foto på lærred skriver:
Stakkels dig! Ja 16 dage er nok alt for tidligt med ørene. Det er sikkert maven som du er inde på
Vi prøvede også alle de øvelser, og bad, og mange gange kiopraktor og zoneterapi osv. men her var der ikke noget der hjalp. Jeg kan huske hvor uoverskueligt Mødregruppen var fordi bare det at tage sig sammen til at forlade huset med en grædende baby var hårdt og derefter at være sammen med nogle hvor deres bare sov i deres lifte. Det var desværre ikke den store suces de første mange måneder. Så jeg føler helt sikkert med dig.
Jeg er ikke så meget inde i MME men håber, at det nye skift virker.Her ville mit barn ikke tage i mod det man selv skulle blande, men kun det som man køber i små "kartoner". Men hun var selvfølgelig også 9 måneder på det tidspunkt, så noget helt andet.
Du havde godt nok "fortjent" et mildt barn denne gang, når du nu har haft det hårdt første gang også. Det er svært at knytte sig 100 procent på samme måde med et barn som altid bare ligger og "nyder" og "hygger". Men heldigvis så ved man jo, at det ofte bare er en kort overgang. Men den "korte" overgang føles bare så laaaang når man står i det.
Held og lykke med at det hjælper med at skifte MME ud til noget andet.

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.
Tusind tusind tak for dit brugbare og meget forstående svar . Det varmer så meget når det hele er træls .
Men ja Jeg magter heller ikke at skal ud af døren , jeg drømte sådan om at skulle ud Og gå nogen dejlig lange ture med barnevognen , jeg drømte os om at have bare 30 min for mig selv hver dag hvor jeg kunne enten gå eller cykle mig en tur . Men heller ikke det har jeg haft overskud til eller vil byde min kæreste .. bare tanken om at skulle aflevere og hente den store hver dag i dp selvom hun kun ligger 500 m her fra er total uoverskuelig men Jeg bliver nødt til Det jo .. jeg kan heller ikke have dem begge hjemme ..
jeg Håber os inderligt det snart hjælper . Ellers må jeg simpelthen tage til min mor i en kortere periode for at få ladt kræfterne op igen ..
Jeg vil prøve og tage til lægen i morgen med hende Og håbe på de vil kigge på hende ..
Jeg må os indrømme jeg aldrig havde drømt om jeg skulle være så uheldig at få af sådan slags børn , DEt er næsten ikke til at bære i ens hjerte , jeg misunder dem som bare har 14 fantastiske dage med far hjemme, det har vi aldrig prøvede . Vi HAR altid haft hårde opstarter og gået rundt og lignede zombier ..
Og ja Jeg da os indrømme forstå mig ret jeg elsker mit barn over alt og vil aldrig undvære hende eller af med hende . Men gud hvor er det svært at knytte bånd til hende , altså på den måde jeg har aldrig i 18 dage haft en glad baby det resultere os i hun har smilet meget sjældent , hun vil dog gerne holde øjen kontakt men du skal være heldig at fange det rigtige øjeblik jo ellers kan du ikke . Og hvor er det svært . Jeg føler mig som verdens dårligste mor .. jeg vil jo gerne hun skal kunne alt det Man nu skal på nuværende tidspunkt men det er jo død svært at øve når hun altid græder ..