Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

mortilnoahogmelina

foto på lærred skriver:

Stakkels dig! Ja 16 dage er nok alt for tidligt med ørene. Det er sikkert maven som du er inde på Vi prøvede også alle de øvelser, og bad, og mange gange kiopraktor og zoneterapi osv. men her var der ikke noget der hjalp. Jeg kan huske hvor uoverskueligt Mødregruppen var fordi bare det at tage sig sammen til at forlade huset med en grædende baby var hårdt og derefter at være sammen med nogle hvor deres bare sov i deres lifte. Det var desværre ikke den store suces de første mange måneder. Så jeg føler helt sikkert med dig.

Jeg er ikke så meget inde i MME men håber, at det nye skift virker.Her ville mit barn ikke tage i mod det man selv skulle blande, men kun det som man køber i små "kartoner". Men hun var selvfølgelig også 9 måneder på det tidspunkt, så noget helt andet.

Du havde godt nok "fortjent" et mildt barn denne gang, når du nu har haft det hårdt første gang også. Det er svært at knytte sig 100 procent på samme måde med et barn som altid bare ligger og "nyder" og "hygger". Men heldigvis så ved man jo, at det ofte bare er en kort overgang. Men den "korte" overgang føles bare så laaaang når man står i det.

Held og lykke med at det hjælper med at skifte MME ud til noget andet.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.

Tusind tusind tak for dit brugbare og meget forstående svar . Det varmer så meget når det hele er træls .

Men ja Jeg magter heller ikke at skal ud af døren , jeg drømte sådan om at skulle ud Og gå nogen dejlig lange ture med barnevognen , jeg drømte os om at have bare 30 min for mig selv hver dag hvor jeg kunne enten gå eller cykle mig en tur . Men heller ikke det har jeg haft overskud til eller vil byde min kæreste .. bare tanken om at skulle aflevere og hente den store hver dag i dp selvom hun kun ligger 500 m her fra er total uoverskuelig men Jeg bliver nødt til Det jo .. jeg kan heller ikke have dem begge hjemme ..

jeg Håber os inderligt det snart hjælper . Ellers må jeg simpelthen tage til min mor i en kortere periode for at få ladt kræfterne op igen ..

Jeg vil prøve og tage til lægen i morgen med hende Og håbe på de vil kigge på hende ..

Jeg må os indrømme jeg aldrig havde drømt om jeg skulle være så uheldig at få af sådan slags børn , DEt er næsten ikke til at bære i ens hjerte , jeg misunder dem som bare har 14 fantastiske dage med far hjemme, det har vi aldrig prøvede . Vi HAR altid haft hårde opstarter og gået rundt og lignede zombier ..
Og ja Jeg da os indrømme forstå mig ret jeg elsker mit barn over alt og vil aldrig undvære hende eller af med hende . Men gud hvor er det svært at knytte bånd til hende , altså på den måde jeg har aldrig i 18 dage haft en glad baby det resultere os i hun har smilet meget sjældent , hun vil dog gerne holde øjen kontakt men du skal være heldig at fange det rigtige øjeblik jo ellers kan du ikke . Og hvor er det svært . Jeg føler mig som verdens dårligste mor .. jeg vil jo gerne hun skal kunne alt det Man nu skal på nuværende tidspunkt men det er jo død svært at øve når hun altid græder ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Noel har også i starten af sit liv , skreget helt vildt!!  
Men nu er det sjældent han skriger .. Faktisk kun hvis han er sulten eller træt .. Eller skal skiftes ..

Håber snart det vender .. Her tog det 6 uger og vende ..

HAr i nogensinde fundet en årsag til Det ? Var det på bestemte tidspunkter ? Og hvad får han af mad ??

Årh 6 uger ja så er der da kun knapt 4 uger tilbage .. puha det virker uoverskueligt lige nu ..

TAk for kram ..

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Tænker os det tager mere end en gang også skal det være en med speciale i børn.. Oki vand sku jo bare være godt til at blødgørere afføringen.

Ham jeg har brugt har speciale i børn , DEt går Jeg nemlig utrolig meget op i at de skal have .. det betyder alt for mig når det omhandler mine børn ..

Ja vi skal os til en behandling mere om 1 uge ..

Ja ved godt det med vand må bare prøve igen ..

Anmeld

18. november 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har ikke læst alle indlæg så ved ikke om det er blevet sagt men:

varmt bad... og ellers bare tryghed på en arm med hud mod hud kontakt...

ved udmærket godt hvor hårdt det er...

