Amandas-mor skriver:
Du må meget undskylde hvis det her lyder voldsomt, men jeg undres og jeg bliver helt ærligt ked af det, når jeg skriver en pæn pb til dig og skriver at jeg har en stak tøj du må få. Jeg skriver også her i tråden til dig om det. Du svarer ikke på hverken min pb eller mit indlæg her i tråden. Jeg ville gerne have sendt tøjet til dig fuldstændig gratis og betalt porto osv. For at være helt nøjagtig havde jeg en hel kasse med legetøj og børnetøj og tøj i din størrelse som jeg ville sende til dig ganske gratis. Du svarer ikke på mit indlæg, men du svarer på alle de andres. Jeg forstår virkelig ikke et klap af det, men det skal jeg nok heller ikke
Det eneste jeg ville var at hjælpe fordi jeg kender ALT til ikke at have for mange penge selv.
Hej
Du må meget undskylde, du er simpelthen forsvundet for mig imellem de andre indlæg... Der er slet slet ikke nogen grund til at jeg ikke har svaret dig!! UNDSKYLD!!!
Jeg tror jeg er kommet til at læse din PB på arbejdet, og så troede jeg at jeg havdre svaret dig, men det kan jeg da godt se at jeg ikke har sendt noget, måske er jeg kommet til at lukke vinduet inden jeg har trykket send. Det må du altså virkelig virkelig undskylde!
Må også indrømme at jeg ikke har været så meget ved pc'en som jeg plejer de sidste par dage.. har arbejdet til sent, så har været helt flad om aftenen..

Anmeld