Gud hvor jeg hader altid at være på røven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.633 visninger
76 svar
0 synes godt om
24. november 2012

ano14316

Jeg er altså lige nød til at komme af med det.. 

Jeg evd at der er andre derude der har det værre end os. og undskyld hvis i synes at jeg piver over ingenting

Men lige nu står vi og skal til fødselsdag, min eneste "pæne" stykke tøj opdagede jeg var kommet beskidt på plads, og den kunne jeg ikke havde på. 

Jeg har ikke haft råd til at købe noget som helst tøj til mig selv siden jeg fødte på nær den kjole jeg skulle have på som jeg var nød til at have råd til at min sviger mormor, farmor og farfar døde kort efter jeg fødte og skulle have noget at have på til begravelserne. Jeg er nød til altid at have den på hvis vi skal have noget pænt på.

Nu er jeg nød til at tage til svigermors fødselsdag en en graviditets top. for jeg har ikke andet der ikke er i stykker efter hånden og et par slidte leggins fra bilka - mit sidste par "bukser" uden huller, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til at købe noget nyt, heller ikke når de nu er på tilbud til 100 kr i føtex.  

Idag har jeg måtte spørger min kæreste om vi har råd til at bruge 75 kr på nogen nye savlesmække til vores søn fordi han salver så mega meget. 

Jeg er så træt af det her.. at vende hver en øre der bliver brugt. spørger mig selv om hvad som helst der bliver puttet i kurven - har vi virkelig brug for det..  

FOR HELVED JEG HADER DET I ØJEBLIKKET!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Lady Marion <3

Hvad størrelse bruger du ?? Har en stak jeans der er blevet for store hvis det er

Anmeld

24. november 2012

ano14316

Lady Marion <3 skriver:

Hvad størrelse bruger du ?? Har en stak jeans der er blevet for store hvis det er

str. væsentlig større end dig kan jeg se.. str. 44

Ellers mange mange tak.. Det er rigtig sødt af dig.. 

Anmeld

24. november 2012

Lady Marion <3

Og kender alt til det med at være på røven og skulle spare   Men vær stolt over at du ikke lever over evne og bare køber selvom du ikke har pengene

Anmeld

24. november 2012

Mamalou

Det er på ingen måde sjovt at være på røven, og skal vende hver en krone. Jeg er selv i en økonomisk stram periode, fordi jeg er blevet alene med min søn - og flytningen m.m. har været en dyr fornøjelse! 

Nu kender jeg ikke til jeres historie, hvorfor I har det svært økonomisk, men jeg håber for jer at det bare er en periode.

Vh. Louise

Anmeld

24. november 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

str. væsentlig større end dig kan jeg se.. str. 44

Ellers mange mange tak.. Det er rigtig sødt af dig.. 

Øv kunne pludselig se vi endda boede i samme by   Ja tror alle mine bukser er ca st 40

Anmeld

24. november 2012

TeamRocket

Ja det er sgu ikke sjovt. Håber det bare er en periode og i snart kommer over den.

Anmeld

24. november 2012

Tullepoder

Puha det lyder bestemt ikke som nogen fornøjelse det er ikke sjovt at skulle vende hver en krone. Håber det snart vender for jer, så i ikke skal sidde så surt i det

Anmeld

24. november 2012

sne190810

ano14316 skriver:

Jeg er altså lige nød til at komme af med det.. 

Jeg evd at der er andre derude der har det værre end os. og undskyld hvis i synes at jeg piver over ingenting

Men lige nu står vi og skal til fødselsdag, min eneste "pæne" stykke tøj opdagede jeg var kommet beskidt på plads, og den kunne jeg ikke havde på. 

Jeg har ikke haft råd til at købe noget som helst tøj til mig selv siden jeg fødte på nær den kjole jeg skulle have på som jeg var nød til at have råd til at min sviger mormor, farmor og farfar døde kort efter jeg fødte og skulle have noget at have på til begravelserne. Jeg er nød til altid at have den på hvis vi skal have noget pænt på.

Nu er jeg nød til at tage til svigermors fødselsdag en en graviditets top. for jeg har ikke andet der ikke er i stykker efter hånden og et par slidte leggins fra bilka - mit sidste par "bukser" uden huller, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for har ikke råd til at købe noget nyt, heller ikke når de nu er på tilbud til 100 kr i føtex.  

Idag har jeg måtte spørger min kæreste om vi har råd til at bruge 75 kr på nogen nye savlesmække til vores søn fordi han salver så mega meget. 

Jeg er så træt af det her.. at vende hver en øre der bliver brugt. spørger mig selv om hvad som helst der bliver puttet i kurven - har vi virkelig brug for det..  

FOR HELVED JEG HADER DET I ØJEBLIKKET!!!

Åååhh hvor jeg kender det Det er så øv

Lever selv på SU og jeg bliver helt deprimeret over at tænke på jeg minimum skal leve af det de næste 2½ år endnu.

Det er især svært når man føler alle andre altid har penge, til tøj, rejser, fråds i hverdagen osv. Små ting som bare gør rigtig meget når man er på røven!

Men kom ud med det, du får en spandfuld FULD FORSTÅELSE herfra

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

Har l prøvet at finde årsagen til at l ikke kan få pengene til at række?

Jeg tænker om l bor for dyrt, bruger for mange penge på unødvendige ting uden at tænke over det eller er der skåret helt ind til benet på alt?

Jeg er begyndt at gennemgå vores bonner når jeg har handlet, for at se, hvor meget vi egentlig bruger på unødvendige ting, og det var faktisk overraskende meget... Og jeg tænkte slet ikke over det det var jo bare noget jeg lige havde lyst til!

Kan godt forstå, at det er irriterende at skulle vende hver en krone,for at få råd til et par nye bukser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.