Jeg har virkelig brug for et råd eller to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

mortilnoahogmelina

lotchen skriver:

Årh hvor lyder det bare hårdt

Kan det være luft i maven? Man kan få dråber på apoteket for det, kan selvfølgelig ikke huske navnet.

Har du prøvet slynge? Det beroliger nogen og kan give dig hænderne fri om ikke andet

Ellers har jeg ikke andre fif, andet end selvfølgelig kiropraktor og/eller zoneterapeut.

Nå jo, hvis der er afføring på vej ud, der har svært ved at komme det sidste stykke, så kan man meget forsigtigt med den alleryderste spids af er termometer med lidt vaseline på få det i gang.

Håber snart det vender

Ja Jeg tror vi er kommet frem til at hun har luft i maven virker meget sådan ..
Jeg vil prøve og skifte flaske mærke , vi brugbp mam lige nu . men vil prøve avent i håb om de hjælper ..
De der dråber har jeg hørt om dem vil vi købe i morgen og prøve ..

JEg har desværre ingen slynge , har en bæresele og den har ikke været nogen succes måske jeg skulle prøve en slynge ..

Vi har os måtte hjælpe med afføring som du skriver kun en enkelt gang ..

Tusind Tusind tak for dit svar jeg Håber os snart Det bliver bedre ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Mor til Ella

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg har igennem hele indlæget overvejet at være anonym , men jeg vælger at stå frem og ikke gemme mig mere ..

Jeg har virkelig brug for et råd eller to , Jeg har en datter på 16 dage , Årh hun er skøn .. men hun skriger og skriger i alle sine vågne timer . Det Er virkelig virkelig hårdt . Og jeg mener virkelig skriger ,

Hun får modermælkserstatning da min mælk er helt væk desværre . Vi har fået anbefalet nan ha1 så den er vi startet på idag . INdtil da har hun fået allomin grøn ..
Hun kan ikke rigtig komme af med sin afføring Så der har vi købt movicol og giver hende har snakket med lægen ..
Vi cykler og med ben masser maven . Vi har idag været til sania krosai staves med hende og hun havde en del spændinger oppe i kraniet endnu mere i maven og i bækkenet..

Men nogen som har nogen gode råd .
Jeg er virkelig desperat da Det betyder ingen søvn til mor her . Og jeg kan snart ikke hænge sammen mere ..

zoneterapi/kiropraktor, var vejen frem her.

Her er problemerne så når hun sover. Og har varet i 6 mdr

Pisse hårdt, men det her har altså hjulpet en hel del Alle de andre ting du nævner prøvede vi også, det hjalp overhoved ikke.Ella får 2 breve movicol junior hver dag (det er meget), men ellers kommer der intet ud.

Håber det snart bliver bedre, for ja det er hårdt.

Anmeld

16. november 2012

mortilnoahogmelina

Mor til Ella skriver:

TUsinvætatak

zoneterapi/kiropraktor, var vejen frem her.

Her er problemerne så når hun sover. Og har varet i 6 mdr

Pisse hårdt, men det her har altså hjulpet en hel del Alle de andre ting du nævner prøvede vi også, det hjalp overhoved ikke.Ella får 2 breve movicol junior hver dag (det er meget), men ellers kommer der intet ud.

Håber det snart bliver bedre, for ja det er hårdt.

TUsind tak for svar ..

jeg vil prøve at kontakte kiopraktoren vi brugte til vores søn på mandag ..

Årh føler med dig ..

Anmeld

17. november 2012

christina92

Tusind Tusind tak for dine varme ord .. det varmer jo Virkelig i en meget svær tid ..

Hvad får din pige at spise ?? Mme eller bryst ??

JEg krydser os For der er en effekt meget snart ..
Vi har os hørt utrolig meget godt om ham her vi har brugt idag ..

Min pige har indtil nu kun fået bryst og det fungere heldigvis super godt  Hun er allergi barn så vi håber meget på at kunne blive ved med at amme i lang tid.

