Anbefal en bank - evt. ''din'' bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

MariaKyedDK

FrkZier skriver:

tror faktisk heller ikke rigtig jeg har hørt dårligt om Nordea

- nu jeg sidder og tænker over det, er det da lige før jeg overvejer at skifte derover

Hehe

hvilken bank har du ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

jamen ved du hvad jeg var til en times samtale i banken igår, for at høre om jeg kunne få lov at få ydelsesfritagelse her i NOV måned, pga budgetten er bagud med 2000 kr.. og jeg fik de også med til at få min rente ned på 15 % , men så ringede de igår kl 18:00 på min søns fødselsdag, imens vi havde gæster, og sagde : vi kan ikke hjælpe jer - men jeg håber i finder en løsning jeg er så pisse hamrende sur , for nu har jeg i to uger rendt frem og tilbage til banken fordi de skulle have jeg ved ikke hvor mange oplysningspapir og ALT muligt..

men så siger jeg : jamen i havde da lovet mig ydelsesfritagelse i NOV, og nedsat rente til 15% , så siger hun : Nej det har vi aldrig sagt og det havde hun lovet mig fotr mindre end 5 timer siden igår

glemte at skrive at grunden til jeg søgte ydelsesfritagelse, er fordi de har trukket huslejen tilbage , og mangler 2000 kr til at få den betalt, og de vil ikke hlæpe overhoved, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

M (: skriver:

Jeg har selv Danske Bank, men min kæreste er meget glad for Nordea (:

indtil videre lyder Nordea som muligheden

Anmeld

9. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Har Danske Bank, har alddrig nogensinde haft problemer med dem, de er altid søde og hjælpsomme..

Så du må have haft en uheldig oplevelse!!

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

Sirhc :) skriver:

Har Danske Bank, har alddrig nogensinde haft problemer med dem, de er altid søde og hjælpsomme..

Så du må have haft en uheldig oplevelse!!

ikke 1 uheldig oplevelse, hele min tid i danske bank har altid været uheldig oplevelser, undtagen den dag jeg blev kunde, så var de søde og rare osv.. men det var ogsåp det..

Anmeld

9. november 2012

Wimmie

MariaKyedDK skriver:

jamen ved du hvad jeg var til en times samtale i banken igår, for at høre om jeg kunne få lov at få ydelsesfritagelse her i NOV måned, pga budgetten er bagud med 2000 kr.. og jeg fik de også med til at få min rente ned på 15 % , men så ringede de igår kl 18:00 på min søns fødselsdag, imens vi havde gæster, og sagde : vi kan ikke hjælpe jer - men jeg håber i finder en løsning jeg er så pisse hamrende sur , for nu har jeg i to uger rendt frem og tilbage til banken fordi de skulle have jeg ved ikke hvor mange oplysningspapir og ALT muligt..

men så siger jeg : jamen i havde da lovet mig ydelsesfritagelse i NOV, og nedsat rente til 15% , så siger hun : Nej det har vi aldrig sagt og det havde hun lovet mig fotr mindre end 5 timer siden igår

Puha, sikke noget svineri...lyder meget som min bank 

Anmeld

9. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
MariaKyedDK skriver:

ikke 1 uheldig oplevelse, hele min tid i danske bank har altid været uheldig oplevelser, undtagen den dag jeg blev kunde, så var de søde og rare osv.. men det var ogsåp det..

Jamen så synes jeg du skal prøve og finde en anden afd evt?
Eller en bank der er mere tilpasset dine behov.

Anmeld

9. november 2012

MariaKyedDK

Sirhc :) skriver:

Jamen så synes jeg du skal prøve og finde en anden afd evt?
Eller en bank der er mere tilpasset dine behov.

det er netop også grunden for denne tråd

anbefal en bank , evt ''din'' bank

undtagen Danske bank

Anmeld

9. november 2012

Noneother

Jeg ved at min kammerat lige har skiftet til Sydbank, fordi at han var træt af Danske bank i Slagelse.

Der har han fået den sødeste rådgiver, der har samlet alle hans klatlån osv til en ret god rente.

De er meget flexible ift. at hjælpe folk, og jeg skifter selv derover så snart jeg kommer i lære.

Så de burde være værd at overveje.

Anmeld

9. november 2012

PinkLadybug

Altså nu bruger jeg ikke banken til så meget andet end at have penge stående.

Men jeg(og mine forældre også forøvrigt) har Arbejdernes Landsbank og dem har jeg ikke haft noget vrøvl med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.