Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Havde selv kolik barn med konstant forstoppelse.. Vi brugte nutrimegen mme , zoneterapeut 2 gange om ugen, slynge når armene var lange og lactuloce...

Et lille trik der kan sætte skub i maven.. Ude på siden af hendes fod oppe fra lilletåens start og ned mod hælene. der køre du din tommeltot du vil mærke det sitre og hun ikke vil ha det men med tiden bliver området blødt og uden sitren og der vil komme afføring men det skal gøres nogle gange

Hvor køber man det mme henne og hvad koster det ?
Hjælp zoneterapuet ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Valle81 skriver:

Prøv at skifte til Hipp

Kæmpe kram.

Tak skulle det være bedre ??

Anmeld

17. november 2012

L&V

Mortil2tiloktober skriver:

Hvor køber man det mme henne og hvad koster det ?
Hjælp zoneterapuet ??

På apoteket det er ret dyrt. Men nogle børns maver kan ikke klare den ko mælk som normal mme er lavet på..

Ja zoneterapi var det eneste jeg ville bruge til maven

Anmeld

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

På apoteket det er ret dyrt. Men nogle børns maver kan ikke klare den ko mælk som normal mme er lavet på..

TUsind tak for dit svar .. det må vi prøve JEg er åben over for alt ..

Jeg prøver og lede efter en zoneterapuet så kender ingen nemlig .

Anmeld

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Hvilke flasker brugte i ??

Anmeld

17. november 2012

L&V

TUsind tak for dit svar .. det må vi prøve JEg er åben over for alt ..

Jeg prøver og lede efter en zoneterapuet så kender ingen nemlig .

Det var så lidt, håber det hjælper.. Man bliver jo nærmest desperat.. Vi brugte mam med ventil bund http://www.babyhimlen.dk/shop/mam-anti-kolik-sutte flaske-160-ml-616.html dem her

Anmeld

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Det var så lidt, håber det hjælper.. Man bliver jo nærmest desperat.. Vi brugte mam med ventil bund http://www.babyhimlen.dk/shop/mam-anti-kolik-sutte flaske-160-ml-616.html dem her

ja det gør man virkelig .. det er jeg os indrømmer jeg .. Jeg er helt færdig i hovedet og er enormt træt .. jeg ligner mere eller mindre udskidt æblegrød .

De flasker brugte vi os . Men nu har jeg prøvede at skifte TIL Avent i håb om det bliver bedre ..

Hvor længe stod det på hos jer , og hvad tid på døgnet skreg ud ??

Anmeld

17. november 2012

L&V

ja det gør man virkelig .. det er jeg os indrømmer jeg .. Jeg er helt færdig i hovedet og er enormt træt .. jeg ligner mere eller mindre udskidt æblegrød .

De flasker brugte vi os . Men nu har jeg prøvede at skifte TIL Avent i håb om det bliver bedre ..

Hvor længe stod det på hos jer , og hvad tid på døgnet skreg ud ??

Har i ik nogle der ku ta hende i nogle timer så i ku få sovet?? Jeg brugte min mor rigtig meget og hvor er jeg bare glad for det idag..

Det var om aftenen, hun sov til ved 17-18 tiden og skreg så derfra også til ved 24-01 tiden og spiste så mere eller mindre hele natten.. Jeg ammede til hun var 4-5 måneder..

Det var grov slemt i 4 måneder fra hun var 14dage ca også frem.. Det stoppede først helt da hun var 6 måneder

Hun døjer så stadig med forstoppelse on off

Anmeld

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Har i ik nogle der ku ta hende i nogle timer så i ku få sovet?? Jeg brugte min mor rigtig meget og hvor er jeg bare glad for det idag..

Det var om aftenen, hun sov til ved 17-18 tiden og skreg så derfra også til ved 24-01 tiden og spiste så mere eller mindre hele natten.. Jeg ammede til hun var 4-5 måneder..

Det var grov slemt i 4 måneder fra hun var 14dage ca også frem.. Det stoppede først helt da hun var 6 måneder

Hun døjer så stadig med forstoppelse on off

DEt lyder præcis som her , det starter os ved en 17-19 tiden og frem til 24.. hun vil så bare gerne spise hele aftenen men det går jo ikke ..
I nat var den helt gal der vågnede hun kl 3 og ville ikke sove før 5.30. Det er ikke fedt når man har en dreng på 2 som står op ved 7 tiden ..

NEj vi HAR desværre ingen i nærheden. Min familie bor 250 km væk . Og kærestens familie på bornholm .. så Ja vi er desværre ret alene ..
Lige nu ville jeg selv ønske vi havde nogen i nærheden . Kæresten starter job mandag Og så står jeg alene med begge børn til omkring kl 17-18 hver dag . Årh ha bare tanken gør mig helt desperat for at nogen kunne hjælpe ..

Anmeld

17. november 2012

L&V

DEt lyder præcis som her , det starter os ved en 17-19 tiden og frem til 24.. hun vil så bare gerne spise hele aftenen men det går jo ikke ..
I nat var den helt gal der vågnede hun kl 3 og ville ikke sove før 5.30. Det er ikke fedt når man har en dreng på 2 som står op ved 7 tiden ..

NEj vi HAR desværre ingen i nærheden. Min familie bor 250 km væk . Og kærestens familie på bornholm .. så Ja vi er desværre ret alene ..
Lige nu ville jeg selv ønske vi havde nogen i nærheden . Kæresten starter job mandag Og så står jeg alene med begge børn til omkring kl 17-18 hver dag . Årh ha bare tanken gør mig helt desperat for at nogen kunne hjælpe ..

Du ku ik overtale nogle af dem til en lille ferie hos jer?? Laura fik lov at spise lige så meget hun gad men vi havde jo os hun hende at tage hensyn til..

Hva var det for noget behandling i havde prøvet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.