Anmeld

17. november 2012

baby012

jeg fik a vide at nan mme gav hård mave, så hvis jeg var dig ville jeg begynde at give allomin syrnet ... 

hjælper det ikke, ville jeg tage til en zone terapeut .. Undgå så vidt muligt kiropraktor til små børn 

Anmeld

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Lahn11 skriver:

jeg fik a vide at nan mme gav hård mave, så hvis jeg var dig ville jeg begynde at give allomin syrnet ... 

hjælper det ikke, ville jeg tage til en zone terapeut .. Undgå så vidt muligt kiropraktor til små børn 

VI HAR INDTIL IGÅR GIVET SYRNET ., MEN FIK BESKED PÅ AT PRØVE OG SKIFTE TIL NANHA1.. det har vi så prøvede nu ..

men bestemt ingen fed effekt indtil tider har haft en pige der har skreget i knapt 3 timer i nat .

jeg må undersøge med en zoneterapuet , som jeg har skrevet tidligere her jeg vil gøre og prøve hvad som helst bare der kan blive lidt ro. det Er utrolig hårdt vi HAR os en søn på 2 som os kræver os ..

til vores søn brugte vi kiopraktor og det havde simpelthen en fantastisk effekt ..

Anmeld

17. november 2012

baby012

VI HAR INDTIL IGÅR GIVET SYRNET ., MEN FIK BESKED PÅ AT PRØVE OG SKIFTE TIL NANHA1.. det har vi så prøvede nu ..

men bestemt ingen fed effekt indtil tider har haft en pige der har skreget i knapt 3 timer i nat .

jeg må undersøge med en zoneterapuet , som jeg har skrevet tidligere her jeg vil gøre og prøve hvad som helst bare der kan blive lidt ro. det Er utrolig hårdt vi HAR os en søn på 2 som os kræver os ..

til vores søn brugte vi kiopraktor og det havde simpelthen en fantastisk effekt ..

Tror bestemt heller ikke det gavner med nan desværre  

jeg ville kun bruge en kiropraktor i aller største nødsituation, det ville jo være frygteligt hvis der gik noget galt  

jeg kunne selv amme min datter, så har personligt ikke erfaring, men jeg spurgte lige min mor (hun havde 2 flaske børn) hun siger at en zone terapeut var et kæmpe hit, og ellers gik min far med os liggende med maven på hans arm imens han masserede maven blidt med hånden, min mor siger det løsner rigtig godt for eventuelle "propper" i Tarm systemet .. 

Anmeld

17. november 2012

mortilnoahogmelina

Lahn11 skriver:

Tror bestemt heller ikke det gavner med nan desværre  

jeg ville kun bruge en kiropraktor i aller største nødsituation, det ville jo være frygteligt hvis der gik noget galt  

jeg kunne selv amme min datter, så har personligt ikke erfaring, men jeg spurgte lige min mor (hun havde 2 flaske børn) hun siger at en zone terapeut var et kæmpe hit, og ellers gik min far med os liggende med maven på hans arm imens han masserede maven blidt med hånden, min mor siger det løsner rigtig godt for eventuelle "propper" i Tarm systemet .. 

Jeg synes det er Så død svært hvad vi skal gøre med det mme Der. med vores søn fik han os syrnet . MEN det har bare virket som om lille pigens mave ikke har kunne arbejde sammen med det ..

Det med at gå og masser det gør vi os når det er . Vi prøver virkelig alle gode husmor råd ..

Jeg vil prøve og kontakte en zoneterapuet på mandag .. jeg er meget i tvivl om hvor vidt en kiopraktor os vil kunne gøre noget den her gang derfor venter jeg med det og prøver det andet først .

Anmeld

17. november 2012

L&V

Havde selv kolik barn med konstant forstoppelse.. Vi brugte nutrimegen mme , zoneterapeut 2 gange om ugen, slynge når armene var lange og lactuloce...

Et lille trik der kan sætte skub i maven.. Ude på siden af hendes fod oppe fra lilletåens start og ned mod hælene. der køre du din tommeltot du vil mærke det sitre og hun ikke vil ha det men med tiden bliver området blødt og uden sitren og der vil komme afføring men det skal gøres nogle gange

Anmeld

17. november 2012

Valle81

Prøv at skifte til Hipp

Kæmpe kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.