Vores søn har stadig dage med problemer med maven men det er blevet bedre efter Movicol... Han er 14 mdr (imorgen)... Han har hele vejen igennem haft problemer med maven også da jeg ammede ham fuldt ud...

masser af leg på tæpper på gulvet med at trille, og ja som du selv siger bencykling og massage omkring navlen...

Kan kun sige at det tager tid og det gælder om at hver gang hun bare tager 10 min så få lagt dig selv ned og luk øjnene...

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Wampires skriver:

Har ikke læst alle indlæg så ved ikke om det er blevet sagt men:

varmt bad... og ellers bare tryghed på en arm med hud mod hud kontakt...

ved udmærket godt hvor hårdt det er...

Vores søn har stadig dage med problemer med maven men det er blevet bedre efter Movicol... Han er 14 mdr (imorgen)... Han har hele vejen igennem haft problemer med maven også da jeg ammede ham fuldt ud...

masser af leg på tæpper på gulvet med at trille, og ja som du selv siger bencykling og massage omkring navlen...

Kan kun sige at det tager tid og det gælder om at hver gang hun bare tager 10 min så få lagt dig selv ned og luk øjnene...

Tusind tak for dit svar ..

Vi HAR prøvede alt hvad du skriver ..

Anmeld

18. november 2012

L&V

Mortil2tiloktober skriver:

Ham jeg har brugt har speciale i børn , DEt går Jeg nemlig utrolig meget op i at de skal have .. det betyder alt for mig når det omhandler mine børn ..

Ja vi skal os til en behandling mere om 1 uge ..

Ja ved godt det med vand må bare prøve igen ..

Ku han så sige hvad han mente var problemet?? Syntes det er underligt at der slet ingen effekt har været

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Ku han så sige hvad han mente var problemet?? Syntes det er underligt at der slet ingen effekt har været

Altså hun havde en del spændinger i kraniet . I maven og i bækkenet .. det Var det han sagde . Ja synes jeg os. Eneste effekt der har været er hun er mere vågen om dagen . Sover elendigt om dagen nu os ..

Så det er jo ikke ligefrem positivt . Hun overgiver sig slet ikke helt til den dybe søvn . Hver gang du ligger hende fra dig vågner hun . SUper fedt jo eller ikke .

Jeg er på godt dansk ved at være godt desperat ..

Anmeld

18. november 2012

L&V

Altså hun havde en del spændinger i kraniet . I maven og i bækkenet .. det Var det han sagde . Ja synes jeg os. Eneste effekt der har været er hun er mere vågen om dagen . Sover elendigt om dagen nu os ..

Så det er jo ikke ligefrem positivt . Hun overgiver sig slet ikke helt til den dybe søvn . Hver gang du ligger hende fra dig vågner hun . SUper fedt jo eller ikke .

Jeg er på godt dansk ved at være godt desperat ..

Okay ja det lyder underligt.. Laura var urolig nogle timer efter lige som når de er overstimuleret også sov hun ellers dagen væk

Anmeld

18. november 2012

LilleLene

Jeg har igennem hele indlæget overvejet at være anonym , men jeg vælger at stå frem og ikke gemme mig mere ..

Jeg har virkelig brug for et råd eller to , Jeg har en datter på 16 dage , Årh hun er skøn .. men hun skriger og skriger i alle sine vågne timer . Det Er virkelig virkelig hårdt . Og jeg mener virkelig skriger ,

Hun får modermælkserstatning da min mælk er helt væk desværre . Vi har fået anbefalet nan ha1 så den er vi startet på idag . INdtil da har hun fået allomin grøn ..
Hun kan ikke rigtig komme af med sin afføring Så der har vi købt movicol og giver hende har snakket med lægen ..
Vi cykler og med ben masser maven . Vi har idag været til sania krosai staves med hende og hun havde en del spændinger oppe i kraniet endnu mere i maven og i bækkenet..

Men nogen som har nogen gode råd .
Jeg er virkelig desperat da Det betyder ingen søvn til mor her . Og jeg kan snart ikke hænge sammen mere ..

ørepropper

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Okay ja det lyder underligt.. Laura var urolig nogle timer efter lige som når de er overstimuleret også sov hun ellers dagen væk

Hmm , gid vi var så heldige dog .
Hun sover ja max 15min af gangen måske 30 så er hun vågen igen og græder . Arg jeg aner snart ikke hvad vi skal stille op ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.