Anbefal en bank - evt. ''din'' bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

MariaKyedDK

LilleNyPåVej skriver:

Det er svært. Det er som regel ikke banken men de personer i banken der skal hjælpe dig der gør at man er utilfreds 

Elsker nemlig selv min bankdame og hendes barselsafløser - men resten burde rende og hoppe  hehe

Tjah i min bank er det lige meget hvem jeg taler med, også cheferne, de taler ned til mig HVER GANG !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Giraffen

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

så håber i vil hjælpe mig lidt

på forhånd tak

Vi har Djurslands Bank og de er fantastiske! - vi fik lov til at låne til et hus selvom jeg er studerende... vi har også en god økonomi + jeg havde et studiejob, men i disse tider er det ikke altid nok jo...

og så er der altid tid til en snak og man kan nemt få fat i sin egen personlige rådgiver de bruger også den tid det tager fx ved budgetter, pension, lån osv - og så var de rigtig gode til dels at lytte og vejlede i hvilken type lån, der passede til vores behov osv

så ja - god oplevelse!

og jov, så hæver man gratis i alle automater fordi banken er lokal (dvs de dækker gebyret så man ikke skal til en af deres banker for at hæve uden gebr)

Anmeld

9. november 2012

ESV

MariaKyedDK skriver:

Tjah i min bank er det lige meget hvem jeg taler med, også cheferne, de taler ned til mig HVER GANG !

Ja sådan er de desværre vi har dem også og er mindst lige så utilfredse! Vi har dog lige et forbrugslån vi skal være færdige med før vi kan skifte.. Men vi regner med at skifte til lån og spar bank

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

ESV skriver:

Ja sådan er de desværre vi har dem også og er mindst lige så utilfredse! Vi har dog lige et forbrugslån vi skal være færdige med før vi kan skifte.. Men vi regner med at skifte til lån og spar bank

hvorfor kan i ikke skifte bank selvom i har et lån ???

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

Giraffen skriver:

Vi har Djurslands Bank og de er fantastiske! - vi fik lov til at låne til et hus selvom jeg er studerende... vi har også en god økonomi + jeg havde et studiejob, men i disse tider er det ikke altid nok jo...

og så er der altid tid til en snak og man kan nemt få fat i sin egen personlige rådgiver de bruger også den tid det tager fx ved budgetter, pension, lån osv - og så var de rigtig gode til dels at lytte og vejlede i hvilken type lån, der passede til vores behov osv

så ja - god oplevelse!

og jov, så hæver man gratis i alle automater fordi banken er lokal (dvs de dækker gebyret så man ikke skal til en af deres banker for at hæve uden gebr)

det lyder jo fantastisk men den bank kan jeg ikke lige få

Anmeld

9. november 2012

ESV

MariaKyedDK skriver:

hvorfor kan i ikke skifte bank selvom i har et lån ???

Vi har valgt at vente for vi vil også gerne låne til noget større..

Anmeld

9. november 2012

Giraffen

MariaKyedDK skriver:

det lyder jo fantastisk men den bank kan jeg ikke lige få

er sikker på der stadig er mange goe banker derude - håber du finder den helt rigtige

Anmeld

9. november 2012

Miin'Baby'Mus

MariaKyedDK skriver:

Ja så ville jeg også skifte  Sådan noget finder jeg mig ikke i 

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har Arbejdernes Landsbank, og er super tilfreds.

Anmeld

9. november 2012

Troldemommi

Vi har stadig Danske Bank men overvejer også at skifte, de tjener ikke nogle penge på os så de behandler os som luft  

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.