Anbefal en bank - evt. ''din'' bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
MariaKyedDK skriver:

det er netop også grunden for denne tråd

anbefal en bank , evt ''din'' bank

undtagen Danske bank

Ja i know ;-)

Jeg bor i Aalborg (ved ikke hvor du er fra), men er i Hasseris afd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Deaktiveret profil

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

så håber i vil hjælpe mig lidt

på forhånd tak

Danske bank er bare lort! - De er så stor et firma at de ikke tænker på de små kunder, dem som du og jeg, men istedet tænker på store kunder, som kan give dem noget igen.. 

Du bør derfor gå efter en lille bank, en som forstår dig & dine behov. 

Jeg har valgt Sydbank, fordi de hjælper så meget, guider og de er så fantastiske!  Har intet ondt at sige mod dem.. (Udover at de godt kunne have nogle gode bolcher ved kasserne ligesom Danske bank!)

Anmeld

9. november 2012

2babygirls

MariaKyedDK skriver:

jamen ved du hvad jeg var til en times samtale i banken igår, for at høre om jeg kunne få lov at få ydelsesfritagelse her i NOV måned, pga budgetten er bagud med 2000 kr.. og jeg fik de også med til at få min rente ned på 15 % , men så ringede de igår kl 18:00 på min søns fødselsdag, imens vi havde gæster, og sagde : vi kan ikke hjælpe jer - men jeg håber i finder en løsning jeg er så pisse hamrende sur , for nu har jeg i to uger rendt frem og tilbage til banken fordi de skulle have jeg ved ikke hvor mange oplysningspapir og ALT muligt..

men så siger jeg : jamen i havde da lovet mig ydelsesfritagelse i NOV, og nedsat rente til 15% , så siger hun : Nej det har vi aldrig sagt og det havde hun lovet mig fotr mindre end 5 timer siden igår

Synes sku det er svineri med SÅ høj en rente. Så var jeg også skredet.
Det handler tit også om at få en garvet bank ansat som ikke er bange for regler, og tør tro på sine kunder.

Men prøv evt alm brand, vi har haft et møde med dem og de virkede ualmindelig søde.

Anmeld

9. november 2012

FrkZier

MariaKyedDK skriver:

Hehe

hvilken bank har du ??

danske bank

Anmeld

9. november 2012

TR

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

på forhånd tak

Sparkassen er super gode !

Eller kan kun tale ud fra min egen ..

Har ALDRIG haft andre og vil heller aldrig .

Jeg synes de gør noget for deres kunder og er ALTID til at snak med !

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

Freyasmor skriver:

Danske bank er bare lort! - De er så stor et firma at de ikke tænker på de små kunder, dem som du og jeg, men istedet tænker på store kunder, som kan give dem noget igen.. 

Du bør derfor gå efter en lille bank, en som forstår dig & dine behov. 

Jeg har valgt Sydbank, fordi de hjælper så meget, guider og de er så fantastiske!  Har intet ondt at sige mod dem.. (Udover at de godt kunne have nogle gode bolcher ved kasserne ligesom Danske bank!)

Hahahah Boljer, Havde vores danske bank dog bare det !

ja de er noget være LORT ! sydbank har vi os haft men de gik jo på røven vores , og vi blev snydt for jeg ved ikke hvor mange penge

Anmeld

9. november 2012

**Ønskebabyen

MariaKyedDK skriver:

på forhånd tak

Min kæreste og jeg har Nordea, og kunne ikke være mere tilfredse. Vi har simpelthen fået den bedste service nogensinde og har verdens bedste/sødeste bankrådgiver

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

Baby2påvej skriver:

Synes sku det er svineri med SÅ høj en rente. Så var jeg også skredet.
Det handler tit også om at få en garvet bank ansat som ikke er bange for regler, og tør tro på sine kunder.

Men prøv evt alm brand, vi har haft et møde med dem og de virkede ualmindelig søde.

Ok Tak

Har faktisk lige bookede et møde på danske bank OG sparkassen sjælland og jeg bliver ved til jeg finder en bank der er noegt for mig

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Ok Tak

Har faktisk lige bookede et møde på danske bank OG sparkassen sjælland og jeg bliver ved til jeg finder en bank der er noegt for mig

nej ikke danske bank, mener nordea og sparkassen

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

TR skriver:

Sparkassen er super gode !

Eller kan kun tale ud fra min egen ..

Har ALDRIG haft andre og vil heller aldrig .

Jeg synes de gør noget for deres kunder og er ALTID til at snak med !

Lyder rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.