millesofie skriver:
jeg mener bare at jeg ville have det svært ved at skulle blive bedømt ud fra min personlige borger profil ( med alt fra dna-sygdom) hver gang jeg var enten ved lægen, eller bare skulle til samtale ved en sagsbehandler
er i mod overvågning, det gør mig utryk 
jeg bliver i forvejen bedømt i hoved og røv pga mit handicap ( har svær adhd)
Ja, der er nok mange der vil blive dømt udfra det, men vi ved jo slet ikke hvordan det kommer til at gå.
Og det er nok en lille procent der vil blive dømt, men det kan sikkert også hjælpe mange, det er jeg sikker på.
Men jeg kan godt forstå at du er utryg ved det, når du allerede bliver dømt, fordi du har ADHD. Det burde man ikke blive dømt for, for det kan behandles, så man kan leve godt(kan man ikke det)
Men hvis det kan hjælpe med måske at finde en arvelig sygdom, så at børn ikke bliver født til et liv (undskyld sproget) i helvede eller med en dødsdom, så synes jeg det er godt.
Der er altid ulemper og fordele ved alting, og vi aldrig blive enige om noget, men man er nød til at prøve tingene, for at se om det kan virke, før at alle siger: NEJ, det vil vi ikke have. Det hjælper ingen.
Der er mange der tænker alt for langt frem i tiden og på alt det negative, som kan komme ud af det, i stedet for at tænke positivt og lade det kommer an på en prøve.
Man skal starte i det små, og få det til at vokse.
Anmeld