Anbefal en bank - evt. ''din'' bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

HeidiØ

Vi havde Sparekassen Sjælland da vi boede derovre, dem kan jeg godt anbefale

Og nu har vi så Jyske Bank - ingen dårlige oplevelser herfra .. KUN positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

nielsen80

nielsen80 skriver:

Ok 180.000 kr i renter på et halvt år på lån på 180.000kr? Og det er et banklån? Det lyder da helt grotesk........

Og lige til dit spørgsmål(sorry blev bare chokket), vi har danske bank, men overvejer selv at skifte, så følger nøje med i din tråd

Anmeld

10. november 2012

MariaKyedDK

nielsen80 skriver:

Ok 180.000 kr i renter på et halvt år på lån på 180.000kr? Og det er et banklån? Det lyder da helt grotesk........

Ja

Anmeld

10. november 2012

MariaKyedDK

nielsen80 skriver:

Og lige til dit spørgsmål(sorry blev bare chokket), vi har danske bank, men overvejer selv at skifte, så følger nøje med i din tråd

haha du er velkommen, jeg håber faktisk der er mange som vil droppe Danske bank. for de satser kun på kunder som har røven fuld af guld, og os andre med almindelige intægter kan rende dem i røven....

så vil være fedt at folk fik øjnene op og smuttede derfra... og evt. Læs på tv2 og ekstrabaldet - alt det de faktisk skriver om danske bank...

FØJ siger jeg bare.... de burde miste SÅ mange kunder...

Anmeld

10. november 2012

MariaKyedDK

HeidiØ skriver:

Sparekassen sjælland har jeg også booket et møde med så må vi se hvad de kan tilbyde os

Anmeld

10. november 2012

MariaKyedDK

HeidiØ skriver:

Men min mand og jeg overvejer kraftigt at dele vores økonomi op, så vi får særskilt økonomi,... og så hver sin bank , tjah eller samme bank, men vi vil gerne dele det op...

har en fornemmelse af at det vil blive bedre

Anmeld

10. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Sydbank kan jeg anbefale. Har lige købt hus med kæresten, og vi har simpelthen fået en fantastisk hjælp og behandling der.

Jeg må erklære mig enig Vi købte hus for halvandet år siden og sommerhuset købte vi for snart 7 år siden - og vi har altid fået en god behandling og ikke mindst god vejledning.

Jeg tror, du vil kunne finde nogen med gode og dårlige oplevelser ved alle banker - de er jo sælgere i stor stil...

Jeg har selv haft Danske bank som helt ung og senere Nordea - men de var simpelthen ikke gode til at lytte!! Og i Nordea fik jeg hele tiden ny bankrådgiver, som nok var deres bankelever.... Og så spurgte de mig HVER GANG, om ikke min kæreste (var vi dengang ) ville skifte over til dem..... Og hver gang svarede jeg nej!!!

Håber du finder den rette bank til dig

/ Taco78 

Anmeld

10. november 2012

HeidiØ

MariaKyedDK skriver:

Men min mand og jeg overvejer kraftigt at dele vores økonomi op, så vi får særskilt økonomi,... og så hver sin bank , tjah eller samme bank, men vi vil gerne dele det op...

har en fornemmelse af at det vil blive bedre

Ja, det kunne I jo også sagtens

Held og lykke med mødet. Vi havde filial i Roskilde, der er de rigtig søde

Anmeld

10. november 2012

Lunae

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

så håber i vil hjælpe mig lidt

på forhånd tak

Jeg var som barn kunde i Nordea og alle jeg kender synes at banken er storslem! Jeg skiftede til sparbank vest da jeg fyldte 18 år. Desværre var der en masse personaleskift, så endte med at flytte til arbejdernes landsbank, da min kæreste også var kunde der!

Den bank kan jeg varmt anbefale. De har været meget fleksible ved os og nærmest alt har kunnet lade sig gøre og vi er altså bare to studerende uden opsparingen osv!

Anmeld

10. november 2012

Barbamama

MariaKyedDK skriver:

hold op hvor lækkert, det er lige præsis de renter der jeg håber jeg kan få ned så man kan komme videre i livet...

fandt jo ud af at på ½ år havde vi betalt 180.000 kr i renter, og det var hvad vores Lån er på

Ja det er fuldstændig sindssygt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.