Gud hvor jeg hader altid at være på røven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

tarkoflen

Lady Marion <3 skriver:

Og kender alt til det med at være på røven og skulle spare   Men vær stolt over at du ikke lever over evne og bare køber selvom du ikke har pengene

Det er nemlig rigtig sejt at man ikke bare lever over evne og tror det så bare går væk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

tarkoflen

Og kender alt til det med at være på røven og skulle spare   Men vær stolt over at du ikke lever over evne og bare køber selvom du ikke har pengene

Dobbelt

Anmeld

24. november 2012

klmf

Øv, håber på bedre tider for jer!

Hvor bor du?

Har lige sorteret en sæk tøj fra i str.44, som jeg egentlig ville køre i genbrugeren, men som du gerne må få. Der er nogle fine ting iblandt som tykketrunten her ikke kan passe længere....

Anmeld

24. november 2012

ano14316

tarkoflen skriver:

Har l prøvet at finde årsagen til at l ikke kan få pengene til at række?

Jeg tænker om l bor for dyrt, bruger for mange penge på unødvendige ting uden at tænke over det eller er der skåret helt ind til benet på alt?

Jeg er begyndt at gennemgå vores bonner når jeg har handlet, for at se, hvor meget vi egentlig bruger på unødvendige ting, og det var faktisk overraskende meget... Og jeg tænkte slet ikke over det det var jo bare noget jeg lige havde lyst til!

Kan godt forstå, at det er irriterende at skulle vende hver en krone,for at få råd til et par nye bukser!

Der er skåret ind til benet på alle fronter.. 

Åres er at min kæreste er under uddannelse, og jeg er gået 3000 kr. ned i løn. 

Den sidste "frås" ting er en bil jeg købte for ca. 3 år siden fra ny, og den bliver hentet at nordea finans til indfrielse af gælden i næste uge. 

I denne måned var der 3000 tilbage da regningerne var betalt, da jeg opdagede at regningen til vuggestue ikke var betalt, og det er 2700.. Så det er lidt hårdt for tiden.. 

September 2014 er det overstået.. 

Anmeld

24. november 2012

ano14316

Lady Marion <3 skriver:

Jeg prøver.. 

Anmeld

24. november 2012

MelikkazMoar

ano14316 skriver:

Jeg er altså lige nød til at komme af med det.. 

Jeg evd at der er andre derude der har det værre end os. og undskyld hvis i synes at jeg piver over ingenting

Men lige nu står vi og skal til fødselsdag, min eneste "pæne" stykke tøj opdagede jeg var kommet beskidt på plads, og den kunne jeg ikke havde på. 

Jeg har ikke haft råd til at købe noget som helst tøj til mig selv siden jeg fødte på nær den kjole jeg skulle have på som jeg var nød til at have råd til at min sviger mormor, farmor og farfar døde kort efter jeg fødte og skulle have noget at have på til begravelserne. Jeg er nød til altid at have den på hvis vi skal have noget pænt på.

Nu er jeg nød til at tage til svigermors fødselsdag en en graviditets top. for jeg har ikke andet der ikke er i stykker efter hånden og et par slidte leggins fra bilka - mit sidste par "bukser" uden huller, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til at købe noget nyt, heller ikke når de nu er på tilbud til 100 kr i føtex.  

Idag har jeg måtte spørger min kæreste om vi har råd til at bruge 75 kr på nogen nye savlesmække til vores søn fordi han salver så mega meget. 

Jeg er så træt af det her.. at vende hver en øre der bliver brugt. spørger mig selv om hvad som helst der bliver puttet i kurven - har vi virkelig brug for det..  

FOR HELVED JEG HADER DET I ØJEBLIKKET!!!

hvor gammel er din dreng? og hva bruger han i tøj størrelse ?

Anmeld

24. november 2012

ano14316

lotchen skriver:

Øv, håber på bedre tider for jer!

Hvor bor du?

Har lige sorteret en sæk tøj fra i str.44, som jeg egentlig ville køre i genbrugeren, men som du gerne må få. Der er nogle fine ting iblandt som tykketrunten her ikke kan passe længere....

Jeg bor i Hillerød i nordsjælland.. 

Det er rigtig sødt af dig.. 

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

ano14316 skriver:

Der er skåret ind til benet på alle fronter.. 

Åres er at min kæreste er under uddannelse, og jeg er gået 3000 kr. ned i løn. 

Den sidste "frås" ting er en bil jeg købte for ca. 3 år siden fra ny, og den bliver hentet at nordea finans til indfrielse af gælden i næste uge. 

I denne måned var der 3000 tilbage da regningerne var betalt, da jeg opdagede at regningen til vuggestue ikke var betalt, og det er 2700.. Så det er lidt hårdt for tiden.. 

September 2014 er det overstået.. 

Puha ja så er det ikke nemt!

Kan l søge boligesikring og sådan noget, eller er det allerede indregnet? Og hvad med friplads eller noget til vuggestue? Det lyder da umiddelbart til at l kunne være berettiget til det?

Jeg håber at l får nogle penge fri fra salg af bilen, men det lyder ikke til, at du regner med det! Dog slipper l jo for vægtafgift, forsikringer mm på den, håber det kan give bare lidt mere luft!

Håber der er nogen derude der kan hjælpe med lidt tøj til dig

Anmeld

24. november 2012

Nettemor

Øv for er det træls for dig søde!

Det er bare så hårdt at leve sådan. Jeg kender det lidt. Og jeg hader det.

Anmeld

24. november 2012

klmf

ano14316 skriver:

Jeg bor i Hillerød i nordsjælland.. 

Det er rigtig sødt af dig.. 

Øv, det er så langt væk Du kommer ikke til Fyn sådan lige vel??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.