DNA-register i Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

modesty

LilleNyPåVej skriver:

Hehe ja, det så jeg godt - men nu er det også ulovligt at tisse ude i det fri  Så i og for sig vil i jo lave noget ulovligt og er derfor imod kameraerne 

Så du har lyst til at bo i et samfund hvor den slags ikke kan lade sig gøre? Det har jeg virkelig ikke. Det bliver jo ren 1984. Ellers tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

TNBC

LilleNyPåVej skriver:

Selvfølgelig, man der er jo også mange åndssvage mennesker derude, og man ved aldrig hvem der bliver idioten der hopper på en  Så det er jo klart man er bange når man går uden for 

kom lige på en ting til.
Hukommelsestab(ved godt at der nok er nogen der vil genkende personen, men alligevel) der er jo nogen der er alene.
Eller hvis en person har været forsvundet(så åbenbart i mindre end 10år, hvilket de nok skal tænke igennem en ekstra gang) så kan man se om personen er den rigtige eller en fupmager.

Anmeld

22. november 2012

L&V

LilleNyPåVej skriver:

Jeg hjalp selv min mor med at sætte hendes op, så jo..

http://www.nypost.postdanmark.dk/applikation.html

Linket er ikke blåt så kan ikke gå ind på det. Men vi fik brev fra kommunen om at sådan var den nye regler ( mente selfølgelig 12 ikke 11) og det står der os hvis man google opsætnings regler for postkasse. Men fred være med det

Anmeld

22. november 2012

Miin'Baby'Mus

modesty skriver:

Så du har lyst til at bo i et samfund hvor den slags ikke kan lade sig gøre? Det har jeg virkelig ikke. Det bliver jo ren 1984. Ellers tak.

At man ikke kan tisse uden for, eller kan pille næse (selvom alle andre på gande kan se det) syntes jeg da virkelig er en dårlig grund til hvorfor vi ikke skal sørge mere for at have et sikkert samfund.

Men man har jo lov til at være uenig 

Anmeld

22. november 2012

modesty

LilleNyPåVej skriver:

Selvfølgelig, man der er jo også mange åndssvage mennesker derude, og man ved aldrig hvem der bliver idioten der hopper på en  Så det er jo klart man er bange når man går uden for 

Du er simpelthen bange for at gå udenfor? 

Anmeld

22. november 2012

Miin'Baby'Mus

Månsson skriver:

Linket er ikke blåt så kan ikke gå ind på det. Men vi fik brev fra kommunen om at sådan var den nye regler ( mente selfølgelig 12 ikke 11) og det står der os hvis man google opsætnings regler for postkasse. Men fred være med det

Ej, du kunne da kopiere det og sætte linket ind i adressefeltet 

Men nu googlede jeg det selv, og det er et link fra postdanmark hvor der står netop det jeg sagde. 

Anmeld

22. november 2012

L&V

LilleNyPåVej skriver:

Ej, du kunne da kopiere det og sætte linket ind i adressefeltet 

Men nu googlede jeg det selv, og det er et link fra postdanmark hvor der står netop det jeg sagde. 

Nu er jeg så på mobile så lidt svært du

Anmeld

22. november 2012

TNBC

modesty skriver:

i mørke tunneler og skove. Hvor der kan ske alt.
Men det er frygten efter man hører i nyhederne, der gør en bange for at bevæge sig rundt om aftenen/natten.

Anmeld

22. november 2012

modesty

LilleNyPåVej skriver:

At man ikke kan tisse uden for, eller kan pille næse (selvom alle andre på gande kan se det) syntes jeg da virkelig er en dårlig grund til hvorfor vi ikke skal sørge mere for at have et sikkert samfund.

Men man har jo lov til at være uenig 

Det er jo bare et eksempel. Det er princippet i at vores liv bliver mere og mere kontrollerede og overvågede som går imod min grundindstilling til individets frihed.

Og som undersøgelser i England har vist - den ekstreme overvågning de har, er IKKE præventiv. Du får ikke et sikrere samfund, du får bare mere fyldte fængsler.

Anmeld

22. november 2012

Miin'Baby'Mus

modesty skriver:

Jeg har virkelig ikke den store lyst til at gå i mørke områder helt alene, men nu har jeg så også været udsat for noget skræmmende, men alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.