Mortil2tiloktober skriver:
Tusind Tusind tak for dit svar ..
Jeg har snakket med sp hendes eneste råd var at PRØVE Det vi HAR gjort allerede altså det Der behandling noget og SKIFTE TIL nAn hA1 og så kunne vi prøve lactolose i stedet for movicol ..
VOres pige er kun 17 dage idag tænker møb må være tidligt ..
MEn jeg vil kontakte lægen mandag med henblik på at få hende tjekket ..
Årh hvis jeg så bare var så heldig at nr 2 her var en som ikke græd det er mit andet barn med gråd , min første græd til han var 3 måneder non stop ..
Aldrig aldrig aldrig aldrig mere skal jeg have flere børn . DEt er Så hårdt det her ..
Stakkels dig! Ja 16 dage er nok alt for tidligt med ørene. Det er sikkert maven som du er inde på
Vi prøvede også alle de øvelser, og bad, og mange gange kiopraktor og zoneterapi osv. men her var der ikke noget der hjalp. Jeg kan huske hvor uoverskueligt Mødregruppen var fordi bare det at tage sig sammen til at forlade huset med en grædende baby var hårdt og derefter at være sammen med nogle hvor deres bare sov i deres lifte. Det var desværre ikke den store suces de første mange måneder. Så jeg føler helt sikkert med dig.
Jeg er ikke så meget inde i MME men håber, at det nye skift virker.Her ville mit barn ikke tage i mod det man selv skulle blande, men kun det som man køber i små "kartoner". Men hun var selvfølgelig også 9 måneder på det tidspunkt, så noget helt andet.
Du havde godt nok "fortjent" et mildt barn denne gang, når du nu har haft det hårdt første gang også. Det er svært at knytte sig 100 procent på samme måde med et barn som altid bare ligger og "nyder" og "hygger". Men heldigvis så ved man jo, at det ofte bare er en kort overgang. Men den "korte" overgang føles bare så laaaang når man står i det.
Held og lykke med at det hjælper med at skifte MME ud til noget andet.

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.
Anmeld