MariaKyedDK skriver:

indtil videre lyder Nordea som muligheden
Vi har Nordea.. Og de er søde nok så længe du vil låne penge.. de rådgiver dig ikk, men siger bare ja selvfølgelig.. Spørger dig hver gang du ringer om du ikek vil have en kassekredit på 5000. osv osv.. Det er meget villige til at låne penge ud til unge mennekser.. Og har også et stort fordelsprogram til unge, men lidt lavere renter på undlån, lidt højere på indlån og man er fritaget fra en del gebyre..
MEN så rammer man (ved godt ikke alle er så dumme som mig) "loftet", og kassen klapper i, de vil ikke hjælpe med noget som helst, laver du et overtræk op 200 kr, blivr der lagt 100 kr på i inkrævningsgebyr. Du kan ikke få et bevilliget overtræk på 500 kr. DER ER INTET HJÆLP AT HENTE, ej heller til en fornuftig afdragsordning.
Vi har altid betalt til tiden, jeg har aldrig lavet overtræk på mere en et par hundrede kroner, uden at jeg har betalt 500 kr. i gebyr for at få et bevilliget overtræk.
f.eks. trak min bilforsikring på 331 kr. altid d. 23, og jeg har snakket med dem om at det er ok at den konto går de 331 kr. i minus indtil den 1. det har aldrig været et problem. Det blev det pludselig, og unden jeg fik besked, træk de bare 100 kr. på min konto i gebyr.
100 kr i gebyr for 331 kr i overtræk i 7 dage?!?!?!?!
JEG VED GODT AT JEG HAR VÆRET DUM OG HAR LÅNT FOR MANGE PENGE, MEN DE HAR ALTSÅ OGSÅ LÅNT MIG DEM, VELVIDENDE HVORDAN MIN ØKONOMI ER..
vi går og overvejer at skifte til handelsbanken, hvis de vil tage os, for de rådgiver faktisk deres kunder, og er mere realistiske.
Ikke sjovt da man var 18, men set i bakspejlet, super godt..