Gud hvor jeg hader altid at være på røven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

ano14316

KittyCatta skriver:

Du ved godt at du kan få gratis fagforening, når du er under 25 år? Det kan samtidig sikre dig lidt bedre Bl.a. her:  http://www.hk.dk/ungdom og her:  http://www.krifaboost.dk.

Kan I flytte til en billigere lejlighed inde i en by? Har I sat TV-pakke ned på mindste pakke, eller helt afmeldt det? Osv.

Det er kun hvis man er studerende at man kan få gratis fagforening, men jeg har skiftet til lederne for at spare noget, og for at få lønsikring, for da jeg meldte mig ind var min løn noget højere. 

Hvilket jeg er rigtig glad for, for jeg har netop fundet ud af at jeg er nød til at finde et andet arbejde... 

Der er desværre ikke noget der er billigere, slet ikke tættere på byen. 6600 inkl forbrug betaler vi nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

ano14316

Nadia&Daniel skriver:

Ihh hvor jeg kender det  Min konto siger - 200.- - og jeg har fået dagpenge (og ja, skal lige finde 2000.- til regninger)  

til ts..

OG KÆMPE  tilbage!!!

Det er bare ufedt..!!!

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

ano14316 skriver:

Jeg har ikke kørselsfradrag lige nu, hvilket skyldes at der muligvis er en fejl i min skat, så derfor har jeg ikke indberettet kørsel, for at have en buffer når der opgøres skat, for vi har slet slet ikke råd til at få et skatte smæk også. Så jeg går virkelig og krydser fingre for at det dækker hvis det er. 

Vi har lige præcis de ting du nævner, dog ikke kasko, kun på de bil der bliver hentet på mandag. 

Vi har presset vores forsikringer. Jeg er trods alt sælger..

Kan man godt indberette kørsel bagud, eller hvordan gør du så det? Har ingen forstand på det, for har aldrig kørt så langt på job

Jeg virkelig for at l slipper for et skattesmæk!

Jamen så har du gode forudsætninger for at presse dem, det er jeg vildt dårlig til

Anmeld

29. november 2012

ano14316

tarkoflen skriver:

Kan man godt indberette kørsel bagud, eller hvordan gør du så det? Har ingen forstand på det, for har aldrig kørt så langt på job

Jeg virkelig for at l slipper for et skattesmæk!

Jamen så har du gode forudsætninger for at presse dem, det er jeg vildt dårlig til

Jeg er vildt god til at presse priser... det er også den eneste måde vi klarer os på.. og så ved at købe alt nødvendigt udover mad på tilbud eller i udlandet... 

Ja men kan sagtens indberette bagud... og heldigvis for det.. 

Anmeld

29. november 2012

Tona

ano14316 skriver:

Jeg er vildt god til at presse priser... det er også den eneste måde vi klarer os på.. og så ved at købe alt nødvendigt udover mad på tilbud eller i udlandet... 

Ja men kan sagtens indberette bagud... og heldigvis for det.. 

Du må meget undskylde hvis det her lyder voldsomt, men jeg undres og jeg bliver helt ærligt ked af det, når jeg skriver en pæn pb til dig og skriver at jeg har en stak tøj du må få. Jeg skriver også her i tråden til dig om det. Du svarer ikke på hverken min pb eller mit indlæg her i tråden. Jeg ville gerne have sendt tøjet til dig fuldstændig gratis og betalt porto osv. For at være helt nøjagtig havde jeg en hel kasse med legetøj og børnetøj og tøj i din størrelse som jeg ville sende til dig ganske gratis. Du svarer ikke på mit indlæg, men du svarer på alle de andres. Jeg forstår virkelig ikke et klap af det, men det skal jeg nok heller ikke  

Det eneste jeg ville var at hjælpe fordi jeg kender ALT til ikke at have for mange penge selv.

Anmeld

1. december 2012

ano14316

Amandas-mor skriver:

Du må meget undskylde hvis det her lyder voldsomt, men jeg undres og jeg bliver helt ærligt ked af det, når jeg skriver en pæn pb til dig og skriver at jeg har en stak tøj du må få. Jeg skriver også her i tråden til dig om det. Du svarer ikke på hverken min pb eller mit indlæg her i tråden. Jeg ville gerne have sendt tøjet til dig fuldstændig gratis og betalt porto osv. For at være helt nøjagtig havde jeg en hel kasse med legetøj og børnetøj og tøj i din størrelse som jeg ville sende til dig ganske gratis. Du svarer ikke på mit indlæg, men du svarer på alle de andres. Jeg forstår virkelig ikke et klap af det, men det skal jeg nok heller ikke  

Det eneste jeg ville var at hjælpe fordi jeg kender ALT til ikke at have for mange penge selv.

Hej

Du må meget undskylde, du er simpelthen forsvundet for mig imellem de andre indlæg... Der er slet slet ikke nogen grund til at jeg ikke har svaret dig!! UNDSKYLD!!!

Jeg tror jeg er kommet til at læse din PB på arbejdet, og så troede jeg at jeg havdre svaret dig, men det kan jeg da godt se at jeg ikke har sendt noget, måske er jeg kommet til at lukke vinduet inden jeg har trykket send. Det må du altså virkelig virkelig undskylde!

Må også indrømme at jeg ikke har været så meget ved pc'en som jeg plejer de sidste par dage.. har arbejdet til sent, så har været helt flad om aftenen.. 

Anmeld

1. december 2012

M!

Hej igen, 

Jeg fik tømt vores kælder, og jeg har vidst lovet alt for meget..  

Alt det tøj jeg har er en str 68 og ikke 86..  

De savlesmække jeg troede jeg havde, kan jeg ikke finde nogen steder!  

Hvis der er andet du mangler, så sig til - vil meget gerne hjælpe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.