Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

mortilnoahogmelina

KTP86 skriver:

Du skal ikke føle skam over at have det sådan! Det er helt normalt  Jeg er glad for at du ikke gemmer dig bag et anonymt slør,for du har intet at skamme dig over eller at skjule. Som en anden debattør skriver så var bare det at gå i mødregruppe enormt hårdt. Man lever i bobbel,men jeg lover dig,en dag der springer boblen og livet bliver bedre ^^ Jeg håber i har nogen der kan passe jeres datter nogle gange om ugen så du kan få din søvn,for det bliver nødvendigt for at håndtere den her opgave,og det er der ingen skam i. Ville hjælpe dig hvis jeg kunne 

Desværre har vi ikke rigtig nogen som kan hjælpe os ..
Men intet familie .. min familie bor 250 km væk Og kærestens på bornholm ..
Så vi er ret alene . Eller jeg er . Kæresten starter jo på job efter endt barsel . Og har ingen ferie at kunne tage af desværre .. jeg må hænge i . Og håbe på det bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

mortilnoahogmelina

KTP86 skriver:

Og det gode ved at du har prøvet det før,er at du ved at der er guld ved enden af regnbuen ^^ Det skal nok gå. Kontakt de nærmeste og vær åben og ærlig. Be om hjælp. Det er der ingen skam i 

Ja Det ved jeg gudskelov at der er ..
Men puha havde aldrig drømt om at opleve det 2 gange ..

Anmeld

18. november 2012

KTP86

Mortil2tiloktober skriver:

Desværre har vi ikke rigtig nogen som kan hjælpe os ..
Men intet familie .. min familie bor 250 km væk Og kærestens på bornholm ..
Så vi er ret alene . Eller jeg er . Kæresten starter jo på job efter endt barsel . Og har ingen ferie at kunne tage af desværre .. jeg må hænge i . Og håbe på det bedste.

Omg  Måske i skulle overveje at flytte?

Anmeld

18. november 2012

Nessie

Du har sikkert fået en masse gode råd, og nok også dette

Jeg ville gå til en zoneterapeut eller en akupunktør, der kunne give akupressur.
Vi gik til min akupunktør med Daniel da han var lille, og havde forstoppelse og græd meget.
2 behandlinger, så var det helt overstået og vi skyndte os at lægge afføringsmidlet væk

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Nessie skriver:

Du har sikkert fået en masse gode råd, og nok også dette

Jeg ville gå til en zoneterapeut eller en akupunktør, der kunne give akupressur.
Vi gik til min akupunktør med Daniel da han var lille, og havde forstoppelse og græd meget.
2 behandlinger, så var det helt overstået og vi skyndte os at lægge afføringsmidlet væk

Ja zoneterapi er der mange som har anbefalet .. jeg er igang med at undersøge og finde en her hvor vi bor eller ja bare på sjælland er ligeglad med at kører . Jeg vil gøre hvad som helst for at det bliver bedre ..

Og tusind tak for dit svar ..

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

KTP86 skriver:

Omg  Måske i skulle overveje at flytte?

Hvis du spøger mig vil jeg hellere end gerne tættere på min familie , problemet er bare der ikke er noget arbejde at få (lolland) Og at jeg har en kæreste som på ingen måde ønsker at bo der nede . HAn er her fra hvor vi bor Og har derfor alle sine venner her og far . Som i øvrigt ikke vil passe børnene før de kan tale ..
Og jeg har alle mine på lolland da jeg er der fra ..

Anmeld

18. november 2012

Nessie

Mortil2tiloktober skriver:

Ja zoneterapi er der mange som har anbefalet .. jeg er igang med at undersøge og finde en her hvor vi bor eller ja bare på sjælland er ligeglad med at kører . Jeg vil gøre hvad som helst for at det bliver bedre ..

Og tusind tak for dit svar ..

Det kan jeg godt forstå.
Det er ikke kun synd for den lille, men moren har jo også svært ved at hænge sammen til sidst, fordi man ikke får ordentlig søvn.

Håber for jer at I kan få en rolig dagligdag snart, og god bedring med hende

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå.
Det er ikke kun synd for den lille, men moren har jo også svært ved at hænge sammen til sidst, fordi man ikke får ordentlig søvn.

Håber for jer at I kan få en rolig dagligdag snart, og god bedring med hende

Tusind Tusind tak ..

Og ja nemlig det er Så synd for hende . Men nej jeg kan snart ikke hænge sammen mere af søvn mangel ..

Anmeld

18. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Føler med dig. Sådan var min dreng de første 3 måneder. Intet hjalp - kun mors bryst. Det var opslidende, men det begyndte at blive bedre fra han blev omkring de 3-4 måneder.

Anmeld

18. november 2012

Tulle28

Har ikke læst hele tråden, så måske er det allerede skrevet

Ammer du? Og hvis ikke, har du så overvejet om hun har mælkeallergi?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.