Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Du ku ik overtale nogle af dem til en lille ferie hos jer?? Laura fik lov at spise lige så meget hun gad men vi havde jo os hun hende at tage hensyn til..

Hva var det for noget behandling i havde prøvet??

Min familie arbejder hver dag desværre Så det Kan ikke blive aktuelt ..
Og kærestens familie er lige flyttet til bornholm så tror ikke Vi kan overtale dem de har os 4 små børn i alderen 4-7.

Saniakrosai ved ikke om du kender det , Men mange anbefaler det , de skulle os kunne behandle kolik . Det er bare som om det ingen virkning har haft desværre ..
Derfor jeg gerne vil prøve noget andet , og så vil jeg prøve og tage til læge med hende så alt den vej kan blive udlukket os ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Du ku ik overtale nogle af dem til en lille ferie hos jer?? Laura fik lov at spise lige så meget hun gad men vi havde jo os hun hende at tage hensyn til..

Hva var det for noget behandling i havde prøvet??

Jeg er bare så bange for at lade hende spise når hun vil når hun får flaske ..

Anmeld

17. november 2012

L&V

Mortil2tiloktober skriver:

Min familie arbejder hver dag desværre Så det Kan ikke blive aktuelt ..
Og kærestens familie er lige flyttet til bornholm så tror ikke Vi kan overtale dem de har os 4 små børn i alderen 4-7.

Saniakrosai ved ikke om du kender det , Men mange anbefaler det , de skulle os kunne behandle kolik . Det er bare som om det ingen virkning har haft desværre ..
Derfor jeg gerne vil prøve noget andet , og så vil jeg prøve og tage til læge med hende så alt den vej kan blive udlukket os ..

Øv hvor træls.. Kranio sakral måske? Det er ihvert fald effektivt det har vi os brugt.. Kan godt forstå når det nu er mme hvad med lidt vand

Anmeld

17. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Nu har jeg ingen børn selv. Men bare et forslag.

har du prøvet at give hende en rigtig dejlig baby massage??

Hvor du massere hendes mave i cirker, hendes ben og fødder, vender hende og tager ryggen og baller og ben??

Jeg som voksen døjer med irriteret tyktarme, og min kæreste giver mig en rigtig massage tur og det kan hjælpe mig, så måske det ku virke på sådan en bette en?, ved jeg self ikke.

Knus og kram, og håber det bliver bedre med hende snart

Anmeld

17. november 2012

foto på lærred

Har ikke læst hele tråden, så undskyld hvis det har været oppe og vende. Men har du prøvet at ringe til SP og hørt om de har nogle gode råd? Jeg har desværre intet. Jeg har selv ammet mine to, så har ikke haft problemet med ondt i maven. Tilgengæld havde jeg 3 måneder som du beskiver, men den ældste. Hun skreg fra hun var 7 uger og 3 måneder frem. Jeg var ved at blive vandvittig. Jeg ville have tjekket hendes øre. Lægen nægtede og sagde, at han aldrig nogle sinde havde set en så lille (7 uger) med øre problemer. Desværre tog han fejl. Det viste sig, at det var MØB og hun døjede med det til hun var 9 måneder og var stor nok til dræn. Så jeg kender desværre alt for godt til det med gråd Da jeg fik lillesøster gik jeg mens jeg var gravid, hemmeligt , og frygtede det første halve år. Men denne gang var det jo så bare en "alm" baby. Det vil sige uden konstant gråd non-stop. Helt utrolig hvilken forskel ens liv kan være

Jeg håber, at det meget snart går over !

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.

Anmeld

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

eermmenemli

Øv hvor træls.. Kranio sakral måske? Det er ihvert fald effektivt det har vi os brugt.. Kan godt forstå når det nu er mme hvad med lidt vand

Ja Det er nemlig det vi HAR prøvede .. jeg synes så desværre ikke det har haft nogen effekt.. vi var til det igår.
Vand prøvede vi med igår det gjorder Det bare endnu værre desværre ..

Anmeld

17. november 2012

mortilnoahogmelina

foto på lærred skriver:

aatdfåhhegenhendhendeHar ikke læst hele tråden, så undskyld hvis det har været oppe og vende. Men har du prøvet at ringe til SP og hørt om de har nogle gode råd? Jeg har desværre intet. Jeg har selv ammet mine to, så har ikke haft problemet med ondt i maven. Tilgengæld havde jeg 3 måneder som du beskiver, men den ældste. Hun skreg fra hun var 7 uger og 3 måneder frem. Jeg var ved at blive vandvittig. Jeg ville have tjekket hendes øre. Lægen nægtede og sagde, at han aldrig nogle sinde havde set en så lille (7 uger) med øre problemer. Desværre tog han fejl. Det viste sig, at det var MØB og hun døjede med det til hun var 9 måneder og var stor nok til dræn. Så jeg kender desværre alt for godt til det med gråd Da jeg fik lillesøster gik jeg mens jeg var gravid, hemmeligt , og frygtede det første halve år. Men denne gang var det jo så bare en "alm" baby. Det vil sige uden konstant gråd non-stop. Helt utrolig hvilken forskel ens liv kan være

Jeg håber, at det meget snart går over !

