Gud hvor jeg hader altid at være på røven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

CamillaSoefelt

ano14316 skriver:

Jeg er altså lige nød til at komme af med det.. 

Jeg evd at der er andre derude der har det værre end os. og undskyld hvis i synes at jeg piver over ingenting

Men lige nu står vi og skal til fødselsdag, min eneste "pæne" stykke tøj opdagede jeg var kommet beskidt på plads, og den kunne jeg ikke havde på. 

Jeg har ikke haft råd til at købe noget som helst tøj til mig selv siden jeg fødte på nær den kjole jeg skulle have på som jeg var nød til at have råd til at min sviger mormor, farmor og farfar døde kort efter jeg fødte og skulle have noget at have på til begravelserne. Jeg er nød til altid at have den på hvis vi skal have noget pænt på.

Nu er jeg nød til at tage til svigermors fødselsdag en en graviditets top. for jeg har ikke andet der ikke er i stykker efter hånden og et par slidte leggins fra bilka - mit sidste par "bukser" uden huller, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til at købe noget nyt, heller ikke når de nu er på tilbud til 100 kr i føtex.  

Idag har jeg måtte spørger min kæreste om vi har råd til at bruge 75 kr på nogen nye savlesmække til vores søn fordi han salver så mega meget. 

Jeg er så træt af det her.. at vende hver en øre der bliver brugt. spørger mig selv om hvad som helst der bliver puttet i kurven - har vi virkelig brug for det..  

FOR HELVED JEG HADER DET I ØJEBLIKKET!!!

Pyha det lyder ikke sjovt;(!

Hvad str bruger din dreng i tøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

2721

Stort kram.

Jeg har masser af savlesmække, hvis du vil må du gerne få nogen af dem?

Anmeld

24. november 2012

klmf

ano14316 skriver:

Jeg gør ikke men en af mine venner går i skole i svendborg og tager ofte frem og tilbage.. måske jeg kunne lave en aftale med ham... Ellers skal jeg først over fyn til januar

Måske vi kunne lave en aftale med ham så? Jeg bor på Midtfyn, går til jordemoder i Svendborg, så måske der er en mulighed.

Anmeld

24. november 2012

serinasmor

ano14316 skriver:

Jeg er altså lige nød til at komme af med det.. 

Jeg evd at der er andre derude der har det værre end os. og undskyld hvis i synes at jeg piver over ingenting

Men lige nu står vi og skal til fødselsdag, min eneste "pæne" stykke tøj opdagede jeg var kommet beskidt på plads, og den kunne jeg ikke havde på. 

Jeg har ikke haft råd til at købe noget som helst tøj til mig selv siden jeg fødte på nær den kjole jeg skulle have på som jeg var nød til at have råd til at min sviger mormor, farmor og farfar døde kort efter jeg fødte og skulle have noget at have på til begravelserne. Jeg er nød til altid at have den på hvis vi skal have noget pænt på.

Nu er jeg nød til at tage til svigermors fødselsdag en en graviditets top. for jeg har ikke andet der ikke er i stykker efter hånden og et par slidte leggins fra bilka - mit sidste par "bukser" uden huller, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til at købe noget nyt, heller ikke når de nu er på tilbud til 100 kr i føtex.  

Idag har jeg måtte spørger min kæreste om vi har råd til at bruge 75 kr på nogen nye savlesmække til vores søn fordi han salver så mega meget. 

Jeg er så træt af det her.. at vende hver en øre der bliver brugt. spørger mig selv om hvad som helst der bliver puttet i kurven - har vi virkelig brug for det..  

FOR HELVED JEG HADER DET I ØJEBLIKKET!!!

Det kan ikke være sjovt ..

jeg har heldigvis aldrig været der .. men som de andre siger må i egentlig kunne søge om friplads/delvis friplads .. det vil lette en smule på økonomien .. vi har heller ikke alverden .. men vi har da også lidt penge til sjov og ballade

Jeg har intet jeg kan hjælpe med .. mit tøj er for småt og bassens gamle er mest kjoler

Håber i klarer jer igennem uden varige mén på forhold og økonomi

Anmeld

24. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Øøøv, det er så hårdt at leve sådan...
Jeg tænkte på, har I søgt økonomisk friplads ?? Og evt blligstøtte- boligsikring ???

