ano14316 skriver:
Ja det er meget øv...
Jeg synes nogen gange at det er rigtig hårdt at tænke på at hvis jeg var på KH og enlig, så ville jeg pt af 4000 mere ud hver måned..
Det er SELVFØLGE ikke en løsning. Men det kan være svært at tænke når man gang på gang taer med kommunen for at høre om vi ikke kan få en eller anden form for hjælp.
Lige nu prøver jeg at blive flyttet fra den butik jeg er i i frederikssund og til Hillerød, hvor der er større salgspotientale og jeg derfor kan tjene mere + spare noget på transport.
Og vi er i gang emd at finde et bi job til min kæreste men det er også svært når jeg har aften og weekend arbejde og han også har fuldtid, men det skal kunne lade sig gøre.
Det undre mig godt nok også, at l ikke er berettiget til boligesikring eller friplads... Jeg går ikke ud fra, at l har ejerbolig!
Måske det kan hjælpe, at l ikke længere har bil, så l ikke har noget af værdi? Det er skidt, at man overvejer, at det ville være gunstigt at være alene! Det er jo ikke ligefrem optimalt!
Kan man ikke finde et eller andet bijob til kæresten, som han kan lave hjemmefra? Jeg ved godt, at det jo nok ikke ligefrem bliver sjovt og udfordrende, men altså jeg har en veninde hvis mor engang sad hjemme og samlede brillestel... Røvsygt men altså det var jo et job? Eller hvis han kan lave hjemmesider, så kunne det måske også være en løsning...
Jeg

for du får et job tættere på jeres hjem, så det kunne spare noget transporttid!
Anmeld