. november 2012

Dorthe1986

MariaKyedDK skriver:

Jeg sidder med samme føelse som dig, men det er også derfor at jeg senere i mit liv meget gerne vil være plejefamilie ... så jeg kunne tage mig af sådanne nogle udsatte stakkels børn, jeg har selv været i sådanne udsatte situationer i min barndom, så jeg vil så gerne tage mig af sådanne børn...

jeg så ikke udsendelsen, for glemte det, men jeg bliver så berørt af det så måske meget godt ik at se det...

Jamen jeg kan slet ikke forstå, virkelig slet ikke, at man kan adoptere et barn, for så bare at stritte det ud til højre... altså enhver, undskyld mig, idiot kan da regne ud at det kræver ekstra, især når hun er så stor.

Men ja, jeg vil også gerne tage mig af udsatte børn.

Bare de få minutter jeg så, var nok til at jeg har det så dårligt i dag.

Anmeld

27. november 2012

Dinna88

CamiRon skriver:

Det ligger på TV2 Play men kan det mon virkelig passe at man skal oprette et abonnement for 1 måned til 119 kr for at se den ene udsendelse? 

Det ville da være smådyrt  Mon der e rnogele andre der ved det.

Anmeld

27. november 2012

ekebiv

Dinna88 skriver:

Det ville da være smådyrt  Mon der e rnogele andre der ved det.

den bliver genudsendt på søndag kl 12.05

Anmeld

27. november 2012

Dinna88

ekebiv skriver:

den bliver genudsendt på søndag kl 12.05

Men jeg skal se det over nettet, hvis det er. Vi har ikke tv hjemme ved os

Anmeld

27. november 2012

Tulle28

Jeg ville rigtig gerne have set det, men endte med ikke at gøre det, for jeg bliver så ked af det Jeg har set lidt her til morgen i morgen TV og jeg er så forarget over, at man kan finde på at behandle et barn, som i forvejen ligger ned om man så sige, så dårligt. Hvad havde de dog regnet med de mennesker? De skulle skamme sig og jeg håber ved gud ikke de får lov til at adoptere et andet barn!

Jeg håber den lille pige får lov til at komme hjem til sine biologiske forældre igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.