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Tusind Tusind tak for dit svar ..

Jeg har snakket med sp hendes eneste råd var at PRØVE Det vi HAR gjort allerede altså det Der behandling noget og SKIFTE TIL nAn hA1 og så kunne vi prøve lactolose i stedet for movicol ..

VOres pige er kun 17 dage idag tænker møb må være tidligt ..
MEn jeg vil kontakte lægen mandag med henblik på at få hende tjekket ..

Årh hvis jeg så bare var så heldig at nr 2 her var en som ikke græd det er mit andet barn med gråd , min første græd til han var 3 måneder non stop ..
Aldrig aldrig aldrig aldrig mere skal jeg have flere børn . DEt er Så hårdt det her ..

Anmeld

17. november 2012

foto på lærred

Tusind Tusind tak for dit svar ..

Jeg har snakket med sp hendes eneste råd var at PRØVE Det vi HAR gjort allerede altså det Der behandling noget og SKIFTE TIL nAn hA1 og så kunne vi prøve lactolose i stedet for movicol ..

VOres pige er kun 17 dage idag tænker møb må være tidligt ..
MEn jeg vil kontakte lægen mandag med henblik på at få hende tjekket ..

Årh hvis jeg så bare var så heldig at nr 2 her var en som ikke græd det er mit andet barn med gråd , min første græd til han var 3 måneder non stop ..
Aldrig aldrig aldrig aldrig mere skal jeg have flere børn . DEt er Så hårdt det her ..

Stakkels dig! Ja 16 dage er nok alt for tidligt med ørene. Det er sikkert maven som du er inde på Vi prøvede også alle de øvelser, og bad, og mange gange kiopraktor og zoneterapi osv. men her var der ikke noget der hjalp. Jeg kan huske hvor uoverskueligt Mødregruppen var fordi bare det at tage sig sammen til at forlade huset med en grædende baby var hårdt og derefter at være sammen med nogle hvor deres bare sov i deres lifte. Det var desværre ikke den store suces de første mange måneder. Så jeg føler helt sikkert med dig.

Jeg er ikke så meget inde i MME men håber, at det nye skift virker.Her ville mit barn ikke tage i mod det man selv skulle blande, men kun det som man køber i små "kartoner". Men hun var selvfølgelig også 9 måneder på det tidspunkt, så noget helt andet.

Du havde godt nok "fortjent" et mildt barn denne gang, når du nu har haft det hårdt første gang også. Det er svært at knytte sig 100 procent på samme måde med et barn som altid bare ligger og "nyder" og "hygger". Men heldigvis så ved man jo, at det ofte bare er en kort overgang. Men den "korte" overgang føles bare så laaaang når man står i det.

Held og lykke med at det hjælper med at skifte MME ud til noget andet.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

17. november 2012

morethanperfect

Jeg har igennem hele indlæget overvejet at være anonym , men jeg vælger at stå frem og ikke gemme mig mere ..

Jeg har virkelig brug for et råd eller to , Jeg har en datter på 16 dage , Årh hun er skøn .. men hun skriger og skriger i alle sine vågne timer . Det Er virkelig virkelig hårdt . Og jeg mener virkelig skriger ,

Hun får modermælkserstatning da min mælk er helt væk desværre . Vi har fået anbefalet nan ha1 så den er vi startet på idag . INdtil da har hun fået allomin grøn ..
Hun kan ikke rigtig komme af med sin afføring Så der har vi købt movicol og giver hende har snakket med lægen ..
Vi cykler og med ben masser maven . Vi har idag været til sania krosai staves med hende og hun havde en del spændinger oppe i kraniet endnu mere i maven og i bækkenet..

Men nogen som har nogen gode råd .
Jeg er virkelig desperat da Det betyder ingen søvn til mor her . Og jeg kan snart ikke hænge sammen mere ..

Noel har også i starten af sit liv , skreget helt vildt!!  
Men nu er det sjældent han skriger .. Faktisk kun hvis han er sulten eller træt .. Eller skal skiftes ..

Håber snart det vender .. Her tog det 6 uger og vende ..

Anmeld

17. november 2012

L&V

Ja Det er nemlig det vi HAR prøvede .. jeg synes så desværre ikke det har haft nogen effekt.. vi var til det igår.
Vand prøvede vi med igår det gjorder Det bare endnu værre desværre ..

Tænker os det tager mere end en gang også skal det være en med speciale i børn.. Oki vand sku jo bare være godt til at blødgørere afføringen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.