MilleMus1988 skriver:
det første der desværre springer mig for øjne er at du er PLUS medlem 
det koster da efter hvad jeg ved
og sådan nogen (luksus) ting sku man måske ikke gøre om det så er en 5 eller kun 60 for flere måneder
og ja du lyder til du har det hårdt, men det har altid en grund
for stor leje?
for stort forbrug?
bil som måske kunne byttes ud med bus
prøv at sætte jer ned og virkelig få lavet et bund solidt budget så i kan se hvad det er i bruger jeres penge på
og så sig til jer selv, kan vi ik gøre dette og dette nogetttt billigere
håber i finder ud af de så dit tøjskab ik skal være SÅ tomt
Jamen du har ret. Det er faktisk frås at bruge 76 kr. hver 3. måned.
Og det er også sagt op med udløb her i starten af december.
Sorry baby.dk -jeg håber jeg snart får råd igen til at støtte dette fantastiske forum..
ALT er sagt op. Jeg har tidligere skrevet lidt om vores boligsituation og det er desværre ikke muligt for os at finde noget der er billigere
vi bor for 6600 inkl forbrug. på lars tynds***s mark..
Desværre kan vi ikke fuldstændig undværre bil, da det ikke er muligt for mig at komme frem og tilbage med bus hvis det skal kunne lade sig gøre indenfor institutionens åbningstid..Men for 3 år siden købte jeg en ny bil, og jeg har været nød til at stoppe betalingerne på, og derfor bliver den hentet i denne eller næste uge for at dække gælden.
Vi har skåret så meget ned som overhovedet muligt. Det eneste vi har valgt at beholde er A-kasse og forsikringer. Så længe det kan lade sig gøre.
Vi har også gennemgået vores budget mange mange mange gange, men forskellige mennesker for at få så mange råd som muligt.
Det det der har væltet vores budget er at imens jeg var på barsel kunne jeg vælge at gå 3000 ned i løn og blive flyttet 25 km væk eller at blive arbejdsløs. Og det er nok ikke svært at regne ud hvad jeg valgte. men det betyder lavere indtægt og større transport udgifter. derudover går min kæreste i skole i Nordjylland. Vi ryger ikke, vi drikker ikke, vi spiser meget sjældent fastfood, vi drikker ikke sodavand/saftevand.
Vi har haft væsentlig flere penge at leve for, så det har været en process at fjerne alt unødvendigt, men jeg mener ikke vi kan fjerne flere udgifter. - jo a-kasse og forsikringer, men hvad fanden gør vi så hvis jeg bliver arbejdsløs, så bliver det endnu værre, men har skiftet til en billigere a-kasse.
Mange tak for dine råd...
Jeg glæder mig til at min kæreste begynder at få en rigtig løn..