KTP86 skriver:
Du skal ikke føle skam over at have det sådan! Det er helt normalt
Jeg er glad for at du ikke gemmer dig bag et anonymt slør,for du har intet at skamme dig over eller at skjule. Som en anden debattør skriver så var bare det at gå i mødregruppe enormt hårdt. Man lever i bobbel,men jeg lover dig,en dag der springer boblen og livet bliver bedre ^^ Jeg håber i har nogen der kan passe jeres datter nogle gange om ugen så du kan få din søvn,for det bliver nødvendigt for at håndtere den her opgave,og det er der ingen skam i. Ville hjælpe dig hvis jeg kunne 
TUsind tak . Utrolig rart indlæg at læse ..
Og ja som jeg os skrev til hende den anden jeg magter slet ikke at gå ud for en dør nærmest . Jeg gør det selvfølgelig da jeg skal aflevere den store og hente men årh gud det er bare en nærmest umulig opgave , sådan føles det i hver fald ..
Jeg glæder mig virkelig til at dagen bliver nemmere , desværre har vi været det igennem en gang med den store så ved jo hvad vi går i møde . han havde dog noget i bækkenet som blev behandlet hos en kiopraktor og hans skrigeri stoppede . Men han var os over 2 måneder . Så jeg kender til Det her .
Anmeld