LilleNyPåVej skriver:
Hvor har du ret
Har overhovedet ikke tænkt på alle de ting du nævner, det ville jo være ideelt hvis man kunne lave systemet på den måde 
Ja, det må været vejret der får mig til at tænke på alle de ting.
Mere overvågning kan også være godt. Jeg synes mange gange jeg hører om folk der er blevet overfaldet i de der tunneler under vejene, hvor der ikke har været andre, og hvis du bliver slået eller grebet bagfra, har du ikke nogen mulighed for at se din angrebsmand. der ville overvågning være guld for politiet.
og hvis der sker en ulykken(som den med politibilen forleden, hvor forklaringerne var forskellige) for hvem tror politiet på?
Altså ja, jeg kan godt se som andre skriver at man ikke vil føle sig overvåget og ville kunne gøre ting uden at blive set, men sådan er livet nu en gang.
Jeg vil sku heller tage sexen hjemme, hvis det betyder at et menneske får retfærdighed og familien kan få fred.
og det er jo ikke at der skal være kameraer overalt. Det er jo ikke et reality-show.
men det var vel heller ikke det at den her debat var omkring, det var om vi alle sammen skulle registeres.
Anmeld