Gud hvor jeg hader altid at være på røven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

Nettemor

Hvordan har du det forresten med højtaljede bukser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

MogN

ano14316 skriver:

Jeg er altså lige nød til at komme af med det.. 

Jeg evd at der er andre derude der har det værre end os. og undskyld hvis i synes at jeg piver over ingenting

Men lige nu står vi og skal til fødselsdag, min eneste "pæne" stykke tøj opdagede jeg var kommet beskidt på plads, og den kunne jeg ikke havde på. 

Jeg har ikke haft råd til at købe noget som helst tøj til mig selv siden jeg fødte på nær den kjole jeg skulle have på som jeg var nød til at have råd til at min sviger mormor, farmor og farfar døde kort efter jeg fødte og skulle have noget at have på til begravelserne. Jeg er nød til altid at have den på hvis vi skal have noget pænt på.

Nu er jeg nød til at tage til svigermors fødselsdag en en graviditets top. for jeg har ikke andet der ikke er i stykker efter hånden og et par slidte leggins fra bilka - mit sidste par "bukser" uden huller, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til at købe noget nyt, heller ikke når de nu er på tilbud til 100 kr i føtex.  

Idag har jeg måtte spørger min kæreste om vi har råd til at bruge 75 kr på nogen nye savlesmække til vores søn fordi han salver så mega meget. 

Jeg er så træt af det her.. at vende hver en øre der bliver brugt. spørger mig selv om hvad som helst der bliver puttet i kurven - har vi virkelig brug for det..  

FOR HELVED JEG HADER DET I ØJEBLIKKET!!!

Ved godt at det ikk hjælper dig lige i dag, men jeg har ihvertfald en fin sort kjole som da gerne må blive din - vi er ved at flytte og er alligevel igan med at sortere så kan det jo lige så godt blive sendt til dig som at blive smidt i en container

Anmeld

24. november 2012

B&J

øv hvor er det bare pisse træls kender det alt for godt, hvor man bare skal vende hver en krone, der gik jeg også i hullede bukser og trøjer syntes det var så pinligt men ja sådan var det bare.....

sender dig en kæmpe krammer og håber snart det hele vender sig for jer

Anmeld

24. november 2012

ano14316

MelikkazMoar skriver:

hvor gammel er din dreng? og hva bruger han i tøj størrelse ?

Han er snart 14 mdr og bruger str. 80 og det har vi, men når han går op bliver det lidt et problem, så ser er tøj på ønskesedlen til jul i 86

Anmeld

24. november 2012

ano14316

lotchen skriver:

Øv, det er så langt væk Du kommer ikke til Fyn sådan lige vel??

Jeg gør ikke men en af mine venner går i skole i svendborg og tager ofte frem og tilbage.. måske jeg kunne lave en aftale med ham... Ellers skal jeg først over fyn til januar

Anmeld

24. november 2012

ano14316

B&J skriver:

øv hvor er det bare pisse træls kender det alt for godt, hvor man bare skal vende hver en krone, der gik jeg også i hullede bukser og trøjer syntes det var så pinligt men ja sådan var det bare.....

sender dig en kæmpe krammer og håber snart det hele vender sig for jer

Ja.. det er nemlig pinligt og flovt.. 

mange tak

Anmeld

24. november 2012

ano14316

Nettemor skriver:

Hvordan har du det forresten med højtaljede bukser?

Det har jeg det helt fint med.. Hihi

Anmeld

24. november 2012

M!

Så snart jeg kommer hjem, så kigger jeg vores gemmer igennem! 

Vi har mange savlesmække, og vidst også noget tøj i 86. Vi kommer ikke til at bruge det, da vi venter en pige denne gang. 

Hvis du lige gider sende mig en privat besked, så du ikke forsvinder fra mig.. 

Anmeld

24. november 2012

come2

ano14316 skriver:

Jeg er altså lige nød til at komme af med det.. 

Jeg evd at der er andre derude der har det værre end os. og undskyld hvis i synes at jeg piver over ingenting

Men lige nu står vi og skal til fødselsdag, min eneste "pæne" stykke tøj opdagede jeg var kommet beskidt på plads, og den kunne jeg ikke havde på. 

Jeg har ikke haft råd til at købe noget som helst tøj til mig selv siden jeg fødte på nær den kjole jeg skulle have på som jeg var nød til at have råd til at min sviger mormor, farmor og farfar døde kort efter jeg fødte og skulle have noget at have på til begravelserne. Jeg er nød til altid at have den på hvis vi skal have noget pænt på.

Nu er jeg nød til at tage til svigermors fødselsdag en en graviditets top. for jeg har ikke andet der ikke er i stykker efter hånden og et par slidte leggins fra bilka - mit sidste par "bukser" uden huller, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til at købe noget nyt, heller ikke når de nu er på tilbud til 100 kr i føtex.  

Idag har jeg måtte spørger min kæreste om vi har råd til at bruge 75 kr på nogen nye savlesmække til vores søn fordi han salver så mega meget. 

Jeg er så træt af det her.. at vende hver en øre der bliver brugt. spørger mig selv om hvad som helst der bliver puttet i kurven - har vi virkelig brug for det..  

FOR HELVED JEG HADER DET I ØJEBLIKKET!!!

Hva med at tage på genbrug?

der får du altså en del tøj for ingen penge

Anmeld

24. november 2012

Nettemor

ano14316 skriver:

Det har jeg det helt fint med.. Hihi

Fedt. Så Send mig lige din adresse i Pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.