Anbefal en bank - evt. ''din'' bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Christabelle

Åhhh tror nu også bare at Danske Bank i Slagelse er super ekstra meget ikke til at have med at gøre. Min kæreste havde dem da vi mødtes og der har KUN været problemer. Han fik ny rådgiver hele tiden og hvis han skulle til møde deroppe havde de aldrig sat sig ind i tingene og talte ned til ham, og jamen jeg kunne blive ved. Og så alle de rentestigninger! Tror hans lån dér er steget 2,0 % (hvis ikke mere) inden for et år.
Men nu har vi begge Nordea og de er fantastiske :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

jydeinden

jeg har nordea og er ganske tilfredse med dem, men de er ikke særligt søde ved folk udefra, i hvertfald ikke i min filial. De har en tildens til at virke utroligt sure og snobbet, hvilket jeg synes er ærgeligt.

omvendt har min kæreste sydbank, og jeg ved ikke om det er fordi det er en lille filial han har sine penge hos, eller om det er sydbank generelt, men har godt nok ikke tålmodighed til deres tempo ( indtil videre har det taget dem 4 uger at besvare en forespørgelse)

Anmeld

9. november 2012

K&S

dorthemus skriver:

Jeg har Pensam Bank, som er en netbank. Dem er jeg meget tilfredse med. Fik sammenlagt mine klatlån da jeg flyttede til dem og betaler kun 7,5 i rente

Vi har også haft PenSam bank i snart 2 1/2 år og har ikke på noget tidspunkt været utilfredse 

Anmeld

9. november 2012

Lisbeth85

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

så håber i vil hjælpe mig lidt

på forhånd tak

Sydbank kan jeg anbefale. Har lige købt hus med kæresten, og vi har simpelthen fået en fantastisk hjælp og behandling der.

Anmeld

10. november 2012

MariaKyedDK

Barbamama skriver:

Vi har lige skiftet bank fra Danske Bank til Nordea. I Danske Bank var vores rente på boliglånet 12,5%. Det er kommet ned på 6,5%. Vores realkreditlån er gået fra 4% og ned på 1,6% ! Vi får nu 2500kr mere til os selv hver måned!

hold op hvor lækkert, det er lige præsis de renter der jeg håber jeg kan få ned så man kan komme videre i livet...

fandt jo ud af at på ½ år havde vi betalt 180.000 kr i renter, og det var hvad vores Lån er på

Anmeld

10. november 2012

MariaKyedDK

Lisbeth85 skriver:

Sydbank kan jeg anbefale. Har lige købt hus med kæresten, og vi har simpelthen fået en fantastisk hjælp og behandling der.

een har vi haft, og de tog røven så meget på os, det tog faktisk vores penge, så da vi skiftede bank, fik vi lige udbetalt 30.000 , som de havde GEMT væk eller et elle andet,....

men vi kunne nemlig heller ikke fatte at vi manglede penge i det år vi havde sydbanken..

Anmeld

10. november 2012

MariaKyedDK

jydeinden skriver:

jeg har nordea og er ganske tilfredse med dem, men de er ikke særligt søde ved folk udefra, i hvertfald ikke i min filial. De har en tildens til at virke utroligt sure og snobbet, hvilket jeg synes er ærgeligt.

omvendt har min kæreste sydbank, og jeg ved ikke om det er fordi det er en lille filial han har sine penge hos, eller om det er sydbank generelt, men har godt nok ikke tålmodighed til deres tempo ( indtil videre har det taget dem 4 uger at besvare en forespørgelse)

Ja sådan er de faktisk også i vores Nordea.... de kikker snobbet osv, men den gang jeg havde nordea var de sempelthen så enormt søde ved mig hele tiden....

men den gang var jeg også elene om at have nordea..

selvom min mand og jeg har fælles økonomi, tror i så vi kan ophæve det, og så have hver vores bank igen ???

Anmeld

10. november 2012

jydeinden

MariaKyedDK skriver:

Ja sådan er de faktisk også i vores Nordea.... de kikker snobbet osv, men den gang jeg havde nordea var de sempelthen så enormt søde ved mig hele tiden....

men den gang var jeg også elene om at have nordea..

selvom min mand og jeg har fælles økonomi, tror i så vi kan ophæve det, og så have hver vores bank igen ???

altså de plejer at være søde nok ved mig (for det meste) men jeg har også oplevet de mest mærkelige typer ( en der feks ikke for godt ville tage imod en 50ér fordi den var for krøllet til hende ) og en mandelig som lige skulle fortælle mig hvor uansvarlig jeg var at ringe til dem og bede om at få hævet vores lån da min kæreste ingen indtægt havde.

men min egen rådgiver er meget sød og forstående, så medmindre din kæreste har en massiv gæld eller noget i den dur så tror jeg sagtens i kan beholde den løsning og de så også vil være flinke ved ham, det er mere mit indtryk at nogen af dem bare ikke kan lide folk der kommer ind i deres bank uden at være kunde hos dem.

Anmeld

10. november 2012

MariaKyedDK

jydeinden skriver:

altså de plejer at være søde nok ved mig (for det meste) men jeg har også oplevet de mest mærkelige typer ( en der feks ikke for godt ville tage imod en 50ér fordi den var for krøllet til hende ) og en mandelig som lige skulle fortælle mig hvor uansvarlig jeg var at ringe til dem og bede om at få hævet vores lån da min kæreste ingen indtægt havde.

men min egen rådgiver er meget sød og forstående, så medmindre din kæreste har en massiv gæld eller noget i den dur så tror jeg sagtens i kan beholde den løsning og de så også vil være flinke ved ham, det er mere mit indtryk at nogen af dem bare ikke kan lide folk der kommer ind i deres bank uden at være kunde hos dem.

ja det lyder godt nok meget snobbet.. hehe...

men nu må vi se

Anmeld

10. november 2012

nielsen80

MariaKyedDK skriver:

hold op hvor lækkert, det er lige præsis de renter der jeg håber jeg kan få ned så man kan komme videre i livet...

fandt jo ud af at på ½ år havde vi betalt 180.000 kr i renter, og det var hvad vores Lån er på

Ok 180.000 kr i renter på et halvt år på lån på 180.000kr? Og det er et banklån? Det lyder da helt grotesk........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.