LilleNyPåVej skriver:
Haha ja det kan da være 
Armen de tunneler burde være overvåget lige meget hvad, de er da skræmmende at gå i - endda selvom man er 2 
Ja god ide, man kan også nemmere se hvordan uheld er sket - armen hvor er det godt med vejr vi har, du tænker jo glimrende 
ja, men hvorfor skal man tænke så godt i så dårligt vejr... ???

Ja, de tunneler er skræmmende.
Jeg kan huske på min højskole, man skulle igennem en skov fra stationen(jeg var der i vinterhalvåret) der var kulsort og intet lys... tror du lige det var skræmmende.?? Det er ikke så langt og der sker sku ikke noget derude, men skrækken er der. Jeg skulle igennem en gang jeg kom tilbage, og det var omkring midnat.. jeg var så heldig at der var en anden fra skolen, der også kom, så vi kunne gå igennem sammen.
men fornylig var jeg der igen, og skulle gå igennem, jeg ringede til min søster og snakkede med hende hele vejen igen.
hvis der var sket noget der, havde jeg haft ingen chance for noget som helst(ved godt at det er svært at sætte kameraer op i skoven), men tænk på at det ikke ville have taget folk 24timer at finder holger(drengen, ikke manden med den sjove hat)
Men der er mange ting man gerne ville have, så ingen bliver overset eller får retfærdighed, men det kan vi ikke gøre noget ved, men at hjælpe andre med DNA, hvorfor ik? Lod os da hjælpe hinanden.
Anmeld