Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.966 visninger
120 svar
0 synes godt om
16. november 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har igennem hele indlæget overvejet at være anonym , men jeg vælger at stå frem og ikke gemme mig mere ..

Jeg har virkelig brug for et råd eller to , Jeg har en datter på 16 dage , Årh hun er skøn .. men hun skriger og skriger i alle sine vågne timer . Det Er virkelig virkelig hårdt . Og jeg mener virkelig skriger ,

Hun får modermælkserstatning da min mælk er helt væk desværre . Vi har fået anbefalet nan ha1 så den er vi startet på idag . INdtil da har hun fået allomin grøn ..
Hun kan ikke rigtig komme af med sin afføring Så der har vi købt movicol og giver hende har snakket med lægen ..
Vi cykler og med ben masser maven . Vi har idag været til sania krosai staves med hende og hun havde en del spændinger oppe i kraniet endnu mere i maven og i bækkenet..

Men nogen som har nogen gode råd .
Jeg er virkelig desperat da Det betyder ingen søvn til mor her . Og jeg kan snart ikke hænge sammen mere ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

banana3

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg har igennem hele indlæget overvejet at være anonym , men jeg vælger at stå frem og ikke gemme mig mere ..

Jeg har virkelig brug for et råd eller to , Jeg har en datter på 16 dage , Årh hun er skøn .. men hun skriger og skriger i alle sine vågne timer . Det Er virkelig virkelig hårdt . Og jeg mener virkelig skriger ,

Hun får modermælkserstatning da min mælk er helt væk desværre . Vi har fået anbefalet nan ha1 så den er vi startet på idag . INdtil da har hun fået allomin grøn ..
Hun kan ikke rigtig komme af med sin afføring Så der har vi købt movicol og giver hende har snakket med lægen ..
Vi cykler og med ben masser maven . Vi har idag været til sania krosai staves med hende og hun havde en del spændinger oppe i kraniet endnu mere i maven og i bækkenet..

Jeg er virkelig desperat da Det betyder ingen søvn til mor her . Og jeg kan snart ikke hænge sammen mere ..

Puha, KÆMPE krammer til dig 

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men har ihvertfald hørt at cykel massage skal hjælpe ? Håber snart den lille får det bedre 

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

banana3 skriver:

Puha, KÆMPE krammer til dig 

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men har ihvertfald hørt at cykel massage skal hjælpe ? Håber snart den lille får det bedre 

Tusind tak skal du have .. det håber jeg virkelig virkelig os .
For hold da op Det er slet ikke sjovt ..

Anmeld

16. november 2012

banana3

Tusind tak skal du have .. det håber jeg virkelig virkelig os .
For hold da op Det er slet ikke sjovt ..

Nej, jeg kan virkelig godt følge dig, og så sådan en lille barnegråd, der bare skær i hjertet, og man kan intet gøre! 

Hvad siger hun til at komme i bad ? kan det evt løsne lidt op? 

Anmeld

16. november 2012

bøllen

Har desværre heller ingen gode råd, men øv hvor det bare lyder hårdt 

håber behandlingen hjælper. Vi gik til kiropraktor med vores da han var spæd, vi blev vist at vi skulle massere hans mave. For at sætte gang i tarmene.

Anmeld

16. november 2012

christina92

Puha det lyder bare ikke sjovt!

Her har det hjulpet lidt på maven med et bad og så at "vende" hende, trille hende lidt fra side til side og om på maven.

Men her har det heller aldrig været så slemt som med din lille nus så ved ikke om det vil have nogen effekt

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

banana3 skriver:

Nej, jeg kan virkelig godt følge dig, og så sådan en lille barnegråd, der bare skær i hjertet, og man kan intet gøre! 

Hvad siger hun til at komme i bad ? kan det evt løsne lidt op? 

Ja lige præcis det gør det nemlig og man kan intet gøre .. jeg har prøvede alt efterhånden ..

Det hjælper ikke ..

Anmeld

16. november 2012

lycly

Jeg har en kollega hvis datter også skreg non stop. Hun kom til sådan en kiropraktor/zoneterapeut et par gange, fordi hun havde noget siddende i klemme. Efter få gange, var hun en hel anden baby

Anmeld

16. november 2012

EnGodMor

Hej søde

Er det noget kolik tror du? ellers ondt i maven??

Jeg ville helt klart anbefalde og tage til en kiropraktor.

Det skal jeg med min den mindste her om et par uger.

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

bøllen skriver:

Har desværre heller ingen gode råd, men øv hvor det bare lyder hårdt 

håber behandlingen hjælper. Vi gik til kiropraktor med vores da han var spæd, vi blev vist at vi skulle massere hans mave. For at sætte gang i tarmene.

Vi gik os til kiopraktor med vores den store ..
Det må være det næste jeg prøver .
Jeg Håber virkelig os Det hjælper men det virker ikke sådan lige , men jeg krydser fingre for at det bliver bedre .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.