Du får lige en stor krammer herfra !!

Anmeld

24. november 2012

ano14316

tarkoflen skriver:

Puha ja så er det ikke nemt!

Kan l søge boligesikring og sådan noget, eller er det allerede indregnet? Og hvad med friplads eller noget til vuggestue? Det lyder da umiddelbart til at l kunne være berettiget til det?

Jeg håber at l får nogle penge fri fra salg af bilen, men det lyder ikke til, at du regner med det! Dog slipper l jo for vægtafgift, forsikringer mm på den, håber det kan give bare lidt mere luft!

Håber der er nogen derude der kan hjælpe med lidt tøj til dig

Vi får ca. 1000 kr. mere om måneden nu når bilen er væk, dog har jeg ikke betalt på min gæld i 4 mdr. så jeg kommer mest bare til at mærke at bilen er væk og ikke så meget økonomisk, men det er SUPER dejligt at vide at der frsvinder en gæld på 86k 

Vi kan desværre ikke få boligsikring. Og vi får ca. 25% friplads. 

alernativt skal jeg vælge og få ham i dagpleje, men han trives bare super godt i hans vugger, han elsker at være der.. og en dp'er har ikke de samme åbningstider, som vi har behov for. 

Men mange tak for dine råd!!!

Anmeld

24. november 2012

ano14316

MogN skriver:

Ved godt at det ikk hjælper dig lige i dag, men jeg har ihvertfald en fin sort kjole som da gerne må blive din - vi er ved at flytte og er alligevel igan med at sortere så kan det jo lige så godt blive sendt til dig som at blive smidt i en container

Det ville jeg blive utroligt glad for!!

Anmeld

24. november 2012

ano14316

CamillaSoefelt skriver:

Pyha det lyder ikke sjovt;(!

Hvad str bruger din dreng i tøj?

Han bruger 80 nu, og det har vi, men når han går op i str. bliver det svært... 

Anmeld

24. november 2012

ano14316

Det kan ikke være sjovt ..

jeg har heldigvis aldrig været der .. men som de andre siger må i egentlig kunne søge om friplads/delvis friplads .. det vil lette en smule på økonomien .. vi har heller ikke alverden .. men vi har da også lidt penge til sjov og ballade

Jeg har intet jeg kan hjælpe med .. mit tøj er for småt og bassens gamle er mest kjoler

Håber i klarer jer igennem uden varige mén på forhold og økonomi

Vi får hvad vi kan. 

Og jeg er fuldstændig uforstående for at vi ikke kan få andet end 25% friplads. og at vi ikke kan få boligsikring.. 

Og mange mange tak for dine søde tanker!

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

ano14316 skriver:

Vi får ca. 1000 kr. mere om måneden nu når bilen er væk, dog har jeg ikke betalt på min gæld i 4 mdr. så jeg kommer mest bare til at mærke at bilen er væk og ikke så meget økonomisk, men det er SUPER dejligt at vide at der frsvinder en gæld på 86k 

Vi kan desværre ikke få boligsikring. Og vi får ca. 25% friplads. 

alernativt skal jeg vælge og få ham i dagpleje, men han trives bare super godt i hans vugger, han elsker at være der.. og en dp'er har ikke de samme åbningstider, som vi har behov for. 

Men mange tak for dine råd!!!

Øv at l ikke kan få mere hjælp!

Men dejligt gælden i det mindste forsvinder, så er der da den bekymring mindre!

Jeg håber så meget at l klarer jer igennem til dét kommer til at se bedre ud, selvom det bliver umådelig hårdt!

Kan godt forstå at det ikke ville være sjovt at flytte ham, og det er jo heller ikke en mulighed, hvis l ikke kan nå at hente indenfor den åbningstid DP har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.