Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

mortilnoahogmelina

christina92 skriver:

Puha det lyder bare ikke sjovt!

Her har det hjulpet lidt på maven med et bad og så at "vende" hende, trille hende lidt fra side til side og om på maven.

Men her har det heller aldrig været så slemt som med din lille nus så ved ikke om det vil have nogen effekt

Har ikke lige prøvet som du skriver . Men vi har prøvede og ligge hende men det hjælper bestemt ikke så skriger Hun bare endnu mere ..

Eneste som hjælper en gang imellem er at tage hende ind til sig som når man giver bryst og så holde lidt fast så falder hun nogen gange til ro ..

Bad hjælper på ingen måde i de hårde situationer der skriger Hun bare endnu mere ..
Tusind tak for kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

mortilnoahogmelina

engodmor skriver:

Hej søde

Er det noget kolik tror du? ellers ondt i maven??

Jeg ville helt klart anbefalde og tage til en kiropraktor.

Det skal jeg med min den mindste her om et par uger.

Hej søde ..
Jeg kan mærke at hun ind imellem har ondt i maven .. om det er kolik det har jeg selv tænkt , men ja Jeg ved det jo desværre ikke ..

Ja Jeg overvejer os at ringe til hende vi brugte med Noah hun var nemlig rigtig dygtig . Jeg er åben over for hvad som helst bare der bliver lidt ro her i det lille hjem ..

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

LuLy skriver:

Jeg har en kollega hvis datter også skreg non stop. Hun kom til sådan en kiropraktor/zoneterapeut et par gange, fordi hun havde noget siddende i klemme. Efter få gange, var hun en hel anden baby

DEt tog jeg selv til med min søn og det hjælp .. nu fik jeg anbefalet ham her vi har været hos idag . Han skulle os kunne behandle kolik nemlig , og han lå tæt på os , Jeg vil nemlig gerne have det er en som har forstand på børn og hende jeg brugte til vores søn ligger godt 250 km væk .. men jeg er åben over for hvad som helst bare hun får det bedre for det er jo vildt synd for hende . Og rigtig hårdt for os andre ..

Anmeld

16. november 2012

EnGodMor

Mortil2tiloktober skriver:

Hej søde ..
Jeg kan mærke at hun ind imellem har ondt i maven .. om det er kolik det har jeg selv tænkt , men ja Jeg ved det jo desværre ikke ..

Ja Jeg overvejer os at ringe til hende vi brugte med Noah hun var nemlig rigtig dygtig . Jeg er åben over for hvad som helst bare der bliver lidt ro her i det lille hjem ..

Dert kan jo ikke skade :-) vi skal til en kiropraktor i sorø

men ellers prøv lactolose,

cirkler i urets retning rundt om navlen,

VARMT BAD flere gange dagligt,

nan1-da det er mildt mod maven-dog kan der godt gå nogen dage før hendes lille mave venner sig til det,

skub hendes ben op mod hendes hage ligeså stille og stræk ud igen-gentag mange gange om dagen

cylkebevægelser

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

engodmor skriver:

Dert kan jo ikke skade :-) vi skal til en kiropraktor i sorø

men ellers prøv lactolose,

cirkler i urets retning rundt om navlen,

VARMT BAD flere gange dagligt,

nan1-da det er mildt mod maven-dog kan der godt gå nogen dage før hendes lille mave venner sig til det,

skub hendes ben op mod hendes hage ligeså stille og stræk ud igen-gentag mange gange om dagen

cylkebevægelser

Alt det du skriver gør vi os . Og vi bruger nemlig os nan ha1. Det fik vi af vide skulle være mildere så det prøvede vi ..

Men ja må prøve og ringe til den kiopraktor Jeg brugte til Noah på mandag så må hun prøve og kigge på hende ..

Anmeld

16. november 2012

christina92

Har ikke lige prøvet som du skriver . Men vi har prøvede og ligge hende men det hjælper bestemt ikke så skriger Hun bare endnu mere ..

