ano14316 skriver:
Jeg er altså lige nød til at komme af med det..
Jeg evd at der er andre derude der har det værre end os. og undskyld hvis i synes at jeg piver over ingenting
Men lige nu står vi og skal til fødselsdag, min eneste "pæne" stykke tøj opdagede jeg var kommet beskidt på plads, og den kunne jeg ikke havde på.
Jeg har ikke haft råd til at købe noget som helst tøj til mig selv siden jeg fødte på nær den kjole jeg skulle have på som jeg var nød til at have råd til at min sviger mormor, farmor og farfar døde kort efter jeg fødte og skulle have noget at have på til begravelserne. Jeg er nød til altid at have den på hvis vi skal have noget pænt på.
Nu er jeg nød til at tage til svigermors fødselsdag en en graviditets top. for jeg har ikke andet der ikke er i stykker efter hånden og et par slidte leggins fra bilka - mit sidste par "bukser" uden huller, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til at købe noget nyt, heller ikke når de nu er på tilbud til 100 kr i føtex.
Idag har jeg måtte spørger min kæreste om vi har råd til at bruge 75 kr på nogen nye savlesmække til vores søn fordi han salver så mega meget.
Jeg er så træt af det her.. at vende hver en øre der bliver brugt. spørger mig selv om hvad som helst der bliver puttet i kurven - har vi virkelig brug for det..
FOR HELVED JEG HADER DET I ØJEBLIKKET!!!
det første der desværre springer mig for øjne er at du er PLUS medlem

det koster da efter hvad jeg ved
og sådan nogen (luksus) ting sku man måske ikke gøre om det så er en 5 eller kun 60 for flere måneder
og ja du lyder til du har det hårdt, men det har altid en grund
for stor leje?
for stort forbrug?
bil som måske kunne byttes ud med bus
prøv at sætte jer ned og virkelig få lavet et bund solidt budget så i kan se hvad det er i bruger jeres penge på
og så sig til jer selv, kan vi ik gøre dette og dette nogetttt billigere
håber i finder ud af de så dit tøjskab ik skal være SÅ tomt