Anbefal en bank - evt. ''din'' bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.682 visninger
98 svar
0 synes godt om
9. november 2012

MariaKyedDK

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

så håber i vil hjælpe mig lidt

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Miss Kat

Jeg kan ikke råde dig til, hvilken du bør vælge, men i hvert fald hvilken du IKKE bør vælge: Jyske Bank!!

Anmeld

9. november 2012

FrkZier

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

på forhånd tak

altså jeg har selv danske bank, og har indtil videre været glade for dem - men har heller aldrig rigtig haft brug for så meget bank en til andet end bare at opbevare mine penge

men min kæreste har Nordea, og de virker bare til at være utrolig søde dernede, og gør en del mere for deres kunder en danske bank

Anmeld

9. november 2012

dorthemus

Jeg har Pensam Bank, som er en netbank. Dem er jeg meget tilfredse med. Fik sammenlagt mine klatlån da jeg flyttede til dem og betaler kun 7,5 i rente

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

FrkZier skriver:

altså jeg har selv danske bank, og har indtil videre været glade for dem - men har heller aldrig rigtig haft brug for så meget bank en til andet end bare at opbevare mine penge

men min kæreste har Nordea, og de virker bare til at være utrolig søde dernede, og gør en del mere for deres kunder en danske bank

Tak

jamen jeg har selv haft Nordea og har været utrolig glade for dem...  men synes heller ikke de lægger så langt væk fra danske bank med deres regler osv

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

dorthemus skriver:

Jeg har Pensam Bank, som er en netbank. Dem er jeg meget tilfredse med. Fik sammenlagt mine klatlån da jeg flyttede til dem og betaler kun 7,5 i rente

hold da op det var lidt i rente , og her betaler vi 18 % i renter...

men den bank nu nævner, den har vi ikke i slagelse tror jeg...

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

hold da op det var lidt i rente , og her betaler vi 18 % i renter...

men den bank nu nævner, den har vi ikke i slagelse tror jeg...

men nu siger du at det er en netbank, kan jeg så godt have den bank selvom jeg bor i slagelse

Anmeld

9. november 2012

Wimmie

MariaKyedDK skriver:

på forhånd tak

IKKE Jyske Bank i hvert fald! Dem har jeg og de har behandlet os som skidt 

Anmeld

9. november 2012

Wimmie

Miss Kat skriver:

Jeg kan ikke råde dig til, hvilken du bør vælge, men i hvert fald hvilken du IKKE bør vælge: Jyske Bank!!

Enig 

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

Miss Kat skriver:

okay fedt Tak for rådet..

jeg vil heller ikke råde Nogen til at få Danske bank... aldrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.