Eneste som hjælper en gang imellem er at tage hende ind til sig som når man giver bryst og så holde lidt fast så falder hun nogen gange til ro ..

Bad hjælper på ingen måde i de hårde situationer der skriger Hun bare endnu mere ..
Tusind tak for kram

Åhh hvor lyder det hårdt! Den med at holde dem som når man ammer hjælper også her.

Men kan desværre ikke kommer på andet lige nu.... kranie sakral staves måske? eller fys måske?? Hvad siger din SP??

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

christina92 skriver:

Åhh hvor lyder det hårdt! Den med at holde dem som når man ammer hjælper også her.

Men kan desværre ikke kommer på andet lige nu.... kranie sakral staves måske? eller fys måske?? Hvad siger din SP??

DEt Er virkelig virkelig os hårdt . Igår skreg hun fra 17-24.. det var umenneskelig...
Det Der du skrev er det vi har prøvede idag jeg Håber det har en effekt , men hun har grædt idag os dog ikke så meget som igår men hun græder stadig når hun er vågen .. jeg Håber der er en effekt på det i morgen ..

Min sp siger faktisk ikke så meget andet end vi skulle prøve det Der vi har prøvede idag . Og så evt skifte over til nan ha 1. Så det har vi gjort .

Og så sagde hun vi kunne prøve lactolose . Vi har i stedet valgt at fortsætte med movicol , nu er jeg bare bange for hun måske får lidt ondt i maven af det .

Anmeld

16. november 2012

christina92

DEt Er virkelig virkelig os hårdt . Igår skreg hun fra 17-24.. det var umenneskelig...
Det Der du skrev er det vi har prøvede idag jeg Håber det har en effekt , men hun har grædt idag os dog ikke så meget som igår men hun græder stadig når hun er vågen .. jeg Håber der er en effekt på det i morgen ..

Min sp siger faktisk ikke så meget andet end vi skulle prøve det Der vi har prøvede idag . Og så evt skifte over til nan ha 1. Så det har vi gjort .

Og så sagde hun vi kunne prøve lactolose . Vi har i stedet valgt at fortsætte med movicol , nu er jeg bare bange for hun måske får lidt ondt i maven af det .

Jeg håber også der kommer en effekt af det de næste dage! Folk her i min omegn har haft SUPER gode resultater med hende vi bruger heroppe. Min pige skal også til hende nu her. hun er skæv og kommer ikke af med afføring, er dog ikke forstoppet. hun får lactulose lige nu for at se om det kan sætte gang i det.

for at i snart for jer noget søvn og endnu mere for at din lille pige snart får gang i maven og bliver glad igen

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

christina92 skriver:

Jeg håber også der kommer en effekt af det de næste dage! Folk her i min omegn har haft SUPER gode resultater med hende vi bruger heroppe. Min pige skal også til hende nu her. hun er skæv og kommer ikke af med afføring, er dog ikke forstoppet. hun får lactulose lige nu for at se om det kan sætte gang i det.

for at i snart for jer noget søvn og endnu mere for at din lille pige snart får gang i maven og bliver glad igen

Tusind Tusind tak for dine varme ord .. det varmer jo Virkelig i en meget svær tid ..

Hvad får din pige at spise ?? Mme eller bryst ??

JEg krydser os For der er en effekt meget snart ..
Vi har os hørt utrolig meget godt om ham her vi har brugt idag ..

Anmeld

16. november 2012

klmf

Årh hvor lyder det bare hårdt

Kan det være luft i maven? Man kan få dråber på apoteket for det, kan selvfølgelig ikke huske navnet.

Har du prøvet slynge? Det beroliger nogen og kan give dig hænderne fri om ikke andet

Ellers har jeg ikke andre fif, andet end selvfølgelig kiropraktor og/eller zoneterapeut.

Nå jo, hvis der er afføring på vej ud, der har svært ved at komme det sidste stykke, så kan man meget forsigtigt med den alleryderste spids af er termometer med lidt vaseline på få det i gang.

Håber snart det vender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.