Anbefal en bank - evt. ''din'' bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Weber

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

så håber i vil hjælpe mig lidt

på forhånd tak

Vi har lige skiftet fra danske bank efter gentagne rentestigninger på billån.

Vi er skiftet til saxo privatbank (brørup sparrekasse). Og vi er super glade for det . Vores rådgiver er super hjælpsom, og lagde de forskellige muligheder ud istedet for at vælge en løsning for os eller kun at foreslå en.

Vi var ude og hente tilbud fra 3 forskellige banker og saxo bank gav det bedste tilbud. Vi er faldet 4,5% i billån og får højere rente på opsparing og budget . Lønkonto er ca. Det samme.

vi er super glade for skiftet og får rigtig god rådgivning , ikke bare for bankens bedste (som danske bank gør det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

sandramor

Jeg har selv haft danske bank og har aldrig været tilfreds med dem :/

Skiftede for over 10 år siden til arbejdernes landsbank og WOW ku ikke være mere tilfreds
Det er stadig en forholdsvis lille bank og derfor sys jeg virkelig man blir behandlet super godt! Så den kan jeg klart anbefale... De samlede også al min klat gæld og min kassekredit og omlagde det til et lån og så med en rente på 8,5%

Anmeld

9. november 2012

anja89

MariaKyedDK skriver:

Jeg har lige nu selv Danske Bank, og de gør KUN livet surt for os, og det er jeg meget mildt sagt faktisk pisse træt og ked af. så nu sidder jeg og læser på nordea og sparkassen sjælland, men synes det er umuligt at  vide hvilken bank som GØR NOGET for deres kunder.

så vil i ikke være søde at anfale en bank som I synes er gode... jeg vil INTET positivt høre om Danske Bank, for nok er den positiv for mange, men den har vedgud aldrig været noget for os

på forhånd tak

Jeg har selv lige skiftet fra danske bank da jeg kun havde problemer med dem.

så nu har jeg arbejdernes landsbank og de er rigtig hurtige og hjælper på alle områder.

i danske bank kunne de ikke tage sig sammen til at lave en buget konto ( gik 2,5 år uden held) og da jeg så kom over i arbejdernes landsbank blev det laver på under 20 minutter 

Så dem vil jeg klart anbefale

Anmeld

9. november 2012

Munder

MariaKyedDK skriver:

på forhånd tak

Nu har jeg ikke lige læst alle indlæg i tråden, men jeg vil da lige give et pip.

Du skal gå ud og bankshoppe (ligesom med forsikringer) Tag rundt til forskellige banker i dit nærområde og tal med dem.

Det jeg lægger vægt på er naturligvis deres priser, men det er lige så vigtigt at den rådgiver man får er en person man kan godt med, og at I føler, at personen er kompetent. En god bankrådgiver er bare SÅ vigtigt.

Håber du får truffet det rigtige valg.

Anmeld

9. november 2012

Pallemor

Jeg har altid haft arbejdernes landsbank, som mine forældre og vi er alle MEGET tilfredse og glade for dem. Manden min har Handelsbanken det er også en god bank.

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

Monica P skriver:

Vi har stadig Danske Bank men overvejer også at skifte, de tjener ikke nogle penge på os så de behandler os som luft  

Monica

Ja Lorte bank

Anmeld

9. november 2012

Peanut

MariaKyedDK skriver:

på forhånd tak

Er selv skiftet væk fra danske bank.

Vi skiftede til Frøes Herreds Sparekasse, og er egentlig godt tilfreds med deres service ost.

MEN vi har variable lån, og fra vi skiftede i Januar 2012 til nu, er alle lån steget i rente  Så det er lidt irriterende, men det var jo risikoen ved det variable. Men de har så ingen med fast rente desværre.

Anmeld

9. november 2012

Ellie79

MariaKyedDK skriver:

på forhånd tak

Vi bor godt nok i Aarhus, men har valgt en sparekasse, Himmerland og der er de superflinke - vi får aldrig nej, de er utrolig søde når vi har spørgsmål - alt kan ordnes over mail eller telefon, så vi ikke skal bruge vores tid på at rende i banken. Så herfra i forhold til vores bank.

Måske i skulle kigge efter en mindre bank.

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

AnjaB skriver:

Vi bor godt nok i Aarhus, men har valgt en sparekasse, Himmerland og der er de superflinke - vi får aldrig nej, de er utrolig søde når vi har spørgsmål - alt kan ordnes over mail eller telefon, så vi ikke skal bruge vores tid på at rende i banken. Så herfra i forhold til vores bank.

Måske i skulle kigge efter en mindre bank.

Ja du har ret , vil nemlig gerne have en mindre bank men som stadig er stabil

Anmeld

9. november 2012

Barbamama

Vi har lige skiftet bank fra Danske Bank til Nordea. I Danske Bank var vores rente på boliglånet 12,5%. Det er kommet ned på 6,5%. Vores realkreditlån er gået fra 4% og ned på 1,6% ! Vi får nu 2500kr mere til os selv hver måned!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.